تعداد بازدید: 2653

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 13 مهر 1394-0:47

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران:

توسعه همه‌جانبه و پایدار را برای استان تعریف کنیم

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(33)/دلاور بزرگ‌نیا: توسعه همه‌جانبه، متوازن و پایدار را برای استان باید تعریف کنیم/ توجه به راه‌های دسترسی مازندران به ویژه راه دسترسی به پایتخت، موقعیت مرزی استان، استفاده از کرانه طولانی ساحل این استان و ارتباط بیشتر با کشورهای حوزه دریای مازندران از مواردی است که می‌توان در سفر دولت به مازندران مورد توجه قرار داد.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: دلاور بزرگ‌نیا با اشاره به اینکه دولت با توجه به کرامت انسانی، اساس رابطه با مردم را بر رفاه و ارائه خدمات صادقانه قرار داده است، اظهار کرد: انتظار می‌رود بخش دولتی تمام توان خود را لحاظ کتد تا مردم احساس خوشبختی کنند.

وی با بیان اینکه همه حوزه‌های توسعه بر اساس استعدادهایی که مازندران دارد در سفر دولت مورد توجه قرار گیرد، افزود: آمایش سرزمینی، اولویت‌بندی استان را مشخص کرده و در پهنه‌بندی‌هایی که برای توسعه وجود دارد باید پازل ارائه خدمت، مهیا شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه توسعه همه‌جانبه، متوازن و پایدار را برای استان باید تعریف کنیم، گفت: توجه به راه‌های دسترسی مازندران به ویژه راه دسترسی به پایتخت، موقعیت مرزی استان، استفاده از کرانه طولانی ساحل این استان و ارتباط بیشتر با کشورهای حوزه دریای مازندران از مواردی است که می‌توان در سفر دولت به مازندران مورد توجه قرار داد.

این مسئول با بیان اینکه آمایش سرزمینی به دولت اعلام می‌کند چه چیزی اولویت استان است، تصریح کرد: توجه کنیم که کدام یک از فعالیت‌ها می‌تواند متضمن حفظ محیط زیست استان باشد، ضمن اینکه صنعت پاکی مانند گردشگری می‌تواند تضمین کننده محیط زیست استان باشد و آمایش سرزمین هم بر این موضوع تاکید دارد.

بزرگ‌نیا با اشاره به اینکه با اعتقاد بر اینکه گردشگری صنعتی فرابخشی است و توجه فوق‌العاده به این حوزه می‌تواند توسعه پایدار و متوازن را در استان به همراه داشته باشد، ادامه داد: توجه به صنعت گردشگری، اراضی حاصلخیز مازندران را هم حفظ کرده و مانع از تغییر کاربری اراضی کشاورزی می‌شود.

 


  • سه شنبه 14 مهر 1394-20:18

    آقای بزرگ نیا دوسال وقت کمی بود ؟؟؟؟مردم از این وضع خسته شده اند


    ©2013 APG.ir