تعداد بازدید: 3269

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 21 تير 1394-10:54

22 تیرماه در ساری؛

همایش حزب کارگزاران سازندگی مازندران برگزار می شود

کارگزاران سازندگی که زمانی به حزب یقه سفیدها معروف بودند، همواره در سپهر سیاسی کشور تاثیرگذار بودند و آغاز دوباره فعالیت سیاسی این حزب در مازندران، آن هم در سالی که معطوف به انتخابات مجلس است، را نمی توان کوچک انگاشت.


مازندنومه، سرویس سیاسی: اسفندماه سال 1374 بود که ۱۶ نفر از اعضای هیات دولت اکبر هاشمی رفسنجانی، سنگ بنای حزب کارگزاران سازندگی را درست در مقطعی گذاشتند که یک سال از عمر دولت دوم رفسنجانی باقی‌مانده بود.

کارگزاران نخستین حزب سیاسی در ایران بود که در درون دولت شکل گرفت و از آن دوران فراز و نشیب های مختلفی را این جریان سیاسی و فکری پشت سر گذاشته است.

در مازندران نیز از اواسط دهه 70 شمسی فعالیت این حزب آغاز شد و مهندس اسفندیار عشوری -عضو اسبق شورای شهر ساری و مدیرکل سابق راه و ترابری مازندران- در کنار جمعی دیگر هدایت آن را عهده دار بوده است.

در دولت تدبیر و امید اما دور جدید فعالیت های حزب کارگزاران سازندگی در استان مازندران از بهار امسال آغاز شد و 27 اردی بهشت ماه 94 هیات رییسه شورای مرکزی این حزب در استان مازندران انتخاب واسفندیار عشوری دبیر اول و محمدرضا صیدانلو قائم مقام دبیر اول شدند و مهدی محمدی رئیس شورای مرکزی، نرگس حشمتی نایب رییس شورای مرکزی و مجید نظام زاده منشی هیات رئیسه شدند.

 شورای مرکزی کارگزاران سازندگی در استان مازندران متشکل از 17 نفر از چهره های خوشنام است که اکنون قصد دارند همایشی را در ساری برگزار کنند.

سخنران این همایش که 22 تیرماه از ساعت 18 در هتل نوید ساری برگزار می شود، حسین مرعشی -از فعالانِ سیاسیِ اصلاح‌طلب و سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی- است.

کارگزاران سازندگی که زمانی به حزب یقه سفیدها معروف شده بودند، همواره در سپهر سیاسی کشور تاثیرگذار بودند و آغاز دوباره فعالیت سیاسی این حزب در مازندران، آن هم در سالی که معطوف به انتخابات مجلس است، را نمی توان کوچک انگاشت.

 



    ©2013 APG.ir