تعداد بازدید: 3257

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 18 اسفند 1384-0:0

پرفسور باخمن: جنگل های سويیس نصف جنگل های شمال است

پرفسور باخمن -ريیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه پلی تکنیک سوئیس- در سفر به ایران به همراه تنی چند از دانشجویان این دانشگاه از عرصه های جنگلی منطقه کجور دیدن کرد.


 پرفسور باخمن در گفتگو با مازند نومه گفت:عرصه های جنگلی شمال ایران بسیار متنوع وسیع و دیدنی است و این امر باعث شده اين خطه یکی از مناطق بکر جهانی محسوب شود.

 وی افزود:منطقه کجور مازندران نیز به لحاظ عرصه جنگلی بسیار زیبا و دارای تنوع در گونه های مختلف درختی است که مرا تحت تاثیر خود قرار داد.

 ريیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه پلی تکنیک سوئیس گفت: گونه های درختان زربین در این منطقه بسیار منحصر به فرد است و باید از این عرصه جنگلی به خوبی محافظت شود تا نسل این درختان زیبا و ارزشمند از بین نرود و در جهت گسترش آن نیز باید بیشتر تلاش شود .

پرفسور باخمن اظهار داشت : جنگل های سويیس نصف جنگل های شمال ایران است و علاوه بر آن تنوع گونه های مختلف در آن نیز نسبت به جنگل های سوئیس برتری دارد.

 ريیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه پلی تکنیک سوئیس در خصوص جاذبه ای گردشگری منطقه کجور نیز گفت: کجور را بسیار سرسبز و دارای جنگل های وسیع دیدم و این امر در کنار موزه با ارزش فرهنگی تاریخی کندلوس مجموعه بی نظیری را برای جذب گردشگران فراهم نموده است و امیدوارم در سفرهای بعدی خود به ایران این منطقه را سرسبزتر و زیباتر ببینم .

محمدحسین ملایی کندلوسی - (kandelous_village@yahoo.com)


  • محمدحسین ملایی کندلوسیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 30 خرداد 1386-0:0

    سلام دوستان این شماره تماس و ایمیل من هست در صورت نیاز تماس حاصل نمایید 01913362290 کندلوس 01912210235 چالوس kandelous_village@yahoo.com

    • يکشنبه 20 خرداد 1386-0:0

      عالی بود از آقای محمدحسین ملایی ممنونم

      • يکشنبه 20 خرداد 1386-0:0

        خیلی عالی بود ازتون ممنونم

        • پنجشنبه 16 آذر 1385-0:0

          سلام بسیار عالی است ولی بیشتر در مورد جنگلهای شمال بنویس

          با تشکر


          ©2013 APG.ir