تعداد بازدید: 4256

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 25 خرداد 1394-22:33

تغییر در اداره کل گاز استان

ابراهیم زاده به خانه بازگشت

در مراسم معارفه مدیر عامل جدید گاز مازندران مطرح شد: گازرسانی به شهر مرزن آباد تا 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشت/فقط 10 شهر مازندران گاز ندارند/یک‌هزار و 645 روستا از گاز بهره‌مند هستند/70 درصد سبد انرژی کشور، گاز است.


 

 

مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، محمداسماعیل بخشی سورکی: آیین تودیع و معارفه مدیرعامل گاز مازندران با حضور مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز و معاون عمرانی استاندار مازندران برگزار شد.

مرتضی تیرملک-معاون گاز مازندران- در این مراسم اظهار داشت: سه مدیر در طول 30 سال کار شرکت گاز مازندران در این حوزه مدیریت کردند.

وی با بیان اینکه ییلاقی ، ابراهیم زاده و عرب مقصودی از مدیران عامل گاز مازندران در طول این مدت هستند، افزود: در زمان مدیریت ابراهیم زاده و در سال های 80 تا 86 ، گاز رسانی به روستاها آغاز و مازندران رتبه اول کشور را به دست آورد.

تیرملک گفت:در تمام این مدت زیرساخت های گاز استان آماده شد و یکبار دیگر نیز پس از اتفاقی که در سال 86 در خصوص بحران گاز رخ داد، مجددا احیای زیرساخت ها در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول گفت: آماده سازی زیرساخت ها در بحران برف سال 92 خود را نشان داد، چرا که اگر در این بحران گاز قطع بود با بحران انسانی روبرو می شدیم.

وی ابراز داشت: ابراهیم زاده به اصل خود بازگشته است با این تفاوت که در آن سال ها همه ما جوان بودیم، اما امروز گرد سفیدی بر رویمان نشسته است.

*عمر مدیریتی ما کوتاه است

علی نبیان-معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران- نیز در این مراسم اظهار داشت: بحران برف سال 92 اتفاقی بود که هیچ کس انتظار آن را نداشت.

وی با بیان اینکه پیرمردهای 70 ساله هم در طول عمر خود چنین برفی را ندیده بودند، افزود: اگر در این بحران غیر از آب و برق، گاز هم قطع بود، کاری از پیش نمی رفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استان مازندران با بیان اینکه مازندران در همه عرصه های تلاش و جهاد از ابتدای انقلاب تاکنون پیشتاز بوده است، ابراز داشت: امروز کشور به واسطه پایداری و مقاومت ملت به جایی رسیده است که همه بر سر میز مذاکره با ایران نشسته اند.

وی گفت: ابراهیم زاده از مدیران لایق، کارآمد و پرتلاش است که امیدواریم بتوانند اقدامات خوبی در حوزه مدیریتی انجام دهد.

نبیان ادامه داد: عمر مدیریتی ما کوتاه است و باید تلاش کرد تا لحظه ای که در مسئولیت هستیم به این مردم خدمت کنیم.

*امیدواریم تدبیر مدیران، بهتر از گذشته باشد

آیت الله علی معلمی-امام جمعه شهرستان قائمشهر- با بیان اینکه جایگاه مدیریتی امانتی است که باید در حفظ آن کوشید، افزود: دستگاه های خدماتی به جهت اینکه به مردم خدمت می کنند جزو دستگاه های عزیز جامعه هستند.

وی گفت: در سایه نظام ولایی و در دولت تدبیر و امید، امیدواریم تدبیر مدیران، بهتر از گذشته برای خدمت به مردم باشد.



*یک‌هزار و 645 روستا از گاز بهره‌مند هستند

محسن عرب مقصودی-مدیرعامل سابق گاز مازندران- نیز با بیان اینکه بحث تحریم ها مشکلات زیادی را به کشور تحمیل کرد، گفت: تاثیر این تحریم ها بر پروژه های نفت و گاز به خوبی احساس می شود.

وی گفت: تلاش کردیم در شرایط سخت تحریم و مشکلات، با مدیریت جهادی و با تلاش فراوان موانع را مرتفع و به مردم خدمت کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در پایان سال 86، 906 روستا از نعمت گاز برخوردار بودند، افزود: در هفت سال گذشته بیش از 739 روستای مازندران از نعمت گاز بهره مند شدند که این رشد 81 درصدی را نشان می دهد.

وی ابراز داشت: از مجموع 2 هزار و 930 روستای مازندران، یک‌هزار و 645 روستا از گاز بهره‌مند هستند و از 58 شهر مازندران نیز تنها 10 شهر به دلیل کوه پایه ای بودن، از نعمت گاز بی‌بهره‌اند.

عرب مقصودی گفت: عملیات گازرسانی به شهر مرزن آباد نیز تا 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امسال این کار به اتمام خواهد رسید و برای شهرهای دیگر نیز برنامه مطالعاتی در دست اجرا است.

وی همچنین به ارائه برخی آمار در خصوص عملیات شبکه گذاری ، گازرسانی به شهرک های صنعتی و جایگاه های cng اشاره کرد و گفت: همه این موارد به همت همکاران اداره گاز مازندران صورت گرفته است.

* ما شیفتگان خدمتیم

محمداسماعیل ابراهیم زاده-مدیرعامل جدید گاز مازندران- با بیان اینکه خدا را شاکرم که بار دیگر توفیق خدمتگزاری به مردم را به من عنایت کرد و آمده ام تا بگویم مازندران زنده است.(تشویق حضار)



وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اظهار داشت: مردم ایران بار دیگر در 24خردادماه 92 حماسه ای دیگر خلق کردند و به میدان آمدند و اعلام کردند که زنده اند.

ابراهیم زاده با بیان اینکه رای مردم زنده بودن حکومت مردم سالاری دینی است، افزود: دنیا باید بداند که مردم با اقتدار از آرمان امام و شهدا دفاع می کنند.

وی با ابراز احساس نسبت به رئیس جمهوری دولت تدبیر و امید اظهار داشت: رئیس جمهور صبور، محترم، حکیم و مظلوم یکبار دیگر درایت کرد و وفاداری خود به ارزش های انقلاب، امام و رهبری را نشان و امید دیگری را به مردم نوید داد.

این مسئول با قدردانی از وزیر نفت کشور اظهار داشت: بنده مانند شهید بهشتی عرض می کنم که ما شیفتگان خدمتیم نه تشگان قدرت و خدمت به مردم مازندران را افتخار خود می دانم.

وی با بیان اینکه عرب مقصودی رئیس بنده بوده و هست، افزود: سیاست مدیران گاز کشور این گونه است که گردش مدیران پس از شش سال در دستور کار قرار می گیرد.

ابراهیم زاده گفت: عرب مقصودی پیشنهاد داد که اگر قرار است بنده بروم ابراهیم زاده بیاید.

*70 درصد سبد انرژی کشور، گاز است

ناصر ابراهیمی-مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز- اظهار داشت:70 درصد سبد انرژی کشور، گاز است.

وی گفت: اگر در حال حاضرانرژی مصرفی کشور روزی 5 میلیون بشکه انرژی مصرف کنیم که البته نصف این میزان نیز هدر می‌رود، 3.5 میلیون بشکه گاز و 1.5 میلیون آن فرآورده است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه همکاران شرکت گاز، توزیع 3.5 میلیون بشکه گاز را بر عهده دارند، افزود: آنها گاز منازل، صنایع، نانوایی‌ها، شرکت‌ها، واحدهای مختلف و کارخانجات را برای آرامش مردم تامین می‌کنند تا مشترکان ما در طول شبانه‌روز حتی برای لحظه‌ای با مشکل مواجه نشوند.

خاطرنشان می کنیم بی تدبیری مدیر اداری و روابط عمومی شرکت ملی گاز مازندران در تخصیص مکان تودیع و معارفه به شدت مورد اعتراض میهمانان بود، به گونه ای که بسیاری از مدعوین در گوشه و کنار سالن به صورت ایستاده و بسیاری از خبرنگاران نیز به صورت ایستاده به نوشتن خبر مشغول بودند. نبود تهویه مناسب سالن هم باعث ایجاد فضای نامطلوبی در سالن شده بود

 

 


  • پنجشنبه 28 خرداد 1394-9:28

    شرکت گاز خانه پدری کسی نیست!!!!!

    • سه شنبه 26 خرداد 1394-11:57

      به خانه خوش آمدی آقای ابراهیم زاده

      • سه شنبه 26 خرداد 1394-11:32

        این همونی نیست که فقط به قائمشهر گاز می داد و سراسر استان را محروم نگه داشت، خدا رحم کند


        ©2013 APG.ir