تعداد بازدید: 2284

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 4 خرداد 1385-0:0

ساعدي:سکه گرفته ايم؛اما پس مي دهيم!

رئيس كميسيون كشاورزي مجلس که به مازندران سفر کرده، با بيان اين كه استيضاح وزير جهاد كشاورزي شايعه است، گفت: بحث استيضاح هنوز در كميسيون كشاورزي مطرح نشده است.


سيدجاسم ساعدي، كه ديروز همراه با 11 نماينده مجلس عضو كميسيون كشاورزي(از جمله جمشيدي،نعمت زاده و راهب،مازندراني هاي عضو کميسيون کشاورزي) به مازندران سفر كرده بود، اظهار داشت: دو طرح، اصلاح قانون بيمه محصولات كشاورزي و قانون نظام مهندسي كشاورزي و دو لايحه حفظ ذخاير دام و طيور كشور و عدم تغيير كاربري باغباني از مهم‌ترين طرح‌ها و لوايحي است كه در كميسيون كشاورزي مجلس در حال حاضر مورد بررسي قرار مي‌گيرد.
وي در ابتداي ورود به مازندران در پاسخ به پرسشي درباره سكه‌هاي اهدايي وزير جهاد كشاورزي خاطرنشان كرد: در اين باره تمام نمايندگان قصد دارند سكه را پس دهند و در اين مورد با هيئت رئيسه مجلس نيز مشورت شده است.

گفتني است نمايندگان عضو كميسيون كشاورزي مجلس شوراي اسلامي براي انجام سفري سه روزه با هدف بررسي مسايل و مشكلات بخش كشاورزي و بازديد از پروژه‌ها و موسسات وابسته به اين بخش ، روز چهارشنبه وارد ساري شدند.

براساس برنامه ريزي انجام گرفته نمايندگان عضو كميسيون كشاورزي مجلس عصر ديروز از مركز تكثير و پرورش ماهي شهيد رجايي ساري بازديد و سپس در جلسه مديران جهادكشاورزي و نمايندگان تشكل‌هاي اين بخش شركت کردند.

دردومين روز اين سفر، بازديد از اراضي تجهيز و نوسازي شده شركت ران ، بازديد از مجتمع مرغ آرين بابلكنار ، بازديد از سد البرز و بررسي طرح خروج دام از جنگل پيش بيني شده است.

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در سومين روز حضورخود در مازندران از موسسه تحقيقات برنج آمل، كارخانه آبميوه‌گيري نوش و كارخانه چاي تنكابن ، گلكده مارانتا و موسسه تحقيقات مركبات در رامسر بازديد مي‌كنند.(farsnews+irna)



    ©2013 APG.ir