تعداد بازدید: 3994

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 25 شهريور 1394-22:28

شهردار کیاکلا:

کیاکلا می تواند 30 درصد حجم ترافیک استان را کاهش دهد

رامین فرشیدفر: کیاکلا 800 میلیون اعتبار از منابع استانی دریافت می کند/کیاکلا می تواند 30 درصد حجم ترافیک استان را کاهش دهد/عوارض شهرداری کیاکلا حداقل است.


  مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، رضا شریعتی: رامین فرشیدفر -شهردار کیاکلا- در نشست خبری گفت: شهر کیاکلا 54 سال قدمت دارد و بافت شهر قدیمی است.

شهردار کیاکلا با بیان اینکه توسعه شهرستان به دلیل نبود شناخت مطابق با پتانسیل بالقوه پیش نرفت، اظهار کرد: بیشترین تمرکز بر روی ورودی های شهر قرار گرفته است تا توسعه و پیشرفت برای شهروندان ومسافران قابل لمس باشد.

وی تاکید کرد: برنامه های ما در شهر کیاکلا بر سه محور روزمره، نگه داشت شهر و توسعه بنا شده است.

این مدرس معماری با بیان اینکه در سال جدید پروژه های عمرانی متعددی در شهرستان انجام شد، تصریح کرد: در بلوار صالحی بیش از 1200 متر رفیوژ( بلوار وسط) به همراه چراغ و روشنایی نصب شد.

فرشیدفر با بیان اینکه تعریض خیابان امام به طول 1500 متر که در مرکز کیاکلا و بخش تجاری شهر قرار گرفته است از اقدامات مهم شهرداری بود، گفت: این تعریض با 500 میلیون اعتبار انجام شد؛ ضمن آن که پیاده رو سازی، جابجایی تیر برق، آسفالت و تملک این منطقه از اقدامات ما بود.

وی با بیان اینکه شهرستان کیاکلا 800 میلیون اعتبار از منابع استانی دریافت می کند، اظهار کرد: احداث 800 متر کانال سید محله که با 3000 متر تملک همراه بود، از دیگر اقدامات شهرداری کیاکلا است.

این مسئول با بیان اینکه در محله سوخته بندان 800 متر پروژه در حال احداث داریم، تصریح کرد: یکی از این پروژه ها تعریض بلوار ذبیحی وچهار راه سید محله است، چراکه چهار راه سید محله وسوخته بندان محور موصلاتی ساری به کیاکلا است.

شهردار کیاکلا با بیان اینکه شهر کیاکلا بافت فرسوده نداشت، اظهار کرد: اکنون بافت فرسوده به طرح جامع شهری الحاق شد و از مزایای بافت فرسوده قائل شدن تسهیلات برای شهر است.

وی تصریح کرد: در یک سال گذشته شهرداری کیاکلا یک دستگاه ماشین آتش نشانی، یک دستگاه خاور حمل زباله، یک ست هیدرولیک امداد ونجات و یک کامیون خاور حمل بار خریداری کرده است.

شهردار کیاکلا با بیان اینکه سال گذشته از محل ماده 180 تبصره 22 در طی دو مرحله مبلغ 170 میلیون به شهر کیاکلا تخصیص داده شد، افزود: قریب به 4 هزار تن آسفالت در سطح شهر برای تعمیر روکش، لکه گیری واجرای طرح آسفالت مورد استفاده قرار گرفت.

 فرشیدفر با بیان اینکه با تصمیمات اتخاذ شده زمین کشتارگاه بلا استفاده شهرداری تبدیل به گلخانه شد، گفت: بیش از 20 هزار گل، گیاه و درختچه در این گلخانه نگهداری می شود.

شهردار کیاکلا با بیان اینکه شهر کیاکلا 8 هزار نفر جمعیت دارد، افزود: نور پردازی میدان کشوری ونصب تندیس در میادین از دیگر اقدامات شهرداری کیاکلا بود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره شیرینی وترشی، ریحانت النبی و مشارکت در مسابقات کشتی لوچو اظهار کرد: این شهر می تواند 30 درصد حجم ترافیک استان را کاهش دهد اما برای استفاده از این ظرفیت ها ایمن سازی راه مورد نیاز است.

شهردار کیاکلا با بیان اینکه محور های موصلاتی شهرستان سیمرغ به بهنمیر، سیمرغ به جویبار، سیمرغ به قائمشهر وسیمرغ به ساری از مهم ترین راه های ارتباطی استان هستند، اظهار کرد: از مسئولان استانی درخواست داریم تا به این پروژه ها که کد پروژه های آن باز شد نگاه ویژه داشته باشند و این پروژه ها استانی دیده شوند.

این مسئول با بیان اینکه بر اساس اصول مهندسی و معماری ما دو نوع دسترسی محلی ومنطقه ای داریم، تصریح کرد: در دسترسی منطقه ای فرودگاه، راه امن نزدیک ومواردی از این دست مورد توجه قرار می گیرد که از این لحاظ سیمرغ با 5 شهرستان 20 دقیقه فاصله دارد واین از مزایای شهرستان است.

وی با بیان اینکه قیمت زمین در کیاکلا با شهرهای همجوار قابل مقایسه نیست و سرمایه گذاری در آن مقرون به صرفه است، اظهار کرد: عوارض شهرداری کیاکلا حداقل است.



    ©2013 APG.ir