تعداد بازدید: 2056

توصیه به دیگران 1

شنبه 11 آذر 1385-0:0

محسني:همه اصلاح طلبان بايدپشت يك ليست قرار بگيرند

نماينده چالوس و نوشهرگفت:پيروزي اصلاح‌طلبان در انتخابات پيش رو بستگي دارد به اين كه همه گروه‌هاي اصلاح‌طلب، پشت يك ليست قرار گيرند.


نايب‌رييس كميسيون بهداشت و درمان مجلس تصريح كرد: هر چه گروه‌هاي اصلاح‌طلب بيشتر به همدلي و وفاق برسند، نتيجه بهتري در انتخابات پيش‌ رو به دست خواهند آورد.

انوشيروان محسني‌بندپي، نماينده چالوس و نوشهر افزود: اگر بتوانيم از هر گروه سياسي تعدادي را براي انتخاب‌شدن در شوراها معرفي كنيم و در نهايت مردم هم بدانند كه در گروه‌هاي اصلاح‌طلب وفاق، همدلي و همفكري وجود دارد، هم استقبال آنها بيشتر مي‌شود و هم اين كه پراكندگي راي بين اين گروه‌ها را شاهد نخواهيم بود.

وي در ادامه گفت: به نظر مي‌رسد اگر گروه‌هاي اصلاح‌طلب از اين خط مشي پيروي كنند، اميدواري به پيروزي و تصدي‌گري‌هاي شوراهاي شهر قابل دسترسي باشد، درغير اين صورت خيلي نمي‌توان اطمينان داشت كه چه پيش مي‌آيد.

اين نماينده مجلس تصريح كرد: به طور مثال مردم تهران تا به امروز در انتخابات مختلف نشان داده‌اند كه تمايل آنها به گروهي است كه يك ليست مشترك معرفي كرده و آن ليست مشترك نشان دهنده اين است كه آن گروه در يك سري مسائل از جمله در زمينه‌ي اجرايي، توسعه‌ي فرهنگي، بهداشتي وعمراني با هم وفاق وهمدلي دارند.

به گفته وي، اگر پراكندگي در اين زمينه وجود داشته باشد، مردم سردرگم مي‌شوند و در نتيجه پراكندگي راي را در بين افراد و گروه‌ها شاهد خواهيم بود و ‌در نهايت پيروزي در كرسي‌هاي تصدي شوراي شهر نيز كمتر خواهد شد.

محسني‌ بندپي معتقد است هر دو انتخاباتي كه در پيش داريم از اهميت و حساسيت خاصي برخوردارند. حضور حداكثري مردم در اين دو انتخابات، به اعتماد مجدد نياز دارد؛ از اين رو بايد زمينه مشاركت مردم را به وجود آوريم و بتوانيم با حضور آن‌ها در صحنه‌ بار ديگر با آرمان‌هاي امام (ره) و انقلاب تجديد بيعت كنيم.

نماينده چالوس و نوشهر، بالا رفتن مشاركت مردم را عامل اميدواري و پيروزي اصلاح‌طلبان دانست و افزود: گام بعدي اصلاح‌طلبان اين باشد كه در اجرايي‌كردن وعده‌هايي كه به مردم دادند، تلاش و كوشش و زمينه تحقق‌پذيري آن وعده‌ها را فراهم كنند تا بار ديگر گسستگي بين مردم و گروه‌هاي سياسي ايجاد نشود. اين مساله مي‌تواند ضمانت و نقطه شروع مجددي براي انتخابات مجلس شوراي اسلامي در سال آينده كه اهميت آن از شوراها بالاتر است، باشد. بايد طوري عمل كرد كه اين انتخابات هم كسب زمينه بيشتر مشاركت مردم را فراهم و هم اعتماد افكار عمومي را به سوي اصلاح‌طلبان جلب كند.

محسني‌ بندپي، بر اين اعتقاد است كه پيروزي اصلاح‌طلبان در انتخابات پيش رو بستگي دارد به اين كه همه گروه‌هاي اصلاح‌طلب، پشت يك ليست قرار گيرند، ولي هر گروهي اگر يك ليست جداگانه‌اي براي خود معرفي كند، پراكندگي راي خواهيم داشت و اميدواري به پيروزي كمتر است.

وي با اشاره به انصراف اسحاق جهانگيري از انتخابات گفت: وي از خودگذشتگي نشان داد و براي آن كه اصلاح‌طلبان به يك جو واحد برسند، از منافع شخصي خود گذشت. بنابراين اگر بعضا گروه‌ها از درخواست‌هاي خود كوتاه بيايند و ليست مشتركي بدهند، موفقيت آنها بيشتر خواهد بود.

به گفته اين نماينده مجلس، بايد همچنين تلاش شود كه مشاركت مردم را در انتخابات بيشتر كنيم. در اين صورت پيروزي به سمت اصلاح‌طلبان خواهد بود.(isna)



    ©2013 APG.ir