تعداد بازدید: 3731

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 24 فروردين 1385-0:0

بازتاب يک توهين

جوابيه يک مخاطب مازندنومه در پاسخ به ادعاهاي توهين آميزسايت "عارف نيوز" نسبت به ناطق نوري.


نوشته زير را آقاي "جواد مرادی(جوانمرد رشید)"براي ما فرستاده اند که با سپاس از ايشان در زيز پخش مي شود ؛ اماتوضيح اين نکته ضروري است که عملکرد برخي مسئولان و مديران نظام و فرزندان آنان در سال هاي گذشته شائبه هايي را در ذهن مردم ايجاد کرده است که به آساني پاک شدني نيست.از سوي ديگرصرف همشهري بودن نيز دليل بر دفاع از عملکردها نيست.قضاوت شرايطي دارد که فارغ از هم استاني و هم زبان بودن است.البته اين توضيح به معناي تاييد خبر توهين آميز سايت مربوط هم نيست(http://www.mazandnume.com/?PNID=V5368)،چه به قول علما آقاي ناطق اجل اين سخنان است.

دارم از زلف سیاهش گله چندان که مپرس

 که چنان زو شده ام بی سر و سامان که مپرس

بهر یک جرعه که آزار کس اش در پی نیست

 زحمتی می کشم از مردم نادان که مپرس

 مازند نومه عزیز سلام

 دل مان خوش بود تو این همه سایت، یک سایت همشهری داریم که از حقوق مازندران و مازنی دفاع می کند. جالب تر که بعد از دیدن خبر سر تا پا دروغ عارف نیوز وقتی دیدم تیتر خبر توهین به آقای ناطق زدید فکر کردم جواب آن بی دین ها را داده اید.

 بد نست بدانید که نه تنها من بلکه عده زیادی از بچه های خطه مازندران تا به حال چندین بار هم جواب وهم اعتراض خودمان را به عارف نیوز اعلام کرده ایم اما متا سفانه چون اصل بر خراب کردن اسم ناطق است هیچ تاثیری بر این سایت بی هویت نداشت.

 اما شما که اهل شمال هستید بهتر است اگر نمی دانید بدانید و در دفاع مطلب بزنید. برای مثال آقا زاده آقای ناطق آقا مصطفی اصلا تا به حال حتی یک بار به کانادا نرفته چه به این که اقامت آن جا را داشته باشد. البته چند سال قبل برای بحث خاصی فکر کنم احتمالا درمان چندین با به انگلستان سفر می کرد و بعد که مسئله حل شد دیگر آن جا هم نمی رود و اقامت انگلستان هم ندارد و نگرفته است.

 یا آقا مجتبی یک نمایندگی بیمه ایران دارد کار نمایندگی بیمه مشخص است ماشین یا خانه و امثالهم بیمه می کند و بعد توسط اصل شرکت که بیمه ایران است در صدی برای هر بیمه نامه دریافت می کند که فکر می کنم از 3 تا 5 درصد متغیر است. اما در خبر مربوطه جوری است که گويی خود شرکت بیمه ایران مال ایشان است و عجب که هر چه گفتیم اسم این شرکت معظم چیست هیچ انعکاسی حاصل نشد.

راجع به کاله که دیگر قدیمی شده ضد انقلاب خارج نشین که تا مدتها در مبارزات به اصطلاح مدنی در داخل آن را تحریم کرده بودند با توضیحات صاحب کاله و عجز و انابه او بالاخره قانع شدند این مطلب شایعه ای بیش نبود حالا بعد از این همه مدت اینها شدند نشخوار کننده تفاله های آنها.

 اما راجع به نارنجستان که دیگر اظهرمن الشمس است، اولا آقای ناطق هیچ ربطی به آن ندارد و اگر بنا باشد باید راجع به احمد آقا بگویند که زحمت های فراوانی ایشان برای این سرمایه گذاری که عمدتا سرمایه گذار آن ایرانی خارج کشور بوده و شریک داخلیش هم برادران موهبت هستند، کشید تا بخشی از معضل بیکاری نور را حل کند و الان حدودا بیش از ششصد نفر آنجا از مردم محلی مشغول شده اند و اصل مالکیت متعلق به مردمی است که به طور ماهیانه آن را خریداری کرده اند، به صورت تایم شیرینگ، و اصلا نه در سرمایه ونه در درآمد و نه زیر یا رو هیچ ربطی به هیچ یک از ناطق ها و یا وابستگان آنها ندارد.

 مسئله سایپا یدک هم که شرکت دو لتی است وابسته به سایپاست زیر نظر سازمان گسترش از وزارت صنایع. در مدت محدودی به خاطر حمایت سیاسی از این بخش به توصیه ریاست قبلی آن آقای احمد ناطق عضو غیر موظف هیئت مدیره بدون حق و حقوق شد و جمعا شاید بیش از دو یا سه جلسه در طول یک سال در آن شرکت نکرد فقط برای حل مشکل اکیپ های امدادی که با پلیس راه و وزارت راه پیش آمده بود کمک یار آنان شد.

اما خبر را که ملا حظه می فرمائید خصومت نشئت گرفته از همه تاریخ را در آن می بینید. دیگر مطالبش هم از همین قسم است اساسا این سایت برای اهداف خاصی که در جنگ روانی به کار می آید توسط افراد خاصی ایجاد شده که ربطی هم به اصولگرایان یا آقای احمدی نژاد ندارد بلکه یاد آور حرکت های موذیانه حزب توده در اوایل انقلاب است که برای خراب کردن چهره های انقلابی گزارش هاي ساختگی به دستگاه های امنیتی و خصوصا سپاه و کمیته ارسال می کرد .

 الان هم توبه کرده های توده ای مقالات شان در این سایت( البته نه همه افراد) به چشم می خورد. به هر حال شما اگر اهل دینی در این عرصه بی دینی مروت مردانه الهی نشان بده و جواب "ناعارفان" را بده.



©2013 APG.ir