تعداد بازدید: 3231

توصیه به دیگران 0

شنبه 4 مهر 1394-22:10

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در آستانه سفر رییس جمهوری خبر داد:

تنظیم طرح های جداگانه برای شهرستان های شرق مازندران

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(16)/احمدعلی مقیمی: طرح‌های پیشنهادی در حوزه شرق مازندران برای هر شهرستان به صورت جداگانه تنظیم و توسط نماینده مجلس، امام جمعه هر شهرستان و همچنین فرمانداران شهرستان امضا شد/ تبدیل منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر به منطقه آزاد تجاری – صنعتی مهم ترین خواسته بهشهری هاست.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: احمدعلی مقیمی -نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس- پیرامون سفر دولت تدبیر و امید به مازندران گفت: طرح‌های پیشنهادی در حوزه شرق مازندران برای هر شهرستان به صورت جداگانه تنظیم و توسط نماینده مجلس، امام جمعه هر شهرستان و همچنین فرمانداران شهرستان امضا شد.
 
*تبدیل بندر امیرآباد به منطقه آزاد تجاری مهم‌ترین مطالبه مردم

مقیمی در مورد در خواست‌های ارائه شده برای شهرستان بهشهر گفت: 4 طرح برای شهرستان بهشهر مطرح کردیم که مهم‌ترین آن مبدل شدن منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر به منطقه آزاد تجاری – صنعتی است.

مقیمی حل مشکل فاضلاب مسکن مهر را دومین مطالبه این شهرستان از دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: در مسکن مهر 1800 خانواده باید اسکان پیدا کند که پیش از آن باید مشکل فاضلاب آن رفع شود.

نماینده مردم بهشهر تسریع در به پایان رسیدن بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان را سومین درخواست در سفر هیات دولت عنوان کرد و گفت: مطالعه بر روی طرح فاضلاب شهری نیز انجام شد که برای اجرا ارائه می‌شود.

وی با اشاره به آب‌گیری سد گلورد و قطع شدن ارتباط 54 روستا با مرکز شهر، تصریح کرد: پل که بر روی سد گلورد احداث شود راه دسترسی 54 روستا به مرکز شهر خواهد بود.

نماینده مردم نکا و بهشهر با اشاره به پیشرفت 90 درصدی سد گلورد گفت: درخواست تامین اعتبار برای اتمام سد گلورد و همچنین ساماندهی ورودی و خروجی کنارگذر شهرستان از مهم‌ترین مطالبات مردم نکا از دولت است.

این مسئول درباره دیگر مطالبات در شهر نکا گفت: اتمام زیرگذر گل‌خیل و همچنین تاسیس پل روی خیابان سی‌متری در داخل شهرستان نکا جهت حل مشکل ترافیک نیز در طرح‌های پیش‌بینی شده قرار دارند.

 نماینده شرق استان اجرا شدن چهار پروژه مجتمع آب‌رسانی شامل 48 روستا را آخرین مطالبه مردم نکا از دولت تدبیر و امید دانست.

 *پروژه جاده گلوگاه به دامغان

نماینده مردم گلوگاه پروژه جاده گلوگاه به دامغان و همچنین پروژه انتقال آب کشاورزی از سد گلورد به گلوگاه را جزو مطالبات مردم گلوگاه از سفر هیات دولت دانست.

مقیمی با اشاره به درآمد پایین شهرداری‌هایی که کمتر از 50.000 جمعیت دارند گفت: تامین آسفالت خیابان‌های شهری و اتمام استخر سرپوشیده نیمه ساخته آموزش و پرورش و همچنین احیای کارگاه کنارگذر شهرستان گلوگاه از دیگر طرح‌ها و مطالبات درخواست شده از دولت در آستانه سفر به مازندران است.

 


  • يکشنبه 5 مهر 1394-23:54

    احمدعلی مقیمی: طرح‌های پیشنهادی در حوزه شرق مازندران برای هر شهرستان به صورت جداگانه تنظیم و توسط نماینده مجلس، امام جمعه هر شهرستان و همچنین فرمانداران شهرستان امضا شد. .... (آقا مبارک است با اینهمه مشکلات شهری و مدیریتی در شرق مازندران تازه نماینده ما طرح پیشنهاد می نمایند. خدا آخر و عاقبت ما را به خیر کند.)


    ©2013 APG.ir