تعداد بازدید: 4483

توصیه به دیگران 0

شنبه 21 شهريور 1394-0:0

محمد دامادی:

حجم بالای تصادفات نگران کننده است

محمد دامادی مانع از قربانی کردن گوسفند در یک مراسم شد/ نماینده ساری و میاندورود: با وزیر بهداشت تماس گرفتم و مانع از آن شدم تا بیمارستان ماهفروجک به بخش خصوصی واگذار شود/تردد بالا در جاده ها در روزهای آخر هفته و حجم بالای تصادفات عاملی نگران کننده برای کشور است.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، مازندنومه،رضاشریعتی: از ساعت 17 روز جمعه مراسم هم نشینی شورا، دهیاری ومردم بخشی از 15 روستای منطقه میاندورود کوچک شهرستان ساری با حضور محمد دامادی -نماینده مردم شهرستان های ساری ومیاندورود- برگزار شد.

در این مراسم که در مسجد روستای برارده برگزار شد، رحیم حسینی -عضو شورای روستای ولش کلا- با بیان اینکه بعد از بیست سال 27 کیلومتر از راه روستاهای منطقه میاندورود کوچک آسفالت شد، گفت: این جاده در طول 20 سال گذشته آسفالت نشده بود که با پیگیری های صورت گرفته از 8 ماه گذشته این جاده آسفالت شد.

وی اظهار کرد: این پروژه بالغ بر دو میلیارد تومان هزینه داشت که حضور آقای دامادی به تحقق و پیشرفت پروژه کمک شایانی کرد.

*گوسفندی که قربانی نشد

 نماینده مردم ساری ومیاندورود با بیان اینکه مردم بازوان توانمند دستگاه های اجرایی هستند، گفت: تردد در جاده ها مستلزم رعایت ایمنی، رعایت اصول فنی ومهندسی در جاده هاست.

محمد دامادی با بیان اینکه روزهای پنج شنبه روزهای سخت خانواده های کشور است، اظهار کرد: تردد بالا در جاده ها در روزهای آخر هفته و حجم بالای تصادفات عاملی نگران کننده برای کشور است.

وی با تاکید بر آنکه نزدیک به 20 هزار کشته در سال آمار بالایی است، افزود: پدر مرحوم من هم که ردای خدمت مردم را بر تن داشت در سانحه رانندگی در جاده کشته شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه جاده غیر استاندارد و خودروی غیر استاندارد در کنار سرعت غیر مجاز از عوامل مهم تصادفات جاده ای هستند، تصریح کرد: این مسیر یکی از محورها ومسیرهای مهم تردد است که در گذشته باید با لنکروز از آن عبور می شد.

دامادی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته توسط معاونان وزیر راه اظهار کرد: در بازدید معاون وزیر راه در امور روستایی آسفالت 27 کیلومتر از این مناطق مصوب شده بود که اجرایی شد.

وی با بیان اینکه باید در تقسیم بودجه واعتبار در کشور عدالت رعایت شود، افزود: بحث بهداشت و درمان از دیگر بخش های مهم در کشور است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم ساری ومیاندورود با بیان اینکه در گذشته عده ای قصد داشتند تا بیمارستان ماهفروجک را خصوصی کنند، گفت: در این مورد با وزیر بهداشت تماس گرفتم و مانع از آن شدم تا این بیمارستان به بخش خصوصی واگذار شود.

دامادی با بیان اینکه رهبری فرمودند" فقر مازندران درپشت سرسبزی جنگل ها ودشت های آن نهفته است"، اظهار کرد: باید دست به دست هم داد تا مردم دچار مشکل نشوند.

وی تصریح کرد: در مورد خط کشی این مسیر بخشی از کار انجام شد و سایر نقاط هم طی روزهای آینده خط کشی می شود.

در این مراسم قاسم زاده از اهالی روستاهای منطقه میاندورود کوچک با بیان اینکه هم نشینی مهندس دامادی با فقرا از پدر مرحومشان به ارث رسیده است، اظهار کرد: دعای خیر مردم پشت سر نمایندگان خادم و زحمت کششان خواهد بود.

از حاشیه های جالب این مراسم مانع شدن دامادی نماینده مردم ساری ومیاندورود از قربانی شدن گوسفند و اهدای آن به حرم حضرت ابا عبدالله الحسین بود.

 

 


  • دوشنبه 23 شهريور 1394-6:45

    تنها كار خوب همين گوسفند بيچاره قربوني نشد بقيه كارها سياسي بود وره آوردي براي مردم نداشت شايد چند تا راي براي محمد داشت

    • يکشنبه 22 شهريور 1394-15:9

      انتخابات نزدیکه و بازار شعار داغ داغ .
      مردم باید با درایت باشند

      • شنبه 21 شهريور 1394-14:29

        عدم درایت و پیگیری نمایندگان ساری محور ساری -سمنان را به جاده مرگ تبد.یل کرده است مردم که نا امید شدند ولی نمایندگان به امید رای آوری !!!

        • يکشنبه 22 شهريور 1394-16:21

          گل گفتی. نمی دانم بعضی جاها چه جزبه ای دارند که هر 4 سال یکبار مورد توجه فقط آنهایی قرار می گیرد که می خواهند بروند بهارستان .

        • شنبه 21 شهريور 1394-14:6

          این جاده زیبا که تو عکس اومده دیگه غیرقابل استفاده شده بود خدا دامادی رو حفظ کنه که به فکر جاده های ساری هستند

          • شنبه 21 شهريور 1394-11:57

            1- جای تعجب دارد که جاده ای به این زیبایی تا کنون اسفالت نبود! اما دریغ از وقتی که این جاده به جاده مرگ تبدیل شود. چنین مباد!
            2- جاده غیر استاندارد، ماشین زیر استاندارد، مردم بی کار یا پی کاری بی خودی اما عجول. در جاده ای که حداکثر سرعتش 50 یا 60 است ا10 120 و گاهی 140 هم می روند. آنهم با ماشینی که بالی 70 کیلومتر سرعت دو دستی که هیچ چهاردستی هم فرمانش را بگیری باز هم راه خود می رود مثل همه ما ایرانیان


            ©2013 APG.ir