تعداد بازدید: 3550

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 8 مرداد 1394-4:55

انتخابات شورای مرکزی اصلاح طلبان ساری

30 نفر نامزد شدند

صبح جمعه انتخابات شورای مرکزی اصلاح طلبان شهرستان ساری با دعوت از حدود هفتصد فعال اصلاح طلب برگزار می شود.


مازندنومه، سرویس سیاسی: چندماهی است که اصلاح طلبان مازندرانی مشغول ساماندهی خود و برگزاری انتخابات شورای مرکزی هستند.

بالاخره بعد از مدتها انتظار، نوبت به انتخابات شورای مرکزی اصلاح طلبان شهرستان ساری رسید که فردا جمعه برگزار می شود.

این انتخابات قرار است با دعوت از حدود هفتصد فعال اصلاح طلب ساری و 15عضو شورای مرکزی این جریان عمده و اثرگذار ساری در ماه های باقی مانده تا انتخابات مجلسین، اجرا شود.

اهمیت، حساسیت و ضرورت این انتخابات به قدری بالاست که حدود 30نفر کاندیدا شدند.

درحال حاضر اصلاح طلبان ساری به دلیل بروز برخی مشکلات دچار انشعاب و انشقاق شده اند. تک روی، فقدان برنامه و تشکیلات منسجم، خودسری، تندروی و انحصار طلبی از جمله چالش ها و آسیب های بیش روی اصلاح طلبان ساروی است؛ به گونه ای که حمایت برخی افراد این جریان که به اصلاح طلب نما معروف شده اند از برخی فرمانداران و منسوبان دولت گذشته معنادار است.

به تازگی حمایت این تعداد از اصلاح طلبان پرحاشیه از شهردار ساری برای نشاندن او به سمت استانداری مازندران نیز برای سایر هم قطاران شان پرابهام و شائبه برانگیز شده است!

انتظار بر آن است که در ترکیب شورای مرکزی افرادی سالم، منطقی، معتدل، فرهیخته و تحصیلکرده دانشگاهی، عمیق، باتجربه، اهل مدارا و مدیریت، تحمل و تامل و تعامل، واقع گرا، خردورز و خوشنام و درعین حال وفادار و ملتزم به اندیشه اصلاح طلبی و در مسیر و مدار اهداف و آرمانهای انقلاب، رهبری و قانون اساسی برگزیده شوند و افراد به طور باندی و یا با لحاظ منافع شخصی و گروهی تصمیم نگیرند.


  • کاظمی از کلیجانرستاقپاسخ به این دیدگاه 1 1
    پنجشنبه 8 مرداد 1394-5:31

    ما در انتخابات جمعه به افرادی چون اسدی،مهندس عشوری،احمدی فولادی،دکتر برزگر،خانم یوسفی،خانم کاشی،خانم مومنی،مهندس فلاح،مهندس قاسمی،خانم صحرایی،رمضانی،مهدوی،حشمتیو...رای خواهیم داد.


    ©2013 APG.ir