تعداد بازدید: 2841

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 14 مهر 1394-9:36

معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری مازندران:

همه باید به دولت کمک کنیم

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(39)/ هادی ابراهیمی: باید با همگرایی و وحدت، برای اجرایی شدن برنامه ها و اهداف سفر دکتر روحانی به مازندران کوشید تا استان از این سفر بهره مند شود.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: هادی ابراهیمی -معاون سابق سیاسی، امنیتی استانداری مازندران- با بیان این که در آستانه سفر رییس جمهوری به مازندران هستیم، گفت:دولت یازدهم گام های خوبی در مسیر حل و فصل مشکلات کشور در بخش های مختلف برداشته است.

وی با اشاره به این که امیدواریم در این سفر نتایج و دستاوردهای مطلوبی نصیب استان ما شود، تصریح کرد: کار اجرایی سخت و شکننده است و همه باید به دولت کمک کنیم.

ابراهیمی استدلال کرد: در مازندران هم مدیران استانی قدم های مثبتی را برای پیشرفت برداشته اند و همگان باید در این مسیر یاریگر هدف های توسعه ای دولتمردان باشیم، چرا که دولت به همه آحاد تعلق دارد و مختص فرد و گروه خاصی نیست.

این مدرس دانشگاه با بیان این که برای پیشبرد امور باید با مدیریت ارشد استان همکاری کرد، افزود: باید با همگرایی و وحدت، برای اجرایی شدن برنامه ها و اهداف سفر دکتر روحانی به مازندران کوشید تا استان از این سفر بهره مند شود.


  • سياستمداربا ريشه يا بي ريشه پاسخ به این دیدگاه 0 1
    چهارشنبه 15 مهر 1394-13:9

    سلام و درود بي پايان به جناب ابراهيمي كه متوجه حقانيت دولت تدبير و اميد شده و زحمات دولت را ناديده نميگيرد اينكه امروز معاون سياسي دولت قبل لب به سخن مگشايد و دولت مردان را تحسين ميكند جاي بسي خوشحالي دارد اما اين نكته را به ابراهيمي عزيز بايد گفت كه دلش را شيرين انار نزند و يا هوس پست گرفتن در دولت را در اين دولت را نداشته باشد البته تحسين منصفانه شما قابل تقدير است و از چشمان تيزيبين دوستانتان و همفكران قبلي دور نخواهد ماند . ابراهيمي مرد عاشق خدمت در همه دولتها.... ان شا الله

    • سه شنبه 14 مهر 1394-15:10

      دکتر هادی عزیز.صندلی سبز بهارستان تو را میخواهد تا از ساری و فرزندانش دفاع کند..ما هم به نظر شما اعتقاد داریم ولی متاسفانه بعضی تصمیمات در خصوص تغییرات مدیران ارشد دستگاهها و بی تدبیری و حذف نیروهایی که توان کار داشته اند و بی جهت قربانی سیاسی کاری شده اند خصوصا در شرکتهای خدماتی باعث دلسردی نیروهای کارامد شده که امیدوارم با تدبیر رییس جمهور محترم اصلاح شود .اقای صادقی لطفا کامل نظر منو نمایش بده.ممنون


      ©2013 APG.ir