تعداد بازدید: 2990

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 23 مهر 1385-0:0

عزل و نصب دو مازندراني در تيم استقلال تهران:يک بابلسري به جاي يک جويباري

مقداد نجف‌نژاد به عنوان مديرعامل جديد باشگاه استقلال تهران منصوب شد.از سوي ديگرعلي نظري جويباري، سرپرست اين تيم استعفا كرد.


 

باشگاه استقلال تهران با انتخاب مديرعاملش پس از كش و قوس‌هاي فراوان و استعفاي علي نظري‌جويباري، در روزهاي گذشته تعطيلات خبرسازي را تجربه كرد.
ابتدا در حكمي از سوي علي يوسف‌پور، سرپرست وزارت رفاه و تامين اجتماعي مقداد نجف‌ ‌نژاد به عنوان مديرعامل باشگاه فرهنگي- ورزشي استقلال تهران منصوب شد.


در اين حكم آمده است: با توجه به تعهد، تجربه، توانمندي و شايستگي شما در امور فرهنگي، ورزشي و اجتماعي و بنا به پيشنهاد هيئت مديره موسسه فرهنگي- ورزشي استقلال و بر اساس اختيارات ماده 8 اساسنامه موسسه مذكور جناب عالي به مدت دو سال به عنوان مدير عامل اين باشگاه منصوب مي شويد.
اميد است با توكل به الطاف الهي و با درايت، همدلي و هم انديشي با اعضاي هيئت مديره در راستاي گسترش رشته هاي مختلف ورزشي و پايگاه هاي قهرماني و برنامه هاي دقيق براي قهرماني آسيا و توسعه نشاط و شادابي و افزايش غرور ملي و شكوفايي استعدادهاي جوانان اقشار مختلف جامعه اهتمام نموده و تمام سعي و تلاش خود را معطوف داريد.


انتظار است در انتصاب مديران آن موسسه از افراد متعهد، متخصص، مجرب و داراي حسن شهرت استفاده را معمول نماييد. همچنين لازم است صلاحيت مدير مالي باشگاه به تاييد اين جانب برسد.


ناگفته نماند علي نظري جويباري، سرپرست مازندراني تيم فوتبال استقلال تهران پس از انتصاب مديرعامل جديد، از سمت خود استعفا كرد.

نظري جويباري در متن استعفاي خود به اميدوار رضايي، رئيس هيئت مديره آورده است: "فضاي استقلال براي ادامه فعاليت و خدمت مساعد نيست و به دليل چالش‌هاي مديريتي، آينده اين تيم را روشن نمي‌بينم. با تشكر ويژه از مردم و هواداران، آرزوي موفقيت براي اعضاي محترم هيئت مديره و مديرعامل محترم جديد اين باشگاه را دارم."


گفتني است: پيش از اين و به دنبال استعفاي محمد حسين قريب، گزينه‌هاي فراواني براي تصدي پست مدير عاملي باشگاه استقلال مطرح شد كه در نهايت و پس از تغييرات كلان در سطح وزارت رفاه، يوسف پور سرپرست اين وزارتخانه با نظر هيات مديره اقدام به معرفي مديرعامل جديد كرده است.

دكتر مقداد نجف‌نژاد پيش از اين سابقه حضور در دوره‌هاي پنجم و ششم مجلس شوراي اسلامي به عنوان نماينده مردم بابلسر را داشته است. نجف‌نژاد مسئول سابق خودكفايي سپاه نيز بوده است.وي در انتخابات مجلس هفتم از حجت الله روحي شکست خورد.اين شکست باعث تنش و شلوغي در بابلسر شده بود.وي از چهره هاي بانفوذ راست سنتي در استان است.



    ©2013 APG.ir