تعداد بازدید: 3397

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 23 تير 1394-21:12

رضا گرزین از پیروزی هسته ای دولت و ملت می گوید؛

انتخاب دیپلماسی به جای تحریک دنیا

همراه با پیروزی هسته ای مردم ایران-5/ مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران: به جای تحریک دنیا، در میدان دیپلماسی به بیان نظر جمهوری اسلامی پرداختیم و به نتیجه رسیدیم.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: مدیرکل فنی‌ وحرفه‌ای مازندران در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه دولت روحانی به واقع دولت درست‌گویی است، اظهار کرد: دولت یازدهم به شعارهای زمان انتخابات خود عمل کرد.

رضا گرزین با بیان اینکه شعارهایی که دولت در زمان انتخابات، انتخاب کرد، شعارهایی در حد توان خود بود و از جمله این شعارها می‌توان به توافق در مسائل هسته‌ای اشاره کرد، افزود: با وجود مشکلاتی که دلواپسان برای دولت به وجود آوردند، دولت تدبیر و امید، ذهن خود را در دو جبهه متمرکز کرد و مباحث دیپلماتیک را به وجود آورد و دولت خستگی‌ناپذیر، کارها را پیش برد.

وی با اشاره به نقش برجسته رهبری در توافق حاصل شده، گفت: اگر حمایت‌های رهبری نبود، این مذاکرات به نتیجه نمی‌رسید، اما با وجود حمایت‌های مکرر رهبری از تیم مذاکره‌کننده باز هم دلواپسان به این دلیل که دلواپس منافع خود بودند و می‌خواستند طول عمر دولت را کوتاه کنند تا خود به قدرت برسند، تمایل داشتند مذاکرات به نتیجه نرسد.

گرزین با بیان اینکه دولت با دعای خیر مردم در مصافی سخت و بسیار پیچیده موفق شد روزهای نویدبخشی را برای نظام اسلامی به وجود بیاورد، تصریح کرد: نباید از بعد روانی حاصل از تحریم‌ها در کشور و بر مردم، غافل شویم. اکنون فضای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی فراهم است و دولت در پیشگاه خدا، امام راحل، شهدا، مقام معظم رهبری و مردم، شرمنده نیست و از این بابت خوشحال هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه رهبری در سخنرانی اخیر با اشاره به اینکه ماهیت انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی است و به نتیجه رسیدن مذاکرات نباید ما را از استکبارستیزی غافل کند، ادامه داد: باید در برابر زورگویان عالم بایستیم، همان گونه که در این مذاکرات ایستادگی کردیم و به مسئله مورد نظر نظام اسلامی و رئیس‌جمهوری در مسائل هسته‌ای دست یافتیم.

گرزین تاکید کرد: به جای تحریک دنیا، در میدان دیپلماسی به بیان نظر جمهوری اسلامی پرداختیم و به نتیجه رسیدیم.



    ©2013 APG.ir