تعداد بازدید: 2954

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 26 آذر 1385-0:0

فشار

دبير سياسي انجمن اسلامي دانشجويان دانشكده فني دانشگاه مازندران: فشار بر فعالان دانشجويي در دانشگاه مازندران،اعتراض هاي دانشجويي را در پي داشته است.


دبير سياسي انجمن اسلامي دانشجويان دانشكده فني دانشگاه مازندران، با اشاره به آنچه آن را فشار بر فعالان دانشجويي در دانشگاه مازندران از ابتداي سال تحصيلي مي‌خواند، ابراز عقيده كرد: اين فشارها اعتراضات دانشجويي را در پي داشته است.

عميد مشرف‌زاده مواردي همچون نصب دوربين‌هاي مدار بسته با قابليت شنود تا شعاع سي متري در محوطه‌ي دانشگاه و جلوي درب انجمن اسلامي دانشكده فني و احضارهاي متعدد دانشجويان به كميته‌هاي انضباطي را از مواردي دانست كه دانشجويان نسبت به آن اعتراض دارند.

اين فعال دانشجويي با اشاره به احضار سعيد يعقوبي‌نژاد، دبير انجمن اسلامي دانشكده فني دانشگاه مازندران به اتهام توهين به حراست و بسيج دانشجويي و نيز گيتا آذري دبير كانون دختران انجمن اسلامي دانشكده فني و از فعالان دانشجويي به اتهام ترويج افكار غيراسلامي و توزيع نشرياتي با محتويات افكار چپ به كميته انضباطي، افزود: از آغاز سال تحصيلي جديد اين هفتمين احضار فعالان دانشجويي و انجمن اسلامي به كميته‌هاي انضباطي بوده است.(isna)



    ©2013 APG.ir