تعداد بازدید: 5920

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 18 مهر 1385-0:0

قول مساعد؟

ظهر امروز تجمع اعتراض آمیز جمع زیادی از جانبازان و خانواده ایثارگران در مخالفت با مصوبه لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران با قول مساعد نمایندگان مجلس در رسیدگی مجدد به این لایحه پایان یافت.


در این تجمع که از ساعات اولیه صبح امروز در مقابل درب شمال ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بیش از 100 تن از جانبازان مازندران و شهرستان هایی نظیر همدان، اصفهان، شیراز، مشهد و... به نمایندگی از جامعه ایثارگر حضور داشتند.

پس از گذشت ساعاتی از حضور جانبازان که عمدتا از جانبازان 70% قطع نخاع، شیمیایی، نابینا و... بودند، تعدادی از اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از جمله رودکی، افتخاری، تمدن، طلایی نیک، دانشیار و... با حضور در میان تجمع کنندگان ضمن شنیدن سخنان آنان نسبت به حل این مسئله در مجلس شورای اسلامی قول مساعد دادند.

جهانبخش محبی نیا- عضو هیأت رئیسه مجلس- در سخنانی ضمن اعتراف به اشتباه صورت گرفته در تصویب این لایحه، به دلیل  توجه نکردن به درخواست استرداد لایحه از سوی هیأت دولت ، بار دیگر به معترضان قول همکاری مناسب داد وگفت در اولین جلسه علنی مجلس پس از عید فطر نتایج بررسی نمایندگان نسبت به اصلاح یا مسکوت ماندن و یا استرداد لایحه به هیأ ت دولت، اعلام می شود.

این چندمین بار است که جانبازان و خانواده ایثارگران نسبت به تصویب لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران دست به تجمع زده و خواستار استرداد آن به دولت و رفع ایرادات و ابهامات متعدد حقوقی آن می باشند.

 لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران پنجم شهریور ماه گذشته با وجود اعتراض گسترده جانبازان و نامه هیأت دولت در استرداد این لایحه، در مجلس با 129 رأی به تصویب رسید.

گزارش تصویري تجمع را اين جاببينيد:http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=392241

 


  • سه شنبه 4 بهمن 1390-0:0

    خواهش مي كنم هيچ كس دراين سايت پاچه خواري نكند، واقعيتها رابنويسد آقاي محبي نيا براي همه شما نمي تواند كار پيداكند، تمام ادارات از روسائي پر شده اند ديگر جايي براي رئيس شدن فعلا" نداريم

    • سه شنبه 4 بهمن 1390-0:0

      سلام آقاي دكتر اطارفيان شما كمتربه طرفداران واقعي شما بهاء ميدهند واين بار بسيار درايت ميخواهد كه ياران واقعي را جمع كرد چون آنهايي كه از گروههاي ديگربه دوروبرشما جمع شده اند براي نشان دادن خودآمده اند نه براي جمع كردن رأي ، ضمنا" امثال دكترصالحي ، بابازاده ، قهرماني و ... باتكيه بر اريكه رياست آبروي شما را برده اند اگرتا انتخابات عوض نشوند 30% آرائ شما نيز كمتر خواهدشد اگرباورنداريد منتظر بمانيد، ضمنا آقاي رشيدي هيچ تءثيري در ستادشما ندارد، شما داريد طرفداران واقعي را از دست ميدهيد دروغ مشاوران خودنما را نخوريد
      باتشكر دوست واقعي كه ساليان متمادي براي شما زحمت كشيده و آبرو داده است

      • يکشنبه 11 دی 1390-0:0

        جانم فدای محبی نیا

        • سه شنبه 6 بهمن 1388-0:0

          دو

          • محسن- دانشجو-پاسخ به این دیدگاه 0 0
            چهارشنبه 23 اسفند 1385-0:0

            اینجانب به هیچ عنوان حرفهای مطرح شده در متن فوق را به هیچ عنوان قبول ندارم و اینجانب به هیچ عنوان دولت خاتمی را قبول ندارم چرا چون دولت خاتمی در مدت 8 سال حکومت خود چنان ضربه ای به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کرداند که هیچ کس تا بحال وارد نکرده بود دو لت آقای خاتمی فقط برای نظام ایران بیکاری - فقر - فساد - فهشا - و بالا بردن قیمت اجناس را آورد اگر دولت آقای خاتمی برای مردم ایران دلسوز بوداند در این دوره از انتخابات که آقاین - معین آمد کروبی آمد- مهر علیزاده آمد مردم به اینها رای میدادند پس قبول کن که دولت خاتمی به کشور ایران ضربه وارده کرده است و تمام اسرار ایران را به اجنویها نمی دادند که حالا در مسا له هسته ای با مشکل روبرو شویم این یعنی فروختن ناموس که اطلا عات را در اختیار خارجی ها قرار می داداند - این از این پس باید تمام مسولان دولت خاتمی را برکنار کرد تا ایرانی آباد داشته باشیم - در مورد مسولان شهرستان میاندواب آقا قبول کن که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از آذربایجان غربی کسی بود که به عنوان هئت رئسه مجلس قبول شود و جز 10 نفر برتر مجلس باشد پس حق دارد تمام مسو لان شهر را عوض کند و به شما هیچ ربطی ندارد تو چکاره شهر هستی و انشا ا.. این دوره یعنی مجلس هشتم با کمک خداوند بزرگ بازهم پیروز خواهیم شد .... خدا یا دشمنان را نیست و نابود بگردان

            • چهارشنبه 8 آذر 1385-0:0

              لم یشکرالخالق و لم یشکرالمخلوق

              بدینوسیله از کلیه سرورانی که در مراسم برکناری مدیران فهیم دولت جناب آقای خاتمی نقش سازنده ای داشتند که میتوان از آقای محبی نیا نماینده محترم شهرستان میاندوآب (دورهای 5و6و7 ) و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نقش بسزائی داشته تشکر و قدردانی نمود. که در این زمینه به مواردی به شرح ذیل میتوان اشاره نمود: 1- آقای مرتاض بعنوان فرماندار محترم شهرستان میاندوآب .2- آقای رحیم رشیدی ( شهردار جان بر کف آقای محبی نیا )مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب که در کمال ناباوری و مخالفت کلیه ارگانها و نهادها وی را بعنوان مدیر آموزش و پرورش میاندوآب منصوب نمود. 3-آقای آرش مطلبی با وجود مخالفتهای خیلی ها بعنوان ریاست محترم دانشگاه پیام نور میاندوآب . 4-در حفظ و نگهداری جناب آقای دکتر اصغری ریاست محترم دانشگاه آزاد واحد میاندوآب با وجود مخالفت مدیران ارشد و رؤسای دانشگاه آزاد با ماندن آقای دکتر اصغری در این سمت با حمایتهای بی شائبانه آقای محبی نیا موجبات ابقاء نامبرده را فراهم آورد تا وی هم مثل آقای رشیدی بگوید " من هرچه دارم آز آقای محبی نیا دارم."5-جناب آقای نجفیان ریاست محترم شورای شهر میاندوآب که با حمایتهای وی رای آورد و به ریاست شورای شهر منصوب گردید.(راستی این مورد تازه هم داشت یادم میرفت)6-تائید صلاحیت آقای نوری زاده با وجود اینکه هیئات نظارت و اجرائی شهرستان میاندوآب صلاحیت وی را مورد تائید قرار نداده بودند(رد صلاحیت شده بود) با تلاشهای یک هفته ای و شبانه روزی و تائید کتبی آقای محبی نیا و راهنمائیهای آقای مصطفی فرجی توانست صلاحیتش را بگیرد.(یک توصیه برادرانه برای تمامی کاندیداهای شوراها دارم آنهائی که با هزاران زحمت و مشقت اندوخته ای دارند از نان شب زن وبچه هایشان زده اند تا در انتخابات پول خرج کنند یا بروند پیش آقای محبی نیا مانند دیگران سر تعظیم فرو بیاورید یا هم که استفاء دهند و شرکت نکنند البته اگر هم سر فرود آوردید وبه غلامی قبولتان کردند باید مشاورانش تائیدتان بکنند بگذریم )در پایان از کلیه پاچه خواران و مشاوران ارشد جناب آقای محبی نیا که شامل آقایان شمس الله رحیمی ، غیب الله رحیمی ، رحیم رشیدی ، مصطفی باقرنژاد ، مصطفی فرجی ، علیرضا محبی نیا ( که اگر از کسی خوشش نیاید با نفوذهائی که در ادارات دارد وصله ای به وی می چسباند که تا عمر دارد آرزوی مرگ بکند )و مشاورعالی دست به نقد هر روزش جناب آقای اسلام حسین زاده و از کلیه منصوبین بی تفاوتش که برای ماندن در مسند حکومت به آقای محبی نیا گردن کج نموده اند و به همه ی اوامر و فرامینش که اکثراً از روی شهوت مقام و دنیوی بله گفته اند آقایان تابع نماینده مردم میاندوآب و هیئت همراهش علی الخصوص پسرش آرش تابع ، آقای مرتاض فرماندار محترم میاندوآب ، آقای اسماعیلی شهردار محترم میاندوآب و اما م جمعه محترم شهرستان میاندوآب حاج آقا قهرمانی تشکر و قدردانی نموده و برای بازماندگان دولت کریمه آقای خاتمی توفیق روز افزون و برای رفتگانش علو درجات خواستاریم.
              در آخر یک ضرب المثل هم به آقایان به اسم عدالت خواه بگم :
              "آفتاب هیچ موقع پشت ابر نمیماند."


              ©2013 APG.ir