تعداد بازدید: 5072

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 18 مهر 1385-0:0

يک دانشجو:برخي مسئولان مجتمع فنی بابل بی کفايت هستند

عضو سابق انجمن اسلامي دانشگاه مازندران از اعتراض روز گذشته‌ي جمعي از دانشجويان مجتمع فني مهندسي نوشيروان بابل نسبت به برخي مشكلات اين دانشگاه بخش خبر داد.


يعقوب‌نژاد  اظهار داشت كه جمعي از دانشجويان با حضور برخي اعضاي انجمن اسلامي دانشگاه و شوراي صنفي به آنچه آن‌را بي‌كفايتي برخي مسوولان، انتصابي‌بودن رييس دانشگاه، وضعيت كنترل نامطلوب عبور و مرور دانشجويان در خوابگاه، غذاي نامطلوب سلف كه با وجود تلاش بي‌وقفه‌ي كارگران سلف، مساعدتي از سوي مسوولان در جهت اصلاح آن صورت نگرفته و دوربين‌هاي نصب شده در دانشگاه اعتراض كردند.

وي گفت كه دانشجويان معترض در بيانيه‌ي خود نصب اين دوربين‌ها را نمونه‌ي بارز نقض حقوق دانشجويان و شكستن حريم خصوصي خود دانسته‌ و به آن چه آن را برخوردهاي امنيتي با دانشجوياني كه تحت عنوان مشكل حجاب، كميته‌ي انضباطي مي‌شوند، ناميده‌اند، اعتراض كرده و در پايان بيانيه حق خود دانسته‌اند كه مطالباتشان را با روشي كه خود كارآمد مي‌دانند، پي‌گيري كنند.

يعقوب‌نژاد در پايان با ارائه ارقامي كه براي نصب دوربين در دانشگاه نصب شده است، گفت: اگر اين عمل براي حفظ امنيت دانشگاه بود بايد در مكان‌هايي نصب مي‌شد كه محوطه‌ي دانشگاه را پوشش دهد نه اين كه در مكان‌هايي براي كنترل بيشتر دانشجويان يا به عنوان مثال در بالاي درب ورودي انجمن اسلامي دانشگاه نصب شود.(isna)


  • دوشنبه 24 مهر 1385-0:0

    واقعاً انجمن اسلامي دانشجويان به كدام سمت مي رود؟ در قبل از انقلاب انجمن اسلامي مظهر پاكي و صداقت و روابط سالم و رعايت روابط اسلامي و مبلغ حجب و حجاب بوده است ولي الان روابط نامطلوب جنس هاي مخالف در انجمن ساماندهي مي شود و يك نوع بي خياليسم فرهنگي به نام اسلام در آن دارد دامن زده مي شود. ناراحتي دانشجويان اگر از كنترل فعاليت هاي سياسي بود حق داشتند ولي به نام انجمن اسلامي بر خلاف روابط اعلام شده و شرايط تعيين شده اسلام عمل كردن مسئله اي است كه انجمن بايد نسبت به آن پاسخگو باشد. همه موظف هستيم موارد تعيين شده در آئين نامه انضباطي را رعايت كنيم. ناراحتي انجمن از اعمال اين قانون است و كنترل دانشجويان و تذكر مودبانه به آنان براي رعايت اين آئين نامه را به شكل منفي مطرح مي كند و با گل آلود كردن آب مي خواهد ماهي بي غيرتي خود را بگيرد.

    • چهارشنبه 19 مهر 1385-0:0

      با سلام
      شاید همه انهایی که این مطلب را می خوانند نمیداند در انجمن اسلامی! دانشگاه
      فنی چه میگذرد؟


      ©2013 APG.ir