تعداد بازدید: 2898

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 22 تير 1385-0:0

استاندار: مازندران مهد پهلوانان و قهرمانان است

درآيين تجليل از برترين‌هاي ورزش مازندران اعلام شد: قائم شهر، ساري و بابل به ترتيب بيشترين قهرمانان ورزشي را طي دو سال گذشته داشته‌اند.


آيين تجليل از برترين‌هاي ورزش مازندران درسال‌هاي ‪ ۸۳‬و‪ ۸۴‬چهارشنبه شب در سالن سيد رسول حسيني شهرستان ساري برگزار شد.

در اين مراسم باشكوه از قهرمانان رشته‌هاي مختلف ورزشي در عرصه ملي ، بين‌المللي ، آسيايي و جهاني با اهدا لوح تقديرو جايزه تجليل به عمل آمد.

هم چنين از برترين هياتهاي ورزشي ، مربيان ، رييسان هياتها ، داوران ، خادمين ورزشي و خبرنگاران نمونه ورزش مازندران با اهدا لوح تقدير و جايزه تجليل شد.

اين مراسم با حضور استاندار،نماينده مردم شهرستان ساري درمجلس ، مديران دستگاه هاي اجرايي و جمعي از خانواده‌هاي شهدا و ايثار گران و ورزشكاران برگزار شد.

دراين مراسم تعدادي از ملي پوشان رشته‌هاي مختلف ورزشي كه در اردو تيم هاي مختلف ملي به سر مي‌برند ، حضور نداشتند.

"ابوطالب شفقت" استاندارمازندران دراين مراسم گفت : خطه سرسبزمازندران همواره خاستگاه مردمي با فضيلت درعرصه انديشه ، علم و مهد پهلوانان و قهرمانان پرتوان در ميادين جهاني و المپيك بوده است.

وي با تقدير از قهرمانان ورزش مازندران كه در عرصه‌هاي مختلف ملي و جهاني موجب عزت و سربلندي نام ايران اسلامي مي‌شوند ، به آنان توصيه كرد همواره با تريبت و پرورش جسم در افزايش توان منديهاي روحي ، فكري و معنوي خود بكوشند.

دراين مراسم از مربيان ، داوران ، قهرمانان ‪ ۴۱‬هيات ورزشي استان در سالهاي ‪ ۸۳‬و ‪ ۸۴‬تقدير شد.

همچنين از سه برنامه ورزشي صدا و سيماي مركز مازندران و پنج خبرنگار ورزشي نمونه دراين سال ها تجليل شد.

درمراسم تجليل از برترين‌هاي ورزش مازندران حسين رضا زاده ، حسين توكلي و نيز چند نفر از كشتي گيران مطرح استان حضور داشتند.

دراين مراسم اعلام شد شهرستانهاي قائم شهر، ساري و بابل به ترتيب بيشترين قهرمانان ورزشي را طي دو سال گذشته داشته‌اند كه به همين علت از مديران ورزش اين شهرستانها نيز تجليل شد.(irna)



    ©2013 APG.ir