تعداد بازدید: 4548

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 1 مرداد 1394-15:24

بهشهر در مسیر فردایی بهتر

جلسه هم اندیشی در مسیر فردایی بهتر با حضور دکتر ایوب برزگرنژاد و جمعی از نخبگان اجتماعی و سیاسی در بهشهر برگزار شد.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، سعید آقاجانی اشرفی: نشست هم اندیشی در مسیر فردایی بهتر، با حضور دکتر ایوب برزگرنژاد -پزشک برجسته اصلاح طلب و نامزد احتمالی مجلس از حوزه شرق مازندران-برگزار شد

 این نشست که در آن جمع قابل توجهی از نخبگان سیاسی و اجتماعی شهرستان بهشهر حضور داشتند، در مجتمع هوتو برگزار شد.

در این جلسه برزگرنژاد با اشاره به آیه «انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّرو ما بانفسهم» خداوند سرنوشت هیچ ملتی را تغییر نمی دهد، مگر اینکه خود بخواهند، افق جدید پیش رو در دولت تدبیر و امید و لزوم وحدت جهت توسعه ملی و منطقه ای را بررسی و تبیین کرد.

وی با اشاره به نیاز جامعه به همدلی و همزبانی و همراهی، مردم را مهمترین سرمایه توسعه دانست و گفت: تجربه بزرگان و همت جوانان، پشتوانه تحقق توسعه است.

در ادامه جلسه مهندس مهرزادی با ذکر شرایط پساتحریم، فرصت های پیش روی شرق مازندران را جهت پیشرفت، نیز تهدیدات منجر به توسعه گسل اقتصادی در منطقه، شرایط موجود اقتصادی و راهکارهای برون رفت از آن را تبیین کرد و دکتر برزگرنژاد را مردی از جنس مردم، آشنا به کاستی های منطقه و توانمند جهت نیل به توسعه پایدار خواند که در مسیر ساختن فردایی بهتر عزم خود را جزم کرده است.



در پایان مراسم نیز استاد حسین طوسی فرهنگ احترام به انسانیت را وجه بزرگ توسعه نامید و با ذکر عوامل بازدارنده پیشرفت جوامع بشری، از دکتر برزگرنژاد به عنوان چهره ای متخصص و متعهد در مسیر توسعه اجتماعی یاد کرد.

گفتنی است حضور جمع زیادی از چهره های شاخص اصلاح طلب و نخبگان اجتماعی از اقشار و مناطق مختلف شهرستان بهشهر و حمایت آن ها از دکتر برزگرنژاد، از محبوبیت او در لایه های مختلف اجتماعی خبر می دهد.

دكتر ايوب برزگر نژاد - متخصص اورولوژي و جراحي كليه و مجاري ادرار و فوق تخصص پيوندكليه- اهل روستاي پايين زرندين نكا، متولد سال 1342 است.

او سابقه مديريت در شبكه بهداشت و درمان بهشهر را در كارنامه دارد و كار پرشكي خود را از روستاهاي هزارجريب نكا آغاز كرده است.

برزگر نژاد بعد از گرفتن تخصص در اورولوژي، در بيمارستان امام بهشهر مشغول به كار و در سال 76 به عنوان عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي مازندران انتخاب شد و به ساري آمد. محل كار او ساختمان پزشكي–تخصصي طوبي و بيمارستان امام خميني(ره) ساري است.

او در كنار فعاليت هاي تخصصي خود فعاليت هاي فرهنگی و سياسي نیز دارد؛ به طوري كه به عنوان نامزد اصلاح طلبان در انتخابات دور هفتم و هشتم مجلس شوراي اسلامي منطقه شرق مازندران حضور يافت که در دور اول با 24 هزار و پانصد راي، نفر سوم و در دور هشتم هم با 39هزار راي نفر دوم حوزه انتخاباتي شد.

برزگر نژاد در كنار فعاليت هاي عادي خود در خصوص فرهنگ مازندراني نيز كار مي كند و سروده هايي دارد که در دو مجموعه به صورت لوح فشرده صوتي منتشر شده است.

او در دولت تدبیر و امید چندماه معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران بود.

*مطلب مرتبط

گله داریم ما

 



    ©2013 APG.ir