تعداد بازدید: 4383

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 6 آذر 1385-0:0

براندازي با فساد

مشاور استاندار مازندران در امور زنان گفت: كشاندن يك جامعه به فساد اخلاقي و بي بندو باري از مهم‌ترين اهداف استكبار براي براندازي خاموش حكومت‌ها است.


زهرا شرف‌الدين  اظهار داشت: در تهاجم نظامي حمله و دفاع مشخص است، اما در تهاجم فرهنگي دفاع و نوع حمله مشخص نيست.
وي با بيان اهميت رعايت حجاب در احكام اسلام تصريح كرد: مسئله رعايت حجاب و پوشش هم از جنبه اعتقادي و هم علمي داراي اهميت است و ما بايد با شناخت فلسفه حجاب ديگران را نيز به رعايت اين اصل مهم وادار كنيم.
شرف الدين با اشاره به اين‌كه متأسفانه بعضي مواقع دعوت كنندگان به رعايت مسائل اخلاقي در برخوردهاي خود زياده روي مي‌كردند افزود: كسي كه ديگران را به رعايت حجاب دعوت مي‌كند بايد هم از نظر علمي و هم اعتقادي شناخت درستي نسبت به اين مسئله داشته باشد تا بتواند اين امر معروف مهم را به درستي انجام دهد.
وي با اشاره به مطالب يكي از روزنامه‌هاي انگليسي بيان داشت: اين روزنامه يكي از راه‌هاي براندازي جمهوري اسلامي را ترويج بدحجابي در ايران خواند و آورده است "ما از طريق تهاجم و جنگ نمي توانيم به اهداف خود در ايران دست يابيم، ولي با ترويج بي بندو باري در بين زنان ايران مي‌توانيم در اين جامعه نفوذ كنيم".
مشاور استاندار مازندران در امور زنان گفت: بر اساس تحقيقات، ترويج فساد و عدم رعايت حجاب از مهم‌ترين دلايل طلاق و سست شدن روابط خانوادگي عنوان شده است.
وي در پايان از زنان خواست كه با رعايت حجاب و ملزم كردن خود و فرزندانشان هم جلوي مشكلات ناشي از آن و هم جلوي محقق شدن اهداف دشمنان نظام را بگيرند.(farsnews)

  • سه شنبه 7 آذر 1385-0:0

    salam. khsth nabashed.az sait khobetun mamnon.ama hamesh bad hegabe alat fesad nest.khash meshod adam ghabl az en ke bedam gorg beofte metunst on ra beshnase.


    ©2013 APG.ir