تعداد بازدید: 3083

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 28 تير 1383-0:0

سخنگوي هيات اجرايي خانه كشاورز بابل:فروش زمينه به علت نداشتن صرفه اقتصادي طي چند سال آينده مازندران را با مشكل مواجه خواهد كرد

سخنگوي هيات اجرايي خانه كشاورز بابل گفت: فروش زمين به علت نداشتن صرفه اقتصادي طي چند سال آينده مازندران را با مشكل مواجه خواهد كرد.


محسن اخوان كه در گردهمايي كشاورزان شهرستان بابل در استاديوم آزادي اين شهر سخن مي‌گفت افزود: در بخش توليد با سه مشكل توليد، نوسانات جوي و بازاريابي مواجهيم. وي با مشكل‌ساز دانستن تبديل زمينهاي شاليزاري به مركبات، بهترين كيفيت مركبات را مربوط به ايران دانست و افزود: با كاهش شديد قيمت مركبات به علت واردات مركبات خارجي، سه هزار تن انواع مركبات از درختان چيده نشد و از بين رفت. اخوان اضافه كرد: در بخش سموم و كود كشاورزي شاهد 400 و 10 درصد افزايش قيمت هستيم، اما برنج تنها هفت درصد رشد كرد و مركبات 80 درصد كاهش قيمت داشت. دبير خانه كشاورز استان مازندران نيزدر اين همايش با انتقاد از حضور نيافتن بيشتر اعضاي مجمع نمايندگان استان مازندران در گردهمايي كشاورزان علارغم اعلام قبلي گفت: در روزهاي انتخابات به سرعت حاضر مي‌شدند قدرتي را كه ما به آنها در پاي صندوقهاي راي داديم بايد به نفع ما به كار گيرند و هر از چند گاهي حق قانوني خود را مي‌خواهيم، به ما مارك مي‌زنند. ابوالاحسن گلي همچنين مدعي شد: دولت بدهكاري به كشاورزان را به موقع پس از تحويل محصولات پرداخت نمي‌كند.


    ©2013 APG.ir