تعداد بازدید: 2720

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 6 مهر 1394-23:13

رئیس شورای شهر رامسر:

استقبال از رئیس جمهوری به مرز صد درصدی رسیده است

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(21)/اسماعیل گوهر رستمی: راه افتادن مردم در سفر ریاست جمهور به دنبال ماشین در حال حاضر از بین رفته و دیگر تکرار نمی شود/ نهایی شدن برجام تاثیر خوبی را در جامعه به جای می‌گذارد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: اسماعیل گوهر رستمی درباره آمادگی و میزبانی مردم از سفر ریاست جمهوری به استان اظهار کرد: با توجه به جلسات متعدد و مختلفی که در استانداری برگزار شد، مردم استان و شهر رامسر آماده استقبال پرشور از رئیس جمهوری هستند.

وی با اشاره به شوق مردم برای دیدار با رئیس‌جمهوری افزود: استقبال از رئیس جمهوری به مرز صد درصدی رسیده است.

رئیس شورای شهر رامسر با بیان اینکه استان و شهرستانهای مازندران آمادگی کامل از سفر روحانی اعلام کرده اند، افزود: بهتر است رییس جمهوری سفری به غرب استان هم داشته باشد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود درباره عملکرد و موفقیت های دولت در مسائل داخلی و بین المللی تصریح کرد: روحانی دولت گذشته را زمانی تحویل گرفت که تورم بالای 40 درصد بود و الان به زیر 14 درصد رسیده و عملکرد دولت در بخش اقتصادی و مهار تورم موفق بوده است.

گوهر رستمی با بیان اینکه نیاز است تهیه دارو برای بیماران خاص با تلاش بیشتری همراه شود، ادامه داد: بیماری‌های خاص و داروهایی که بیمارستان‌ها تامین می کنند در دسترس نیست و بیمار مجبور است برای خرید دارو به بیرون از بیمارستان مراجعه کند.

 وی با اشاره به اینکه در بخش روابط بین الملل جایی برای حرف و حدیث نمانده و پرونده انرژی هسته ای به جاهای خوبی رسیده و نهایی شدن برجام تاثیر خوبی را در جامعه به جای می‌گذارد، خاطرنشان کرد: با توجه به روند پایانی تحریم ها، اروپایی ها در امر سرمایه گذاری به ایران وارد شده‌اند، بنابراین آینده خوبی در پیش خواهیم داشت.

رئیس شورای شهر رامسر با بیان اینکه در دولت گذشته فرهنگ نادرستی جا افتاده بود به نام مکاتبات با ریاست جمهوری و راه افتادن پشت سر ماشین ها در سفرهای استانی که روند زشتی بود، اظهار کرد: راه افتادن مردم در سفر ریاست جمهور به دنبال ماشین در حال حاضر از بین رفته و دیگر تکرار نمی شود.

گوهر رستمی افزود: تا جایی که اطلاع داریم مکاتبات نامه‌ای اشخاص با دولت قبلی، ثمره ای برای آنها نداشته است.

وی با بیان اینکه سامانه 111 فرصت خوبی است که مردم به این طریق مشکلات خود را با دولت درمیان بگذارند و از دادن نامه اجتناب کنند، گفت: امید داریم دولت برنامه ریزی کند و خواسته هایی که مردم به این سامانه ارسال می کنند در زمان اندک پاسخگویی کند.

وی درباره ویژگی‌های یک سفر خوب دولتی، تصریح کرد: یک سفر خوب باید به تمام جنبه های سفر از جمله جنبه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را لحاظ کند و برای هر یک برنامه های خاصی در دستور کار دولت قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه مازندران یک استان فرهنگی است که نخستین حکومت شیعی در این منطقه راه اندازی شده، می تواند جنبه فرهنگی سفر دولت به مازندران پر بار باشد.

گوهر رستمی با اشاره به اینکه در استان ما اقتصاد گردشگری مغفول واقع شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در بحث سفر به مشکلات کشاورزی، گردشگری و اقتصادی توجه بیشتری شود.

رئیس شورای شهر رامسر اظهار کرد: مسئولان استان یک برنامه ریزی دقیق در زمینه گرفتن امتیازات از این سفر داشته باشند و هدف از سفر رئیس جمهوری به مازندران را برای خود و مردم تشریح کنند و بگویند چه اهدافی مد نظر آنهاست.

 وی با بیان اینکه مسئولان استانی و شهرستانی نیازهای خود را در بخش های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، کشاورزی و گردشگری با کارگروهی که تشکیل می دهند مشخص کرده و طرح‌هایی به هیئت دولت ارائه دهند، گفت: ایجاد اشتغال در مازندران از طریق احداث کارخانه هایی که آلایندگی خاصی ندارند برنامه ریزی شود.

 


  • سوادکوهی کیجاپاسخ به این دیدگاه
    سه شنبه 7 مهر 1394-10:40

    همه جای دنیا وقتی مردم کسی رو دوست دارن به احترامش به استقبالش میرن اما درست و منظم که شعورشون رو نشون بدن . الان من متوجه نمیشم یعنی ایشون اومدن هیچ برنامه استقبال مردمی نداریم مگه میشه!اینکه توهینه.

    • سه شنبه 7 مهر 1394-7:52

      100درصد.ته خسته تن بلاره..تا الان کجه دیی...


      ©2013 APG.ir