تعداد بازدید: 2641

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 8 مهر 1394-1:17

شهردار آلاشت بیان کرد:

قانون مداری مهم ترین شاخصه مدیریتی دولت یازدهم

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(24)/ عبدالکریم پهلوان: قانون مداری مهم ترین شاخصه مدیریتی دولت یازدهم است و این دولت توانست مردم را در همه ی زمینه ها همراه خود کند و اعتماد آن ها را به دست آورد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: عبدالکریم پهلوان با بیان اینکه شهرداری و نهادهای اجرایی، مردمی و دولتی در یک راستا و در جهت خدمت به نظام و ملت فعالیت می کنند، افزود: امیدواریم دستگاه های اجرایی به همین صورت که صادقانه با یکدیگر ارتباط دارند، نسبت به انجام ماموریت های محوله موفق باشند.

شهردار آلاشت با قدردانی از حمایت های دولت نسبت به شهرهای کوچک، گفت: دولت در راستای حمایت از توسعه شهری شهرهای کوچک در تامین مواد اولیه آسفالت و ماشین آلات، حمایت های بسیار خوبی را صورت داده، به گونه ای که نیمی از هزینه ها را برعهده گرفته است.

پهلوان تصریح کرد: مواد اولیه تولید آسفالت نیز امسال به صورت رایگان برای شهرهای زیر جمعیت 20 هزار نفر در نظر گرفته شده است که در توسعه شهری نقش به سزایی خواهد داشت.

وی قانون مداری دولت تدبیر را مهم ترین شاخصه مدیریتی دولت یازدهم دانست و ادامه داد: این دولت توانست مردم را در همه ی زمینه ها همراه خود کند و اعتماد آن ها را به دست آورد.

این شهردار با اشاره به اینکه منطقه آلاشت محروم از حمایت های ویژه است، خاطرنشان کرد: این منطقه از گذشته به دلیل نبود یک ساختار اداری و سازمانی درست، نتوانسته حمایت های مکفی را در جهت توسعه اقتصادی به دست آورد.

پهلوان در بیان مشکلات شهری شهروندان این منطقه اظهار کرد: تعریض جاده آلاشت به زیرآب و ایجاد سد برای رودخانه پایین دستی آلاشت مهم ترین خواسته های شهروندی این منطقه است.

وی وجود سرمایه گذار برای توسعه گردشگری این منطقه را مهم دانست و افزود: با توجه به ظرفیت های گردشگری بالا در منطقه آلاشت، نیاز است تا سرمایه گذاران به این منطقه و احداث و تجهیز زیرساخت، هدایت شوند.

شهردار آلاشت از طرح ایجاد تفرجگاه برای مردم این منطقه خبر داد و گفت: 72 هکتار از منابع طبیعی را در اختیار گرفته ایم تا به وسیله آن نسبت به ایجاد یک تفرجگاه عمومی اقدام کنیم، البته در حال حاضر به دنبال سرمایه گذار برای شروع پروژه هستیم.


  • جمعه 10 مهر 1394-17:20

    ما که نه هوا شناسیم و نه فضا نورد و نه فضا شناس و نه جو ساز و نه جو شناس نمی دانیم اولویت ها چیه. جداً توی این فضا و حال و هوا که همه برای گرفتن نیمچه امتیاز و یا بودجه ای از دولت با یکدیگر کورس بسته اند تا هر چه می توانند چاخان بار دولت بکنند، انتقاد از دولت و بلایی که بر سر مازندران آورده دل شیر می خواهد که ما نه که نداریم بلکه دل خرگوش را هم نداریم. خودمون رو رسوای خاص و عام نکنیم که زهره ترک می شویم. بیچاره بدبخت و ترسو و بزدل ....برو تو هم چیزی در تعریف بنویس تا نانت دهند و نامت شهره و عالمگیر شود بیچاره


    ©2013 APG.ir