تعداد بازدید: 3101

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 24 تير 1394-8:18

فصل درخشان تاریخ دیپلماسی

در پی توافق هسته ای ایران و 1+5 و پیروزی بزرگ ملت و دولت، حزب کارگزاران سازندگی استان مازندران بیانیه ای صادر کرد+متن پیام


مازندنومه، سرویس سیاسی: در پی توافق هسته ای ایران و 1+5 و پیروزی بزرگ ملت ایران، حزب کارگزاران سازندگی استان مازندران پیام تبریکی خطاب به ملت ایران صادر کرد که  یک نسخه از آن برای ما ارسال شده است. متن پیام به این شرح است:

«امروز یکی از وعده‌های بسیار مهم رئیس جمهوری به مردم عزیزمان با تلاش‌های شبانه روزی دیپلمات‌های شجاع، صبور و مقاوم کشورمان و با حمایت و دعای ملت شریف ایران به بار نشست.

بر این باوریم که حصول این مهم، در سایه عقلانیت و تدبیر بر آمده از انتخاب هوشمندانه ملت بزرگ ایران در 24 خرداد 92 با حاکمیت منطق و گفتگو در عرصه های داخلی و خارجی و نیز تلاشهای دلسوزانه، خردمندانه و منطق مدارانه تیم توانمند هسته ای به سرپرستی دکتر محمد جواد ظریف رقم خورده و همه ایرانیان عزیز را مسرور وشادمان ساخت.

بی تردید این مذاکرات فصل درخشانی در تاریخ دیپلماسی خواهد بود و خروج از بن بست های ایجاد شده در عرصه بین المللی و گشایش در روابط جهانی در آینده، قطعاً نتایج مثبت و اثربخشی در رشد و شکوفایی سیاسی و اقتصادی کشور عزیزمان خواهد داشت.

  این موفقیت بزرگ و پیروزی سرنوشت ساز، غرور آفرین و مسرت بخش را به جهادگران عرصه دیپلماسی و همچنین مردم عزیز ایران تبریک عرض می نماییم و نیز از هدایت‌ها و حمایتهای مقام معظم رهبری و تدبیر همه‌جانبه رئیس‌جمهوری محترم و همه ی مسئولان و به ویژه مردم فهیم ایران اسلامی صمیمانه تشکر می نماییم.

حزب کارگزاران سازندگی استان مازندران»



©2013 APG.ir