تعداد بازدید: 2085

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 6 آذر 1385-0:0

احمدي نژاد در راه مازندران

شنيده شده رييس جمهوري فردا ميهمان مازندراني هاست.


 

 

البته منابع موثق اعلام كرده اند كه در صورت باراني بودن هوا ممكن است سفر به تعويق بيفتد.آگاهان اين احتمال را هم رد نكرده اند كه به دليل حضور رييس جمهور عراق در ايران،اين سفر به هفته آينده موكول شود.احمدي نژاد قرار است روز اول در استاديوم متقي،با ساروي ها ديدار كند.

هم چنين در آستانه سفر رييس جمهور به مازندران مجمع نمايندگان استان مازندران شب گذشته تشكيل جلسه داد.

به گفته ابوالقاسم روحي دبير مجمع نمايندگان استان مازندران در اين جلسه مسائل مختلف استان كه ضروري است در جريان سفر رئيس جمهور و هيات دولت به استان مطرح شود، مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

روحي افزود: مسئله احداث پالايشگاه، كارخانه سيمان، معضل زباله، آزادسازي سواحل از جمله مواردي بود كه نمايندگان استان بر ضرورت طرح آن در جلسه استاني هيات دولت در مازندران تاكيد كردند. به گفته روحي؛ هنوز تاريخ دقيق سفر رئيس جمهور به مازندران مشخص نشده است.


  • كيوان قا ئم مقامي پاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 7 آذر 1385-0:0

    با سلام و احترام
    از كليه مسئولين و نمايندگان محترم مجلس و فرمانداريها خواستاريم علاوه بر احداث پالايشگاه نفت و گازوسيمان لازم است كارخانجات پتروشيمي ؛ كاشي و سراميك ؛ صنايع تبديلي ؛ احداث اسكله و احياء بنادر و احيائ صنعت نساجي و زغال سنگ و احياء مراتع و جنگلهاي در حال نابودي و توسعه راههاي آهن تا مشهد و احداث كمر بندي ها اقدام اساسي نمود.


    ©2013 APG.ir