تعداد بازدید: 3210

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 30 مهر 1385-0:0

قاتلان مادربزرگ

وسوسه شيطاني و برق طلاي النگوها باعث مرگ پيرزن 71ساله قائم شهري شد.


سرهنگ عليرضا عليزاده -فرمانده نيروي انتظامي قائم شهر- گفت: ماهرو نوشيروان پور در روز 26شهريور در منزلش به قتل رسيد و جسد وي فرداي آن روز شناسايي شد كه قاتل آن پس از 22روز شناسايي و دستگير شد.
سرهنگ عليزاده افزود: از آنجايي كه پيرزن به رغم كهولت سن به امر باغداري و پرورش مرغ و غاز و اردك خانگي اشتغال داشته از كليه افرادي كه با مقتوله رفت و آمد داشتند بازجويي و تحقيق به عمل آمد كه در بازجوئي ها از خانمي كه براي خريد مرغ و غاز و اردك به منزل مقتوله مراجعه مي كرد مشكوك شدند.
فرمانده نيروي انتظامي قائم شهر گفت: با پيگيري گسترده پليس و دستگيري فرد متهم و انجام بازجويي هاي مستمر نهايتا نامبرده به قتل پيرزن اعتراف كرده و پس از انجام مراحل قانوني پرونده و صدور بازداشت موقت روانه زندان شده است.
وي تصريح كرد: قاتل كه سابقه اعتياد هم داشته در تشريح چگونگي وقوع قتل پيرزن گفت: به دنبال رفت و آمد مادرم به منزل پيرزن و در يك خريد و فروش ناموفق نهال مركبات، النگوهاي طلاي دستان پيرزن توجه من را جلب كرد و از طرفي كه از كار اخراج شده بودم و بيكار و داراي همسر و يك فرزند و مستاجر بودم به دليل فشار اقتصادي، فكر سرقت النگوهاي طلا افتادم و پيرزن را به قتل رسانده و النگوها را به سرقت بردم.(kayhannews)


    ©2013 APG.ir