تعداد بازدید: 2865

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 19 مرداد 1385-0:0

95 درصدتوافق

ناصرحجازی مربی سرشناس فوتبال کشور افزود : هیچ قولی برای صعود نساجی به مسابقات لیگ برترنداده ام.


کار پیوستن ام به تیم نساجی مازندران تقریبا قطعی است و ظرف یکی دو روز آینده پس از توافقات نهایی با این تیم قرارداد خواهم بست .

ناصرحجازی مربی سرشناس فوتبال کشور افزود : درمذاکراتی که با مسئولان تیم نساجی مازندران داشتم تا حدود 95 درصد با این تیم به توافق رسیدم و قراراست پس ازمذاکرات نهایی که ظرف یکی دو روز آینده با مدیرعامل باشگاه نساجی خواهم داشت رسما با این تیم قرارداد همکاری امضا کنم .

حجازی اضافه کرد : با مسئولان نساجی درخصوص تمامی مسائل به توافق رسیدیم و تنها برخی توافقات جزئی باقی مانده که تصورنمی کنم این مسائل مانع جدی برای پیوستن ام به این تیم باشد .

وی با بیان اینکه با بضاعت کنونی تیم نساجی کسب یکی ازسکوهای پنجم یا ششم لیگ دسته اول را درفصل جاری هدف گرفته است، اظهار داشت : با توجه به بودجه، نفرات و موقعیت قبلی تیم نساجی نمی توان از این تیم انتظار زیادی داشت ولی این باعث نمی شود ما به دنبال کسب بهترین نتایج نباشیم . البته من با وضعیت فعلی هیچ قولی برای صعود نساجی به مسابقات لیگ برترنداده ام ولی این پتانسیل وجود دارد که نساجی با یک برنامه ریزی مناسب برای سالهای آینده خود را برای صعود به لیگ برتر آماده کند .

حجازی در پایان درخصوص ارزیابی خود ازبازی تیم ملی مقابل امارات گفت : به دلیل مشغله های کاری این بازی را ندیدم هرچند اعتقاد دارم بازی تیم ملی مقابل تیم های درجه چندم آسیا چندان هم دیدن ندارد .(mehrnews)



    ©2013 APG.ir