تعداد بازدید: 2676

توصیه به دیگران 0

شنبه 11 مهر 1394-0:40

شهردار بهنمیر:

دولت تدبیر در حوزه تصویب و اجرای قوانین موفق بود

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(28)/ حسینجان جهانی: دولت تدبیر و امید توانست مجموعه قوانینی مناسبی را به تصویب و اجرا برساند/ آماده‌ایم تمامی ابلاغ‌هایی که از سمت مدیریت استان به ما محول می‌شود را به شکل مناسب به اجرا رسانیم.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: حسینجان جهانی با بیان اینکه در راستای تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت گام‌های جدی برداشته‌ایم اظهار کرد: از مشاوره‌های مردم با نشست‌های تخصصی برای پیشبرد اهداف عمران و سازندگی شهر بهنمیر بهره برده‌ایم.

 وی افزود: ارتباط تنگاتنگی را با مدیران ادارات اجرایی شهرستان برقرار کرده‌ایم و با مشارکت مردم، پیگیر مطالبات شهری شهروندان هستیم.

شهردار بهنمیر با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توانست مجموعه قوانینی مناسبی را به تصویب و اجرا برساند، درباره قانون‌مندی این دولت گفت: نظام حاکم بر دولت تدبیر و امید و دستگاه‌های اجرایی کشور نشان از تمکین دولتمردان به قانون دارد.

این مسئول با ابراز امیدواری از حمایت‌های دولت در توسعه شهرهای کوچک تصریح کرد: با توجه به حمایت‌های دولت از شهرداری‌ها مبتنی بر تعداد جمعیت، انتظار داریم برای توسعه شهرهای کوچک نگاه ویژه‌تری در دولتمردان به وجود آید.

جهانی با اشاره به مشکلات آب آشامیدنی شهر بهنمیر ادامه داد: شبکه لوله‌کشی آب آشامیدنی بهنمیر مربوط به سال 61 است که از آن زمان تا به حال اقدامی برای بهسازی و نوسازی این شبکه صورت نگرفته و این بزرگ‌ترین مشکل حال حاضر مردم این منطقه است.

وی ایجاد و اصلاح شبکه زیرساختی برای آب آشامیدنی این منطقه را مهم‌ترین درخواست شهروندان بهنمیری دانست و خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته، مردم از نعمت آب آشامیدنی بی‌بهره بودند و پیگیری‌های مستمر با دولتمردان و نمایندگان مجلس موجب شد تا بخشی از آب آشامیدنی مورد نیاز مردم تامین شود.

شهردار بهنمیر با بیان اینکه ساحل این شهر، منطقه نمونه گردشگری است درباره تملک شهرداری در اجرای طرح‌های گردشگری ساحل، اظهار کرد: بند ج ماده 147 قانون پنجم توسعه متذکر می‌شود این اراضی به صورت قراردادهای معین به تملک شهرداری‌ها درآید که تا به امروز این مهم برای شهرداری بهنمیر رخ نداده است.

این مسئول ابراز امیدواری کرد: با تملک این اراضی توسط شهرداری، برای درآمدزایی پایدار شهر و شهرداری اقدام مناسبی صورت گیرد و امیدواریم با اجرای این طرح نسبت به آزادسازی ساحل اقدام شود تا مردم از طرح‌های گردشگری ساحل بهره ببرند.

جهانی در بیان مشکلات مالی شهرداری بهنمیر گفت: منابع شهرداری بهنمیر به صورت محلی است اما انتظارات از این نهاد در حد ملی است و لذا نیازمند حمایت‌های بیشتر مدیران ارشد دولت در استان هستیم.

شهردار بهنمیر با اشاره به اینکه شهرداری در حوزه پسماند، فعالیت‌های آموزشی را برای آگاهی مردم آغاز کرده است، درباره فرهنگ‌سازی مطالبات شهری مردم نیز تصریح کرد: اطفای حریق، تفکیک زباله و جلوگیری از سد معابر از مواردی است که توسط شهرداری در بین مردم به‌ویژه دانش‌آموزان فرهنگ‌سازی می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در برنامه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی که گستره ملی و استانی دارد سعی کردیم حضوری فعال داشته باشیم.

جهانی در پایان با اشاره به اینکه آماده استقبال از سفر رئیس‌جمهوری به مازندران هستیم، گفت: آماده‌ایم تمامی ابلاغ‌هایی که از سمت مدیریت استان به ما محول می‌شود را به شکل مناسب به اجرا رسانیم.



    ©2013 APG.ir