تعداد بازدید: 3110

توصیه به دیگران 0

جمعه 22 خرداد 1394-17:55

رسولی: باید از این دولت حمایت کرد

امام جمعه میاندورود: در شروع کار دولت بدهی های سرسام آور و فسادهای حیرت انگیز که هنوز نیز یکی پس از دیگری وجود دارد، کشف می شود/در رسانه ها و مطبوعات بخوانید و ببینید که دولت تدبیر را دولت تحقیر معرفی می کنند و دولت امید را، امید دشمن و دشمن امید معرفی می کنند/عده ای بی محابا در مجامع فریاد می زنند که وضعیت خطرناک است.


 

مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: حجت الاسلام رسولی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان میاندورود در بخشی از سخنان خود به سالروز تاسیس جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: وضعیت کشاورزی ما بسیار نگران کننده است.

  وی با بیان اینکه از یک طرف محصولات کشاورزان خوب فروش نمی رود و واردات بی رویه همزمان و حتی غیر همزمان بازار را اشباع می کند، افزود: این واردات بی رویه یک دغدغه و نگرانی برای مردم ما ایجاد کرده است.

وی گفت: از سوی دیگر با کمبود و یا گرانی ابزار، ادوات و منابع روبرو هستیم، علاوه بر این کمبود آب و آلودگی آب با سموم کشاورزی نیز مشکل دیگری است که وجود دارد.

خطیب جمعه سورک با بیان اینکه مکانیزه کردن کشاورزی نیز از دغدغه های مسئولان است که باعث افزایش بهره وری در این زمینه می شود و البته متاسفانه این امر هنوز محقق نشده است افزود: مشکل عمده دیگر ما در بحث کشاورزی، محصولات سالم است.

وی گفت: استفاده از سموم و کودهای تقویتی هم محیط زیست را آلوده و هم غذای انسان ها را آلوده می کند و راه چاره این است که به سمت کشت محصولات ارگانیک برویم.

این مسئول با بیان اینکه در گذشته اکثر محصولات ارگانیک بود، افزود: در حال حاضر متاسفانه با ورود سموم مختلف هم فضا و هم غذای ما آلوده شده است که امیدواریم این رویه اصلاح شود.

*دولت تاکنون کشور را خوب مدیریت کرده است

حجت الاسلام رسولی در بخش پایانی سخنان خود به24 خرداد ماه و حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: با شرایط خاص سال 92 دولت تدبیر و امید روی کار آمد.

وی با بیان اینکه در راس این دولت یک شخصیت برجسته، ممتاز و مجتهد حوزه و فرهیخته دانشگاه حضرت آیت الله دکتر روحانی است، افزود: او فردی با تجربه و امتحان پس داده است.

امام جمعه میاندورود به تجربه ریئس جمهوری در قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: وی هم در محضر امام و هم در محضر رهبری بوده است که کار را بسیار خوب آغاز کرده و خوب هم ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه دیکته بی غلط مخصوص امام معصوم است، افزود: البته در همان دیکته بی غلط امام معصوم گاهی مردم شمشیر علیه امام معصوم کشیدند اما برداشت، سطح آگاهی و تحمل مردم در حدی است که درست ها را نیز غلط می بینند.

حجت الاسلام رسولی گفت: باید اشتباهات و غلط های دیکته حکومت داری را آرام آرام کم و کمتر کرد، لذا در برخورد با دولت و نقد دولت طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید طوری عمل کرد که از مسئولان اعتماد عمومی سلب نشود.

وی ادامه داد: نقد به اشتباهات، خطاها و دیکته های دولت شرایط و آدابی دارد که متاسفانه بیشترش خارج از چارچوبی است که توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شده است.

خطیب جمعه سورک ابراز داشت: در شروع کار دولت بدهی های سرسام آور و فسادهای حیرت انگیز که هنوز نیز یکی پس از دیگری وجود دارد، کشف می شود.

وی با اشاره به مواضع سخت و بی رحمانه دشمن، درآمد بسیار پایین دولت، وابستگی شدید دولت به نفت آن هم با قیمت تقریبا 50 دلاری گفت: در این شرایط کار بسیار سخت است .

حجت الاسلام رسولی گفت: از یک طرف دست دولت خالی و از طرف دیگر پرداخت یارانه های بسیار کلان و وجود تورم 47 درصد که اکنون به 14 درصد رسیده است همه اینها شرایط بسیار سختی را بر دولت تحمیل کرده است که هر شخصیتی هم بیاید کاری از پیش نمی برد.

وی گفت: اعمال تحریم ها و مذاکرات به عنوالن گرز بسیار سنگین بالای سرملت قرار گرفته است که در هر دو صورت موافقت و مخالفت بر سر ملت فرود می آید و باید این موضوع مدیریت شود.

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه تدبیر به معنای این است که باید آرام آرام کاری کرد که این پتک بر سر ملت فرود نیاید و مردم را متلاشی نکند، افزود: از بین نرفتن ارزش ها و انقلاب در این شرایط نیازمند مدیریت و تدبیر است و خدا را شکر که تا به امروز می توان ادعا کرد که خوب مدیریت شده است.

وی گفت: می توان ادعا کرد هر یک از مشکلاتی که مطرح شد و مشکلات دیگری که وجود داشت می توانست یک دولت را از پا در بیاورد که برداشت بنده این است که شعار سال حضرت آقا یک راهبرد استراتژیک برای دولت بوده و هست.

حجت الاسلام رسولی ادامه داد: اگر فرمایش مقام معظم رهبری اتفاق بیفتد مشکلات یکی پس از دیگری حل می شود، اما متاسفانه آن همدلی هنوز ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه ما هنوز در همان همزبانی مانده ایم، افزود: در رسانه ها و مطبوعات بخوانید و ببینید که دولت تدبیر را دولت تحقیر معرفی می کنند و دولت امید را، امید دشمن و دشمن امید معرفی می کنند.

*باید از دولت حمایت کرد

خطیب جمعه سورک ابراز داشت: فرزندان انقلابی را همدست با استکبار جهانی معرفی و توافقات به دست نیامده را خواری و ضدارزش ها معرفی می کنند، مذاکرات را که رهبری از آن با حفظ شرایطی که فرمودند ضد ارزش معرفی کردن بسیار بد است.

وی گفت: آیا اینها همدست، همراه و همدل دشمن اند؟ که مقام رهبری آنها را فرزندان انقلاب معرفی می کند اما عده ای از دوستان بی محابا در مجامع فریاد می زنند که وضعیت خطرناک است.

امام جمعه میاندورود اظهار داشت: باید فرصت داد، حمایت کرد تا به نتیجه رسید، البته نقدهایی هم وجود دارد که باید با دلسوزی مطرح شود.

وی گفت: طبیعی است با وضعیتی که وجود دارد و کارشکنی هایی که بعضی از گروه های سیاسی می کنند، نبود کارایی نمود پیدا می کند، البته این نبود کارایی با این سنگ اندازی مجوز نقد را صادر نمی کند بلکه این نقد سازنده و دلسوزانه است که اولویت دارد.

خطیب جمعه سورک با بیان اینکه دولت برآمده از ملت است و کار دولت برای ملت است، افزود: باید از این دولت حمایت کرد و نباید دولت را غریبه و بیگانه خطاب کرد، اتحاد ،وحدت، همدلی و یکپارچگی اگر وجود داشته باشد همه دولت ها با هر نامی به وجود بیاید موفق خواهد بود.

وی گفت: انتقادها و ایرادها بیان شود اما حمایت قاطبه ملت از دولت باید وجود داشته باشد.

 


  • سه شنبه 16 تير 1394-4:0

    مدیریت محترم مازند نومه خواستم خاطر نشان کرده باشم که مازندران همین امام جمعه رو نداره شماز امامان جمعه ای که بسیار زیباتر از ایشون صحبت می کنند بزارید
    افراط وتفریط در کاتان نداشته باشید
    باتشکر ازسایت بسییییییار خوبتون

    • حسن حمیدی از سورکپاسخ به این دیدگاه 2 1
      شنبه 23 خرداد 1394-14:13

      جناب آقای رسولی،...،تا دیروز ثناء گوی دولت قبل بودی،و در خطبه ها از کیان دولت قبل دفاع می کردی،حالا که دولت تغییر کرد،شدی مخالف و مدعی،نمی دانم والله چطور شما می خواهید پاسخگوی خداوند در دنیا بوده باشید،...


      ©2013 APG.ir