تعداد بازدید: 4626

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 22 اسفند 1384-0:0

احمد ناطق نوري:طرفدار دموکراسی هستيم

ناطق نوری عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس هفتم گفت: تاریخ نشان داده است که روسیه کشوری غیر قابل اعتماد برای مذاکره است.


 احمد ناطق نوری با بیان این که راه ملت و دولت در مساله هسته ای کاملا روشن است، افزود: مسئولان کشور باید درمذاکره با کشور روسیه محکم و استوار گام بردارند، زیرا روسیه در قرار دادهای خود با جمهوری اسلامی ایران چه در حال و چه در زمان گذشته نشان داده است که قابل اطمینان نیست.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان افزود: طرح روسیه همان ابتکار مشارکت در فعالیت های هسته ای است که رئیس جمهوری اسلامی ایران آن را به تمامی کشورهای جهان پیشنهاد داده است.

ناطق نوری در ادامه مذاکره را در هر شرایطی به صلاح کشور دانست و گفت: مذاکره در هر زمانی که باشد قابل اجرا است و کشورهایی که  دارای منطق و عقل باشند، مذاکره با ایران را در هر شرایطی می پذیرند.

نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس هفتم در ادامه در خصوص امکان مذاکره مستقیم ایران با آمریکا نیز گفت: هر کشوری  که عقل و منطق داشته باشد امکان مذاکره با آن وجود دارد .

ناطق نوری در پایان تصریح کرد : جمهوری اسلامی ایران طرفدار دموکراسی است و با زبان دموکراسی حاضر به مذاکره  با تمام کشورهای جهان در شرایط برابر است.(mehrnews)



    ©2013 APG.ir