تعداد بازدید: 2388

توصیه به دیگران 1

شنبه 4 مهر 1394-19:43

رئیس شورای شهر قائمشهر بیان کرد:

دولت یازدهم بالاترین افزایش بودجه را در حوزه بهداشت و درمان دارد

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(14)/ سعید میرزایی: بالاترین افزایش بودجه در حوزه بهداشت و درمان در دولت یازدهم اتفاق افتاده است به طوری که در حوزه بهداشت شهرستان قائمشهر مجوز پنج پایگاه اورژانس و کلینیک فوق تخصصی صادر و در بحث خانه های بهداشت اعتبارات خوبی تزریق شده است/ مردم استقبال خوبی از دکتر روحانی خواهند کرد.


  مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: سعید میرزایی درباره آمادگی و میزبانی مردم از سفر ریاست جمهوری به استان اظهار کرد: هنگامی که پای درد دل های مردم می نشینیم و دغدغه هایی که عنوان می کنند گوش فرا می دهیم در زمینه اجتماعی و فرهنگی حرفهای بسیاری برای گفتن دارند.


وی افزود: مردم همواره از رئیس جمهوری محبوب و تیم مذاکره کننده هسته ای تشکر می‌کنند و قدردان زحمات آنها هستند.

رئیس شورای شهر قائمشهر با اشاره به اهمیت سفر رئیس جمهوری به مازندران گفت: مردم استان با تمام قوا در صحنه حاضر هستند و استقبال خوبی از دکتر روحانی خواهند داشت.

میرزایی با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید، مشارکت اجتماعی به صورت متعادل، موثر و مفید است، تصریح کرد: دولت سعی دارد بتواند اجتماع را به سمت ساختن و توسعه هدایت کند.

رئیس شورای شهر قائمشهر ادامه داد: مردم با توجه به اقدامات دولت، نسبت آینده کشور امیدوار هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره عملکرد و موفقیت های دولت در مسائل داخلی و بین المللی تصریح کرد: دولت یازدهم در شرایطی اداره کشور را به عهده گرفت که وضعیت اقتصادی آزاردهنده بود و این مسئله مشکلات فراوانی را بر اقتصاد کشور وارد کرده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: با وجود اینکه کنترل تورم از سوی دولت، اولویت نخست قرار گرفته، اما همچنان گرانی در کشور به چشم می آید.

میرزایی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی ایران و نتیجه بخش بودن مذاکرات، تحریم های اقتصادی نیز کاهش بسیاری داشته است و این رشد می تواند زمینه‌ساز شکوفایی صنعت و اقتصاد کشور شود.

وی اظهار کرد: بالاترین افزایش بودجه در حوزه بهداشت و درمان در دولت یازدهم اتفاق افتاده است به طوری که در حوزه بهداشت شهرستان قائمشهر مجوز پنج پایگاه اورژانس و کلینیک فوق تخصصی صادر و در بحث خانه های بهداشت اعتبارات خوبی تزریق شده است.

میرزایی  گفت: تزریق اعتبارات خوب در حوزه بهداشت شهرستان حاصل نگاه دولت در موضوع بهداشت  بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در بخش کلان و درمان، بیمه های خوب و قابل ارزش را دولت در نظر گرفته و برای استان و شهرستان پیامد خوب و بسار عالی به همراه دارد.

این مسئول درارتباط با فرهنگ سازی سامانه الکترونیکی 111 در میان مردم ادامه داد: دولت دکتر روحانی متفاوت است و تفاوت‌های آشکاری با دولت نهم و دهم دارد.

میرزایی  با اشاره به اینکه رویکرد این دولت بر اساس ارزش‌ها و برنامه ریزی های به عمل آمده صورت می گیرد، گفت:  استفاده از سامانه الکترونیکی 111 باید به عنوان یک فرهنگ در زمینه ارتباط مستمر و مناسب مردم با دولت باشد.

 

 



    ©2013 APG.ir