تعداد بازدید: 3946

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 25 مرداد 1394-11:24

نماینده بابل:

ضریب بودجه مازندران 25درصد افزایش یافت

حجت الاسلام علی اکبر ناصری: ضریب بودجه استان از 3/7 به 4/5 / ارتقا یافت/پیگیر ایجاد کارخانه فولاد در بابلکنار هستیم.


مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، بابک ابهرزاد: حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناصری -نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی- در نشست خبری در در شهرک منصور کنده بابل گفت: باید با نوک قلم با هم صحبت کنیم نه با اسلحه و تفنگ.

ناصری با بیان اینکه فرشتگان ظن و گمان ما را نیز ثبت می کنند ، تصریح کرد: قلم مقدس خبرنگاران باید به سمت و سویی باشد که مطالبات مردم را مطرح کند .

رئیس مجمع نمایندگان شمال کشور با اشاره به سواستفاده های رسانه های بیگانه از موقعیت کشور ایران تصریح کرد: این روزها گاهی علیه مسئول یا نماینده ای در رسانه ها صحبت هایی انجام می شود که چنین صحبت هایی، نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال می برد .

عضو کمیسیون صنایع مجلس حضور کارخانه ایران خودرو را در بابل نقطه عطفی برای این شهرستان دانست و افزود: با ایجاد این کارخانه ، شرکت های دیگری نیز برای تامین قطعات مورد نیاز کارخانه ایران خودرو تاسیس شدند که خود هزاران فرصت شغلی را در این شهرستان ایجاد کرده است .

رئیس مجمع نمایندگان شمال کشور از پیگیری پروژه خط ریل گرگان به مشهد خبر داد و یادآور شد: بحث ریل گرگان به خراسان بسیار حائز اهمیت است و اکنون ریل دو خطه برقی تهران به شمال را پیگیر هستیم که این خط از آمل به لاریجان- رودهن- تهران با مسافتی حدود 150 کیلومتر در حال عملیاتی شدن است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پل روگذر شهید صالحی و زیرگذر گنج افروز در پروژه کنار گذر جنوبی انجام شد، افزود: اکنون مشکل پولی در این پروژه مطرح است، اما به شدت پیگیر موضوع هستیم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس از پیگیری برای ایجاد کارخانه فولاد در بابلکنار خبر داد و تصریح کرد: پیگیریم که در بابلکنار 20 تا 30 هکتار زمین برای این کار اختصاص دهیم و اگر فولاد نشد، بتوانیم با این مقدار زمین، شهرک صنعتی در این منطقه داشته باشیم .

ناصری با اشاره به سفر اقتصادی هیاتی از عمان به ایران، افزود : در سفر مشترک اقتصادی ایران و عمان، درخواست ایجاد شهرک صنعتی خارجی در گاودشت داشتیم .

وی از تغییر ضریب بودجه استان از 3/7 به 4/5 خبر داد و افزود: با پیگیری های لازم توانستیم ضریب اعتباری استان را تا 25 درصد افزایش دهیم .


  • چهارشنبه 28 مرداد 1394-13:20

    نمایندگان استان ابفای شهری رو در یابید..

    • چهارشنبه 28 مرداد 1394-9:13

      به درد شما بابلیها همان ... میخورد!

      • چهارشنبه 28 مرداد 1394-9:12

        سلام
        زباله را نیازآذری نیاورد در آن زمان فرماندار بابل علی اکبری معلم فرماندار زمان اصلاحات آورد.شما همیشه یا قصد تخریب دارید.

        • دوشنبه 26 مرداد 1394-12:58

          در تایید یادداشت همشهری: متاسفانه نمایندگان مجلس فقط به دنبال آمار و بیلان دادن هستند. امروزه در دنیای پیشرفته و حتی پیرامونی اجرای طرحهای توسعه بدون ارزیابی های اجتماعی که شامل ارزیابی زیست محیطی هم است، اجرا نمی شود. صنایع فولاد و شهرک صنعتی در منطقه بابلکنار و بند پی یعنی در دل طبیعت رو به ویرانی مازندران!! از نمایندگان انتظار می رود به پیامدهای این پیشنهاد -حتی در حد حرف و تبلیق هم که باشد- توجه داشته باشند.

          • دوشنبه 26 مرداد 1394-11:41

            نیازاذری زباله اوردشماهم فولادکه کاملابابلکناررانابودکنید

            • جمعه 30 مرداد 1394-20:14

              اینقدر دل گیر نشو
              آقای ناصری با نوک قلم چیزی از زبانش پرید
              هر گاه کک سازی سوادکوه انجام شد هر گاه نساجی قایمشهر احیا شد
              هر گاه کازینوی بابلسر بهربرداری شد
              فولاد کلنگش به زمین می خورد
              تو نمیدانی چرا اینقدر به فکر کمربندی هستند چون عده ای خودشان دارنذ تلاش می کنند تا امتیاز فولاد را بگیرند حالا اگر شد فبها اگر نشد ...
              صبر کن حوصله داشته باش بعدا می فهمی !!!!×!

            • دوشنبه 26 مرداد 1394-11:15

              حاج اقا ناصری یه سری به ابفای شهری بزنید ببینید ...چه جولانی میدن......

              • دوشنبه 26 مرداد 1394-10:7

                با تقدیر از همه نماینگان مازندران که برای این استان نلاش میکنند چند نکته رو اشاره میکنم:
                1- در همه زمینه ها، فعالیتهای اقتصادی و صنعتی باید بایدددددددددددد به مساله زیست محیطی ماندران توجه کرد. مثلا فولاد جزو صنایع سنگین هست و طبعا برای محیص زیست خسارت بار.
                2- با جذب سرمایه خارجی و یا داخلی، هر چه می توانید باید برای صنایع تبدیلی، صنایع سبز و گردشگردی استان بیشتر فعالیت نمایید.
                3- استان باید نقشه راه برون رفت از وضعت فعلی که بیکاری و تخریب محیط زیست مهمترین و بیشترین خسارتها رو ببار آورده تدوین و اجرایی کند و ...


                ©2013 APG.ir