تعداد بازدید: 3128

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 15 مرداد 1394-7:30

نماینده بابل در مجلس:

تابستان سختی داریم/پیشرفت 15 درصدی تصفیه خانه مرکزی

حسین نیازآذری: با اجرای تصفیه خانه موقت با ظرفیت 300 لیتر بر ثانیه، توانستیم مشکلات آبرسانی بابل را مرتفع کنیم/ پروژه آبرسانی به شهرهای گروه الف با 15 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.


مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، بابک ابهرزاد: حسین نیازآذری -نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی- روز چهارشنبه ضمن بازدید از پروژه تصفیه خانه مرکزی شهرهای گروه الف، در نشستی خبری که در این محل برگزار شد، اذعان داشت: هم اکنون پروژه آبرسانی به شهرهای گروه الف با 15 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست .

وی تصفیه خانه شهرهای گروه الف را بزرگترین تصفیه خانه شمال کشور دانست و افزود: 20 سال پیش این پروژه در دوران فرمانداری من کلید خورد و الان بار دیگر فرصتی دست داد تا بتوانیم این پروژه را در پیوست قانون بودجه جای دهیم و آن را عملیاتی کنیم .

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تابستان امسال را تابستان سختی برای مازندران دانست و خاطرنشان کرد: امسال تابستان سختی داشتیم و اکنون با اجرای تصفیه خانه موقت با ظرفیت 300 لیتر بر ثانیه، توانستیم مشکلات آبرسانی بابل را مرتفع کنیم .

وی میزان خسارت سیل اخیر در مازندران را بالغ بر 150 میلیارد تومان برآورد کرد که این میزان در شهرستان بابل 50 میلیارد تومان بوده است .

عضو کمیسیون آب و کشاورزی مجلس با اشاره به ایجاد زیرساخت برای توسعه شهرستان بابل، تصریح کرد: با نامه ای به وزیر مسکن و شهرسازی، ایجاد راه مواصلاتی بابل- شیخ موسی بندپی- سوادکوه را خواستار شدیم.


  • جمعه 16 مرداد 1394-8:51

    اتی که تو هکردی و کندی هیچکی نکرده و نتونده هکنه حاج حسین نیاز..
    ...

    • پنجشنبه 15 مرداد 1394-14:2

      اقای نیاز جوری حرف می زنندکه انگارهیچکس ازموضوعات مطلع نیست

      • جهت اطلاعپاسخ به این دیدگاه 0 2
        پنجشنبه 15 مرداد 1394-12:47

        منظور اقای نیاز تصفیه خانه شنی مستقر در طلوت بابل میباشد لطفا دوستان تحقیقات لازم را بعمل اورند.

        • يکشنبه 18 مرداد 1394-13:6

          شما که تحقیق تان درست اگر هست لطفا بیشتر توضیح بدهید

        • پنجشنبه 15 مرداد 1394-11:11

          ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نیاز :
          وی تصفیه خانه شهرهای گروه الف را بزرگترین تصفیه خانه شمال کشور دانست و افزود: 20 سال پیش این پروژه در دوران فرمانداری من کلید خورد و الان بار دیگر فرصتی دست داد تا بتوانیم این پروژه را در پیوست قانون بودجه جای دهیم و آن را عملیاتی کنیم .
          واقعا تعجب برانگیز هست :
          این ادعا کجا و شاهد ماجرا چگونه توضیح داد

          • لفوری شاهدپاسخ به این دیدگاه 5 2
            پنجشنبه 15 مرداد 1394-9:13

            آقای نیاز آزری
            این پروژه زمانی کلید خورد که در سال 1349نقشه برداری از سد در لفور آغاز شد من آن زمان 8 ساله بودم اومدند محل ما دوربین گذاشته اند و در سال 1370مهندس زنگنه به همراه مهندس مجد آرا و دامادی و یک آخوند واسماعیل مفیدی استاندار با هلیکوپتر آمدند لفور ما اشتیم دشت کار می کردیم اومدیم دیدیدم یمک شخص بنام مهندس پاینده ماکت و نقشه اجرایی سد را در کنار زمین گذاشت داشت در خوص سد و آب سد و چگونگی اجرای آن برای مهندس زنگنه توضیح می داد من خودم حضور داشته ام بنابراین اینکه شما می فرمایید اززمان من کلید خورد یک کمی تند تئوضیح دادید این سد و امکانان پیش بینی شده از سال 1348کلید خورد و در سال 70اجرایی شد و در سال 90بهربرداری شد و الان ادامه آن در حال انجام هست
            عجب هست که عده ای هر کارا می خواهند بنام خود تمام کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

            • پنجشنبه 15 مرداد 1394-8:51

              اقای مهندس حسین زاده .کجایی مرد خدمت..یادت بخیر..


              ©2013 APG.ir