تعداد بازدید: 2411

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 19 آذر 1385-0:0

شهرتان را با كاغذ پاكيزه مي كنيم!

مردم مازندران از نوع تبليغات كانديداها در شهر‌ها‌ ناراضي هستند‌.


مردم شهر‌هاي مختلف مازندران هم‌زمان با سراسر كشور سومين دوره انتخابات شوراي شهر و روستا را تجربه مي‌كنند و اين در حالي است شهر ساري در اين دوره بيش‌ترين تعداد داوطلب اتنخابات شوراي شهر را به خود اختصاص داده است‌.


مردم از شيوه‌هاي نا‌بهنجار و نامناسب تبليغات كانديداها ابراز نارضايتي مي‌كنند، چرا كه كل ديوار‌هاي ميادين اصلي خيابان‌هاي شهر، زير پوستر‌هاي تبليغاتي پنهان شده است و جالب‌تر اين كه هر شبانه‌روز بر تعداد پوسترهاي چسبيده شده بر روي ديوار‌ها افزوده مي‌شود‌.


درست است كه تبليغات همه‌جانبه موجب حضور پر‌رنگ‌تر شدن مردم مي‌شود، ولي به چه قيمتي؟
كانديداهاي شوراي شهر در مازندران شيوه‌هاي جالبي را براي تبليغات انتخاب كرده‌اند و از احساسات مذهبي مردم نيز غافل نيستند و جلسات قرآن و سفره‌هاي ائمه طهار برگزار مي‌كنند، آن‌ها حتي از حضور در مراسم كفن و دفن مردگان نيز غافل نشده‌اند‌.


احزاب و گرو‌ه‌هاي سياسي مازندران نيز اعلام كرده‌اند كه به ليست واحدي براي معرفي كانديداها به مردم رسيده‌اند و طي چند روز آتي آخرين ليست ائتلافي خود را به اطلاع مردم مي‌رسانند‌.
در روستاهاي مازندران از تبليغات نوع شهر‌ها هيچ خبري نيست و كانديدا‌هاي انتخابات شوراها در روستا‌ها اعلام مي‌كنند كه مردم ما را مي شناسند و نيازي به تبليغات نيست، اما آن‌ها نيز شيوه خاص خود را دارند و شركت در جلسات و شب‌نشيني‌ها نوع تبليغاتي است كه در اكثر روستا‌هاي مازندران ديده مي‌شود شايد از اين طريق هزينه‌اي بر آن‌ها تحميل نمي‌شود و هم‌مانند تبليغات شوراهاي شهر زيبايي و نظم عمومي محل زندگي خود را بر هم نمي‌زنند‌.


با شروع‌ تبليغات كانديداهاي شهر، مغازه‌داران و حجره‌دار‌هاي ميادين اصلي شهر‌ها نيز بي‌نصيب نشده‌اند و اين روزها بازارشان خيلي داغ است و حسابي سر‌شان شلوغ شده، چرا كه اكثر اين مغازه‌ها تبديل‌ به ستاد‌هاي انتخاباتي شده و در اين آشفته بازار تبليغات شغل اصلي خود را به حالت نيمه تعطيل در آورده و حسابي در‌آمدشان زياد شده‌ است و شايد هم آرزو كنند كه هر روز در شهر‌ها انتخابات باشد و آن‌ها هم بهره‌اي در اين آشفته بازار تبليغات ببرند‌.


اما علي‌رغم شيو‌هاي متنوع تبليغات، مردم‌ اين نوع تبليغات‌ها را نمي‌پسندند و فقط بهترين را‌حل را معرفي درست زندگي‌نامه‌ها و بيان واقعيت‌هاي دانش و توانايي آن‌ها مي‌دانند و از كانديدا‌هاي شوراها مي‌خواهند كه اولاً اسراف را كنار بگذارند و ثانياً در شعار‌هاي تبليغاتي خود شعار‌هاي را بدهند كه هم قانون در وظايف شوراها مي‌داند و هم توانايي عملي كردن آن را دارند‌.(farsnews)



    ©2013 APG.ir