تعداد بازدید: 3336

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 24 تير 1394-14:52

برگزاری جشن هسته ای میاندرودی ها در مسجدجامع سورک

قادری: برخی در داخل، ساز دشمن را کوک می کنند

فرماندار میاندورود: عده ای که به تاراج اموال بیت المال در شرایط تحریم چشم دوخته بودند امروز کامیابی هسته ای و مذاکرات را بر نمی تابند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: پیش از ظهر امروز جشن هسته ای میاندرود در مسجدجامع سورک برگزار شد.

در این مراسم ارسطو قادری-فرماندار میاندورود- به هوشمندی ملت ایران در انتخابات سال 92 اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دولتی که توسط مردم انتخاب شده است واقعه تاریخی را رقم زد که در اذهان جهانیان ماندگار خواهد شد.

وی گفت: دولت برخاسته از آرای مردم، نشاط و امید را به جامعه بازگرداند و اینکار با حمایت و هدایت رهبری رقم خورده است.

نماینده دولت در میاندورود با اشاره به شعار روز معارفه خود که به خانه های همه مردم خواهد آمد، ابراز داشت: عده ای بر من خرده می گرفتند که چگونه این امر میسر خواهد شد، در حالی که امروز دولت تدبیر و امید اینکار را انجام داده و شادی و شعف را در میان خانه های مردم برده است.

وی با اشاره به مقاومت ملت ایران و هدایت و حمایت های رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای کشور افزود: اگر حمایت های رهبری نبود کوتوله های سیاسی و کسانی که درک درستی از آرای مردم نداشتند دولت را دچار چالش می کردند.

فرماندار میاندورود از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان تحولی در عرصه تاریخ ایران و جهان یاد کرد و اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان توطئه های بسیاری علیه این ملت مظلوم برنامه ریزی کردند اما تا به امروز ناکام مانده اند.

وی با اشاره به ورود دانشمندان هسته ای و جوانان این کشور در عرصه فناوری صلح آمیز هسته ای گفت:این کار در راستای تداوم اهداف دین، قرآن و حفظ حیات جمهوری اسلامی انجام شده است.

قادری ادامه داد: 12 سال مناقشه بر سر مسایل هسته ای کشور از سوی دشمنان نظام و انقلاب و اسراییل غاصب برنامه ریزی و عملیاتی شد اما منطق ایران در قبال همه ناملایمات سلاح گفتگو و مذاکره بوده است.

وی به حل بزرگترین پروژه اختلافی ایران و کشورهای 5+1 با زبان مذاکره و گفتگو اشاره کرد و اظهار داشت: توافق هسته ای پیروزی فرهنگ است و به نوعی منطقی برتر محسوب می شود که برد حاکمیت جمهوری اسلامی را رقم زده است.

نماینده دولت در میاندورود با بیان اینکه کج فهمی، بدفهمی و فزون طلبی ها در این میان فراوان است، افزود: عده ای که به تاراج اموال بیت المال در شرایط تحریم چشم دوخته بودند امروز کامیابی هسته ای و مذاکرات را بر نمی تابند و با آن به مقابله بر می خیزند.

وی ادامه داد: از بیگانگان انتظار مهرورزی نیست چرا که ذات اسرائیل و اذنابش دشمنی است که اگر دشمنی نکنند باید تعجب کرد اما حیرت آور اینجاست که کسانی در داخل کشور ساز دشمن را کوک می کنند.

فرماندار میاندورود رویکرد داخلی همراهی و هم افزایی ، مخالفت و انتقاد و همچنین عناد و بدرفتاری را از جمله سیاست های گروه های داخلی برشمرد و اظهار داشت: گروه اول که همراه است و گروه دوم نیز نگران شرایط اما متاسفانه گروه سوم به دنبال مطامع شخصی و منفعت طلبی است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نشان داد که اهل منطق و اندیشه است، گفت: نطق و زبان دولتمردان در خدمت این اندیشه به کار گرفته شده و مذاکرات به سرانجام رسیده است.

قادری برچیده شدن تحریم ها، بازگشت سرمایه های بلوکه شده به کشور،هجوم سرمایه گذاران خارجی و تشویق و ترغیب سرمایه گذاران داخلی را از جمله تاثیرات این موافقت نامه هسته ای عنوان کرد و ابراز داشت: رنج بزرگ تورم نیز از شانه های ملت برداشته خواهد شد و سطح و شان مردم ایران در جهان ارتقا خواهد یافت.

وی ادامه داد: این مذاکرات وجهه خردورزی ایرانیان را به جهانیان نشان داده و ثابت خواهد کرد که ملت ایران مقاوم و اهل منطق و گفتگو است.

فرماندار میاندورود با قدردانی از حمایت های رهبری، مقاومت و ایستادگی مردم و خردمندی و اندیشه ورزی رئیس جمهوری اظهار داشت: از سردار دیپلماسی آقای دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای نیز باید به شکل شایسته ای تجلیل کرد.


  • جمعه 26 تير 1394-23:37

    اقای صادقی اگه سابقه ارسطو رو بدونی...بدون سانسور بذار نظر منو

    • پنجشنبه 25 تير 1394-13:41

      سلام نمی دانم تاسف خود را از این جشن ها چگونه اعلام کنم. روزی که احمدی نژاد در انتخابات 88 برنده شد و فردای آن روز در میدان ولیعصر جشن گرفت همین اصلاح طلبان گفتند وقتی شورای نگهبان انتخابات را تایید نکرد جشن چه معنی دارد؟
      حالا همین آقایان با این که می دانند باید این توافق در مجلس ایران وکنگره آمریکا تایید شود باز هم برخلاف نظر قبلی ریختند توی خیابان وجشن گرفتند. چگونه می توان این رفتار دوگانه را توجیه کرد؟ چه فرقی بین شما و رفتار احمدی نژاد وجود دارد؟ اگر کنگره این توافق را با دوسوم آرا رد کرد چگونه می توانید سرتان را بلند کنید؟

      • پنجشنبه 25 تير 1394-8:28

        البته شعار معارفه شما اتصال میاندرود به جویبار بود


        ©2013 APG.ir