تعداد بازدید: 3360

توصیه به دیگران 0

شنبه 20 تير 1394-15:42

حجت الاسلام علی اکبر ناصری در دیدار با جمعی از جوانان بابل:

قرار نیست همیشه یک مسئول در پست خود بماند

نماینده بابل: قرار نیست همیشه یک مسئول یا مدیر در پست خود بماند و اگر شخص بهتری می تواند در آن جایگاه قرار بگیرد، باید چنین فرصتی را برای آن شخص ایجاد کرد/ هر مسئولی که می داند فرد یا افرادی شایسته تر از او برای تصدی امور وجود دارند در واقع آن پست را غصب کرده است.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، بابک ابهرزاد: شب گذشته جمعی از اعضای جمعیت جوانان انقلاب اسلامی شهرستان بابل با حجت اسلام و المسلمین علی اکبر ناصری -نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی- دیدار و گفتگو کردند .

در این نشست چندساعته که در دفتر جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برگزار شد، حاضران در جلسه از ضعف مدیریتی در حوزه های مختلف مدیریت شهری بابل ابراز نگرانی کردند .

نماینده بابل نیز ضمن همراهی با نظرات حاضران در جلسه، گفت: قرار نیست همیشه یک مسئول یا مدیر در پست خود بماند و اگر شخص بهتری می تواند در آن جایگاه قرار بگیرد، باید چنین فرصتی را برای آن شخص ایجاد کرد .

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی با بیان این که وقتی به بابل وارد می شویم، انگار وارد افغانستان شده ایم، افزود: در جلسه شورای اداری نیز امام جمعه بابل انتقاد شدیدی نسبت به حوزه مدیریت شهری داشتند و ما نیز از طریق ریاست شورای شهر پیگیر موضوع هستیم .

این مسئول ضمن مقایسه شهرهای اروپایی با شهرستان بابل تصریح کرد: در بسیاری از شهرهای اروپا می بینیم که به مقوله فضای سبز بسیار اهمیت می دهند و نظم شهرسازی در شهرهای اروپا به خوبی مشهود است .

ناصری در ادامه وظایف شورای شهر را پاسخ گویی به مطالبات مردم دانست و افزود: هر یک از شهروندان می توانند از منتخب خود طرح سوال کنند، از آنها پاسخ بخواهند و وظایف افراد منتخب نیز پاسخ گویی به سوالات و مطالبات مردم است .

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر مسئولی که می داند فرد یا افرادی شایسته تر از او برای تصدی امور وجود دارند در واقع آن پست را غصب کرده است.

خاطرنشان می کنیم در روزهای اخیر شایعات برکناری فرماندار بابل از این سمت قوت گرفته است.

چندی پیش نیز امام جمعه بابل در شورای اداری این شهر در حضور استاندار مازندران  با انتقاد شدید از شهردار و شورای شهر بابل در ارتباط با ضعف مدیریت شهری تصریح کرد: در مدیریت شهری با ضعف و نقص مواجه هستیم.

وی با اشاره به گله مندی شدید مردم از ضعف مدیران شهری افزود: چقدر مردم گله کنند؟ شهرستانی به این بزرگی، شهری با این جمعیت والله قابل تحمل نیست.

روحانی با اشاره به مدیریت ضعیف شهرداری بابل افزود: در حال حاضر بر اساس عوارضی که گرفته می شود، جز هدردهی کاری انجام نمی شود .

وی با بیان اینکه اینها ضعف مدیریت است و شایسته شهر نیست، خاطرنشان کرد: امکانات به درستی توزیع نمی شود.

امام جمعه بابل با اشاره به فعالیت 2ساله اعضای شورای شهر افزود: برادران اعضای شورای شهر؛ 2 سال از خدمت شما گذشته است، اما اتفاقی نیفتاده است .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ناگزیرم این موضوعات را در نماز جمعه نیز بگویم، شاید کسی باشد تا به این زمینه ها رسیدگی کند.

روحانی خطاب به اعضای شورا گفت: امیدوارم گوش شنوایی باشد تا در این زمینه به موضوعات رسیدگی کند.


  • يکشنبه 21 تير 1394-14:54

    ببخشید حاجی ناصری اولین پست را خود حضرتعالی غصب کردی چرا کوتا نمیاین ...

    • يکشنبه 21 تير 1394-9:36

      انشاالله حرفاشون با عمل همراه باشه


      ©2013 APG.ir