تعداد بازدید: 4911

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 16 شهريور 1394-17:59

بازدید فرماندار بابل از پروژه مشکل دار مسکن مهر شهرک مهردشت

یک دشت فاضلاب

مسئولان دولت احمدی نژاد بدون گرفتن ضمانت بانکی از پیمانکار، با او قرارداد منعقد می کنند. پیمانکار شهرک مهردشت بابل نیز با اجرای ناقص تعهدات خود، واحدها را نیمه کاره تحویل مردم داده است.


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، بابک ابهرزاد: با وجود آن که دولت قبلی معادل تمام طول تاریخ ایران تا به امروز، فقط به خاطر مسکن مهر پول چاپ و به بازار وارد کرد، باز هم پروژه های مسکن مهر نیمه تمام و مشکل دار در سراسر کشور و استان مازندران وجود دارد که ساکنان مظلوم این پروژه ها را کلافه کرده است.

دولت روحانی میراث دار پروژه ای شده که هر چه می زند به در بسته می خورد و مشکلات مسکن مهر دولت مهروز سرجایش باقیست.

پیش تر از مشکلات چند پروژه مسکن مهر در قائم شهر به خصوص وضعیت فاضلاب آن ها گزارش هایی انتشار دادیم و از قرار اهالی شهرک مهردشت بابل هم در بند این مشکلات هستند.

در 345 واحد این شهرک با بی تدبیری و اقدام های غیرکارشناسی و غیراصولی، ساخت و ساز اجرا و نیمه کاره تحویل متقاضیان شده است.

درحال حاضر بزرگ ترین معضل این شهرک دفع نشدن بهداشتی فاضلاب است.

مسئولان دولت احمدی نژاد بدون گرفتن ضمانت بانکی از پیمانکار، با او قرارداد منعقد می کنند. پیمانکار شهرک مهردشت بابل نیز با اجرای ناقص تعهدات خود، واحدها را نیمه کاره تحویل مردم داده است.

حال دولت یازدهم با عملی انجام گرفته روبه رو شده و ناگزیر باید تعهدات پیشینیان را برآورده، مردم ساکن در این پروژه ها را راضی کند.



محمدتقی عباسپور -فرماندار بابل- پیش از ظهر از شهرک مهردشت بازدید کرد و ضمن شنیدن مشکلات اهالی، پیگیری این موضوع را وعده داد .

او از اقدام شتاب زده و خلاف مقررات دولت قبل در اجرای نامناسب مسکن مهر ابراز تاسف کرد و دولت فعلی را مسئول حل مشکلات شهروندان دانست .

 شهرک مهردشت بابل با 345 واحد دوبلکس بدون دفع فاضلاب بهداشتی، مانند برخی دیگر از پروژه های مسکن مهر در استان با مشکلات حادی روبه روست که رفع آن اراده وعزم ملی را می طلبد.

*مطلب مرتبط:

مهری نمانده باقی!

مردم در غرقاب فاضلاب/مسکن مهر آلودگی هدیه داد!



 


  • سه شنبه 17 شهريور 1394-15:31

    مولایی حیف شد.

    • سه شنبه 17 شهريور 1394-13:46

      مازندنومه! چرا سانسور!؟ در یاد داشت قبلی گفتم و باز هم می گویم که در هیچ کجای دنیا سیاستمدران و مقامات جز در مراسم و بازدیدهای رسمی با لباس رسمی که همان کت و شلوار و کراوات است ظاهر نمی شوند. مثلاً وقتی نخست وزیر ژاپن یا رییس جمهور امریکا از جایی مثلا پروژه ای دیدن می کند با لباس راحت و اغلب با لباس و پوشش همان پروزه ظاهر میشوند. بر عکس مقامات ما حتی برای بازدید طرح نشا کاری با لباس رسمس ظاهر می شوند. این امر خود به خود فاصله ای که بین انها و مردم و موضوع مورد وجود دارد، بیشتر می کند. مهمتر این که ممکن اسن مردمی مثل من طعنه بزنند. این امر به ظاهر ساده بر خلاف ظاهر بسیار موثر است.
      شاید علت این همه پروژهای ناموفق و نیمه تمام یکی از علل همین باشد.

      • چهارشنبه 18 شهريور 1394-8:5

        دوست بابلی ما درست می گوید. خودم به دلیل موقعیت و کارهایی که در ادرات نه تنها مازندران دارم بارها مسئولین را دیدم که در گرما یا سرما به قول پدر بزرگم پیت قبا بر تن در حالی که از شدت گرما عرق می کردند یا از شدت سرما می لرزیدند از جایی بازیدید می کنند.
        علت این هم نبود فرهنگ تعریف شده است. مثلا همین مسئول ممکن است در جلسه رسمی با دنپایی، بدون کت و با آستین بالا زده حضور یابد.


      ©2013 APG.ir