تعداد بازدید: 3393

توصیه به دیگران 0

جمعه 10 مهر 1394-17:1

نماینده ساری و میاندورود در مجلس:

شکم گرسنه اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد/منطقه آزاد بخشی از مشکلات مازندران را حل می کند

محمد دامادی: بدهی انتخابات قبل با مردم صاف نشد/دشمن غلط می کند به زائران ما بد نگاه کند/ منطقه آزاد بخشی از مشکلات مازندران را حل خواهد کرد/عده ای گفتند دامادی نمی تواند گذشته خود را پاک کند! من افتخار می کنم که پدرم بنا است ومن یک کشاورز زاده ام/ کارگرهای روزمزد ما از صبح زود در میدان خزر به دنبال لقمه ای نان حلال، لباس به دست منتظر فردی هستند که مزد روزانه ای به آنها بدهد، اظهار کرد: به خودمان بیایم، اصلاح طلب و اصولگرا برای این کارگر چه معنایی دارد؟!


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضاشریعتی: محمد دامادی -نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی- که پیش تر پیگیر حل مشکلات آب مجتمع ششصد دستگاه (شهید دکتر بهشتی) ساری شده بود، برای بازدید از روند ارائه خدمات و در پی گلایه از مشکل فاضلاب و افت ولتاژ برق، از این مجتمع بازدید کرد.

  علی اسماعیلی فولادی -رییس هیئت مدیره مجتمع مسکونی ششصد دستگاه ساری- با بیان اینکه 50 درصد ساکنان این مجتمع ها بازنشستگان هستند، گفت: در حدود30 خانم سرپرست خانوار در اینجا زندگی می کنند وعمده ساکنان این مجتمع از قشر ضعیف جامعه هستند.

وی با بیان اینکه ماهانه از هر خانوار 7 هزار تومان برای شارژ توسط مدیر عامل جمع آوری می شود، اظهار کرد: در آمد ناشی از این مبلغ برای کارهای عمرانی مجتمع، 3نگهبان و نیروهای خدماتی هزینه می شود.

رییس هیئت مدیره مجتمع مسکونی ششصد دستگاه ضمن قدردانی از زحمات نماینده مردم ساری و میاندورود در حل مشکل آب مجتمع گفت: اکنون با وجود 75 بلوک که در هر بلوک 8 واحد قرار دارد، مشکل فاضلاب و افت ولتاژ از مشکلات ما در مجتمع ششصد دستگاه است.

سلمانی فرح آبادی -مدیر عامل مجتمع- با بیان اینکه جوانان از دیدار با شما خرسندند و به شما ارادت قلبی دارند، اظهار کرد: متاسفانه در گذشته به دلیل برخی سهل انگاری های مراجع ذی ربط کارها، ناقص انجام شد.

*بدهی انتخابات قبل با مردم صاف نشد

در این بازدید محمد دامادی با بیان اینکه من بدهکار مردم هستم، گفت: وقتی مردم منطقه به من رای دادند، یعنی به من اعتماد کردند و من نوکر مردم هستم.

وی با بیان اینکه هنوز بدهی من برای انتخابات قبل با مردم صاف نشده است، اظهار کرد: خواهشی که از مدیران هیئت مدیره دارم این است که لیست کاملی از مشکلات ارائه دهند تا با مدیران ذیربط جلسه ای را برگزار کنیم.

*موظفیم در ازای دریافت عوارض خدمات بدهیم

در بخش دوم این دیدار و از ساعت 19:30 دقیقه بازدید میدانی این نماینده مجلس از مجتمع ششصد دستگاه انجام گرفت وجلسه ای با حضور مردم در مسجد مجتمع برگزار شد و ساکنان مهم ترین نیازهای خود را بر شمردند.

یکی از ساکنان قدیمی ششصد دستگاه با بیان اینکه مهم ترین مشکل ما دریافت خدمات از برخی دستگاه ها نظیر شورای شهر وشهرداری است، گفت: در سال 93 در خیابان فرهنگ برای لوله کشی فاضلاب از سوی آب وفاضلاب و سایر نهادهای ذی ربط سیصد هزارتومان تومان می خواستند اما در این منطقه اعلام شد باید 700 تومان پرداخت کنید!

  نماینده مردم ساری و میاندورود در این دیدار مردمی گفت: کشته شدن انسان های بی گناه در منا مسئله عظیمی است و فکر نمی کنم برای عربستان با این همه ادعا، مدیریت این جمعیت کار سختی باشد.

وی با بیان اینکه در حادثه کشته شدن هزاران انسان بی گناه ضعف مدیریت و درایت سعودی ها هویدا شد، اظهار کرد: امیدواریم مانند مردم ایران در سال 57، مردم عربستان هم چنین اتفاقی را رقم بزنند.

نماینده مردم ساری و میاندورود با اشاره به بخشی از فرمایش های مقام معظم رهبری مبنی بر هشدار به سعودی ها تصریح کرد: دشمن های نظام جمهوری اسلامی غلط می کنند که به زائران ما بد نگاه کنند. ما شیعه حیدر هستیم و با شهدایی که در هشت سال دفاع مقدس تقدیم کردیم نشان دادیم از هیچکس ترسی نداریم.

ملت ما همواره آماده است. باید در ازای عوارض خدمات بدهیم / کمتر از دو هفته دیگر مدیران استانی را برای حل مشکلات به مجتمع می آورم

دامادی گفت: متاسفانه هنوز هم خلل هایی در مجتمع ششصد دستگاه وجود دارد که لازم است با همفکری حل شود.

وی با بیان اینکه زحمات ساکنان در ایجاد برخی فضاها در مجتمع ستودنی است، گفت: اکنون فضای ورزشی مجتمع دارای ایراد است که با پیگیری هایی که انجام خواهم داد، ان شالله در آینده حل خواهد شد.

نماینده مردم ساری ومیاندورود با بیان اینکه ما موظفیم در ازای دریافت عوارض خدمات بدهیم، اظهار کرد: با سایر نهادهای ذیربط نامه نگاری ها و پیگیری ها را انجام خواهم داد تا مشکلات حل شود.

دامادی با بیان اینکه چنانچه برای لوله کشی فاضلاب مجتمع، زمین تهاتر شده و پولی به شما پرداخت نشده باشد، باید این کار رایگان انجام شود، گفت: اگر هم زمین گرفته شده باشد وهم پول این اشکال دارد اما اگر زمینی گرفته نشده باشد باید پول پرداخت شود.

نماینده مردم ساری ومیاندورود با بیان اینکه من به عنوان رییس کمیسیون آب مجلس پیگیر موضوع خواهم شد، تصریح کرد: ما به عنوان نوکر شما وظیفه پیگیری داریم و این قول را می دهم تا ظرف کم تر از دو هفته دیگر مدیران دستگاه های مربوط را برای بازدید به این منطقه بیاورم تا مشکل شما حل شود.

وی باتاکید بر آنکه چنانچه پیگیری از اینجا جواب ندهد از مقامات کشوری استفاده خواهم کرد، اظهار کرد: در این صورت از مدیران کشوری مربوط برای بازدید از مکان هایی نظیر اینجا دعوت به عمل می آورم تا کار اجرایی صورت بگیرد.

*منطقه آزاد بخشی از مشکلات مازندران را حل خواهد کرد

 دامادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اکنون ساری و مازندران مشکل جوان بیکار دارد، گفت: طبق آمار غیر رسمی 300 هزار جوان بیکار در مازندران داریم و نمی توانیم خانواده ای پیدا کنیم که جوان بیکار نداشته باشد.

وی با بیان اینکه برخی موارد با اتوبوس از تهران و جاهای دیگر به مازندران می آیم، اظهار کرد: یک بار در راه جوانی را دیدم که با مدرک لیسانس راننده شده بود. باید دید کدام تفکر کار ما را به اینجا رساند و ما چه کردیم و چه می خواهیم انجام دهیم؟!

نماینده مردم ساری ومیاندورود با بیان اینکه مدام با هم دعوای سیاسی، جدل وبحث راه انداخته ایم، گفت: ما یک اصل داریم آن هم اصل ولایت فقیه است، چپ و راست، اصلاح طلب یا اصولگرا هرچه هستید برای خودت باش، شکم گرسنه این چیزها را نمی فهمد.

دامادی با تاکید بر آنکه کارگرهای روزمزد ما از صبح زود در میدان خزر به دنبال لقمه ای نان حلال، لباس به دست منتظر فردی هستند که مزد روزانه ای به آنها بدهد، اظهار کرد: به خودمان بیایم، اصلاح طلب و اصولگرا برای این کارگر چه معنایی دارد؟! اگر دامادی داد ایجاد منطقه آزاد را می زند، راهی برای برون رفت از مشکلات است.

وی با بیان اینکه فساد از دامان بیکاری پرورش می یابد، گفت: پدر من پیش از نمایندگی بنا بود، پدر بزرگم هنوز هم شالیکار و کشاورز است، عده ای تریبون به دست می گیرند و جار می زنند که دمادی نمی تواند گذشته خود را پاک کند! من افتخار می کنم پدرم بنا است و یک کشاورز زاده ام.

نماینده مردم ساری و میاندورود با بیان اینکه ورود کشاورززاده ها و کارگرزاده ها به مجلس نشان از راه درست این انقلاب دارد، اظهار کرد: اینجا مثل برخی کشورها نیست که باید برای زیارت شاهزاده، ملت های بی گناه قربانی شوند.

دامادی با بیان اینکه عده ای می خواستند ماهفروجک را به بخش خصوصی بدهند، تصریح کرد: در مقابل تصمیم آنها علی رغم آنکه می گفتند ما توان نداریم ایستادیم، گفتیم چطور توانستید به فارس، شیراز و هزار شهر دیگر امکانات دولتی بدهید برای ما امکان ندارید؟!

وی با بیان اینکه به برخی مسئولان گفتم نباید به مازندران تنها برای تفریح آخر هفته نگاه کرد، گفت: پس از 8 ماه از دیدن بستری شدن بیمار در راهروی بیمارستان در ساعت 2:30 شب، بیمارستان قلب در ساری با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

نماینده مردم ساری و میاندورود با بیان اینکه امروز ساری بزرگترین مرکز سرطان شناسی کشور را دارد، اظهار کرد: به واسطه حضور بنده و سایر نمایندگان مازندرانی در کمیسیون عمران از جاده فیروزکوه تنها سه تونل باقی مانده است.

دامادی با بیان اینکه امروز " “ occ در کارخانه چوب وکاغذ مازندران راه اندازی شد، گفت: از دیگر اقدامات انجام شده جلوگیری از تعطیلی طرح جنگل که موجب بیکاری 24 تا 25 هزار نفر در شمال کشور و 250 هزار نفر در کشور بود است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد دیگری که دادیم تاسیس پارک بانوان است، اظهار کرد: برای این کار با شهرداری و شورای شهر مکاتباتی هم انجام می دهیم، چرا که در شهرهای بزرگ این حق طبیعی برای بانوان محجبه و سایر بانوان دیده شده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود با بیان اینکه ورزشگاه ماهفروجک از دیگر اقدامات انجام شده است، تصریح کرد: من به عنوان نوکر مردم دست شما را برای حمایت های تان می بوسم.

این مسئول ادامه داد: امسال ریسک بزرگی کردم و آن هم تحویل تیم فوتبال جوان ساری بود و این تیم به حمایت شما نیاز دارد.

در پایان این نشست یکی از کارگران سد و نیروگاه نکا به دامادی گفت: قرار است تا هفتصد نفر از نیروهای نیروگاه اخراج شوند. آیا این موضوع صحت دارد؟!

دامادی در پاسخ تاکید کرد: به شما این قول را می دهم که در برابر برکناری کارگران، طبق قانون ایستادگی کنم، هرچند به نظر نمی رسد چنین چیزی صحت داشته باشد.


  • دوشنبه 13 مهر 1394-13:23

    با سلام و درود به نماینده مردم ساری!
    دشمن های نظام جمهوری اسلامی غلط می کنند که به زائران ما بد نگاه کنند. !!! کامنت بنده و سخنان شما در آرشیو و بایگانی خواهد شد! ... من به مردم همیشه زیبای مازندران قول می دهم که سخنان شما در این مورد شعاری بیش نیست!!!

    • سامان فهروندیپاسخ به این دیدگاه
      دوشنبه 13 مهر 1394-13:1

      آقای مهندس دامادی انشاالله که همیشه نوفق باشین

      • يکشنبه 12 مهر 1394-12:25

        لاميزه ........
        حرف زدن ونطق كردن هم نون وآب نميشه ...

        • يکشنبه 12 مهر 1394-20:22

          درست مثل شهردار ساری که فقط حرف میزنه و نون و آب برای مردم ساری نمیشه

        • يکشنبه 12 مهر 1394-3:0

          مهندس یکتنه داره از حق مادفاع میکنه واقعا تنهاست اون نماینده محترم که هشت ساله تو مجلسه ...

          • معجزه خاموشپاسخ به این دیدگاه 7 5
            شنبه 11 مهر 1394-15:33

            باز نزدیک انتخابات شده و شعارها و وعده و وعیدها شروع شد

            • شنبه 11 مهر 1394-14:52

              آقاي دامادي كارخانه OCC چوب و كاغذ مازندران با درآمد خود چوب و كاغذ ساخته شده است اين پروژه را از افتخارات خود بحساب نيار .

            • جمعه 10 مهر 1394-20:7

              بسیار مطلب خوب و جامعی بود سپاس از اقای شریعتی تهیه کننده محترم خبر

              • جمعه 10 مهر 1394-19:10

                درود بر زبان حقیقت گوی دامادی


                ©2013 APG.ir