تعداد بازدید: 2455

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 2 خرداد 1385-0:0

کياييان در صدر

حسن کیائیان-مديربابلي نشر چشمه- بیشترین آراي انتخابات هیات مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان را به خود اختصاص داد .


mehrnews خبر دا:با حضور 282 نفر از اعضای اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در انتخابات هیات مدیره این اتحادیه، تعداد شرکت کنندگان این انتخابات به حد نصاب رسید. شمارش آرا هم پس یک ساعت پس از اتمام رای گیری به پایان رسید.

با اتمام شمارش آرای انتخابات اتحادیه هیات مدیره ناشران و کتاب فروشان تهران مشخص شد " حسن کیائیان " - مدیرمازندراني نشرچشمه- با 256 رای بیشترین رای را به خود اختصاص داده است .

ilna هم از قول کياييان نوشت: وظيفه اتحاديه ناشران و كتاب‌‏فروشان تهران همواره برطرف كردن مشكلات ناشران است و با مشكلات نيز همواره بايد فرهنگي برخورد كنيم.
"حسن كياييان" گفت‌‏: انتخابات يكي از مهم ترين نمودهاي تجدد در هر كشوري محسوب مي‌‏شود و هر چه قدر كه شور و اشتياق شركت‌‏كنندگان براي انتخاب نمايندگان بيشتر باشد؛ افرادي كه انتخاب مي‌‏شوند با پشتوانه بهتري كار خود را آغاز و ادامه خواهند داد .
وي تصريح كرد‌‏: استقبال همكاران ما از نهمين انتخابات اتحاديه ناشران و كتاب‌‏فروشان بسيار پر شور است و با تاخير 9 ماهه‌‏اي كه براي انتخاب هيات مديره جديد اتحاديه‌‏ تعاوني ناشران وجود داشت، اتحاديه در بلاتكليفي به سر مي‌‏برد. از اين‌‏رو ضرورت برگزاري انتخابات به خوبي احساس مي‌‏شد .



    ©2013 APG.ir