تعداد بازدید: 2618

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 5 مهر 1394-21:55

فرماندار فریدونکنار پیشنهاد داد:

تامین اعتبار پنج پروژه نیمه‌کاره در سفر روحانی به مازندران

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(17)/ مهرداد ابراهیمی: در سفر هیات دولت پنج پروژه را برای تامین اعتبار پیشنهاد دادیم که برای تکمیل پروژه های نیمه تمام80میلیارد تومان اعتبار نیاز است/ مردم به پاس خدماتی که دولت به مردم داد در محل سخنرانی رئیس جمهوری حضور می یابند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی سفر رییس جمهوری: مهرداد ابراهیمی با بیان اینکه با توجه به نیاز  شهرستان فریدونکنار، پنج پروژه را برای تامین اعتبار در سفر هیات دولت به مازندران پیشنهاد کردیم، اظهار کرد: این پروژه در حوزه راه و ترابری، آب آشامیدنی، آزاد سازی و زیباسازی سواحل است.

وی با اشاره به  اینکه ارزش ریالی این پروژه ها بالغ بر80 میلیارد تومان برآورد شده است، افزود: در صورت تامین اعتبار، تا پایان سال95 این پروژه ها به بهره برداری می رسد.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات انجام داده است، گفت: دولت یازدهم، ویرانه ای از دولت گذشته را تحویل گرفت و در این مدت فشارهای اقتصادی، روحی و روانی بسیاری نیزبه ملت تحمیل شده بود که دولت  در گام نخست سعی کرد اعتماد از دست رفته را به مردم برگرداند.

این مسئول با اشاره به اینکه اینکه دولت توانسته در این مدت تورم را کنترل کند، تصریح کرد: تورم بالای 40 درصد در این دولت به 14 درصد رسیده است.

 فرماندار فریدونکنار با اشاره به خواسته های مردم که رفع مشکلات اقتصادی است، ادامه داد: برای رفع مسائل، اقتصاد پویا باید در جامعه شکل گیرد.

ابراهیمی با اشاره به دیپلماسی موفق دولت در عرصه روابط بین المللی، خاطرنشان کرد:  با توافق 1+5 بسیاری از گره های اقتصادی ما بر طرف می شود و طی ماه های اخیر شاهد اتفاقات خوبی در عرصه اقتصادی بودیم.

وی اظهار کرد: نگرش ایران هراسی برای ما می توانست بسیار هزینه ساز باشد که با اقدامات دیپلماسی دولت، این تغییر نگرش اتفاق افتاد.

فرماندار فریدونکنار افزود: مشکلات و نارسایی های اقتصادی زیاد است اما باید با یک شتاب سریع این عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

این مسئول با بیان اینکه تمام برنامه های این شهرستان برای میزبانی یکی از نمایندگان دولت در چارچوب برنامه های سفر تدوین شده است، تصریح کرد: تمام هدف ما این است تا از این سفر ره آوردی را برای شهرستان فریدونکنار داشته باشیم.

وی با اشاره به حمایت یکپارچه مردم مازندران در انتخابات ریاست جمهوری و در حمایت از رئیس‌جمهوری روحانی، گفت: از مدت ها قبل مردم مازندران آماده میزبانی از هیئت دولت به مازندران هستند و مردم این خطه به پاس خدماتی که دولت به مردم داد در محل سخنرانی رئیس جمهوری حضور می یابند.



    ©2013 APG.ir