تعداد بازدید: 4769

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 14 مهر 1394-10:20

فرزند شهید سورکی آزاد بخشدار گهرباران شد

ارسطو قادری: تمهیدات لازم در خصوص سفر رییس جمهوری انجام شده است و قطعاً حضور دکتر روحانی می تواند منشا خیر و برکت برای مازندران و شهرستان باشد/محمد حنیف سورکی آزاد: مدیریت برنامه محور است که می تواند کارها را به پیش ببرد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: صبح امروز جلسه تودیع و معارفه بخشدار گهرباران در سالن اجتماعات فرمانداری میاندورود برگزار شد.

در این مراسم ارسطو قادری- فرمانداری میاندورود- با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت حضور رهبر معظم انقلاب از تنگناهای تاریخی گذر کرده است افزود: اگر هدایت های رهبری و مواضع ایشان در خصوص مساله مذاکرات هسته ای نبود نه توفیقی حاصل می شد و نه دلواپسان اجازه موفقیت در این عرصه را می دادند.

نماینده دولت در میاندورود به سفر هفته آینده رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: تمهیدات لازم در این خصوص انجام شده است و قطعاً حضور رئیس جمهوری می تواند منشا خیر و برکت برای مازندران و شهرستان باشد.

قادری با بیان اینکه فضای جایجایی و تغییرات در سیستم مدیریتی مرسوم است، افزود: آقای نواییان مدیری پاک دست و انقلابی بود که عمیقاً به باورهای دینی اعتقاد داشت و در این راستا نیز گام برداشت.

وی به ایجاد آرامش در بخش گهرباران و کارهای بی شمار انجام شده در این بخش اشاره کرد و گفت: وزرات کشور تصمیم دارد که از نیروهای بدنه دستگاه خود برای مسئولیت استفاده کند و این جابجایی ها به معنای قوی و ضعیف بودن نیست.

فرماندار میاندورود ادامه داد: در هر جایی که حضور داشتم سعی کردم فضا را برای رشد مجموعه پرسنل همان دستگاه فراهم کنم.

قادری با بیان اینکه پدر بخشدار جدید گهرباران زبانزد خاص و عام و فرزند شهید است، افزود: تاثیر پدر بر روی فرزند نیز بسیار موثر است و ما برای بخشدار جدید آرزوی توفیق می کنیم.

*مدیون سورکی آزادها هستیم

اسرافیل عرب-رئیس شورای بخش گهرباران- در این جلسه با بیان اینکه زنده بودن ما مدیون خون شهدا و جان دادن آنها است، گفت: روزی نگران آینده فرزندان خود در جبهه های جهاد بودیم اما امروز خرسندیم که این فرزندان به ثمر نشستند و مسئولیت را در نظام اسلامی می پذیرند.

وی گفت: ما مدیون سورکی آزادها هستیم و بنده با تمام توان از بخشدار جدید حمایت خواهم کرد.

محمد ابراهیم نواییان- بخشدار سابق گهرباران- نیز با بیان اینکه چهار سال قبل با هدف خدمتگزاری به مردم منطقه خود این مسئولیت را پذیرفتم، اظهار داشت: تنش های موجود در منطقه در همان ابتدای حضورم بنده در بخشداری خاتمه یافت و توانستیم کلنگ ساخت بخشداری را بر زمین بزنیم.

وی با اشاره به شاخصه های مدیریت در جمهوری اسلامی اظهار داشت: مدیر کسی است که به عدالت رفتار کند و دو شرط تعهد و دینداری و شجاعت را در ذات خود داشته باشد.

وی تخصص را شرط دیگر مدیریت دانست و ابراز داشت: بخشدار جدید گهرباران دو شاخصه اول را داراست و امیدواریم با حمایت مسئولان تجربه لازم را نیز کسب کند.

*مدیریت برنامه محور می تواند کارها را به پیش ببرد

محمد حنیف سورکی آزاد- بخشدار جدید گهرباران- نیز با بیان اینکه مدیریت برنامه محور است که می تواند کارها را به پیش ببرد، اظهار داشت: تلاش می کنیم تا با تدبیر لازم در خصوص تامین منابع مالی و همچنین نیروی انسانی که دغدغه همه بخشداران استان مازندران است، مشکلات را مرتفع سازیم.

وی اطلاعات و داده های مورد نیاز را یکی از ارکان اصلی مدیریت عنوان کرد و گفت: توسعه بخش گهرباران نیز جزو دغدغه های مردم و مسئولان است که امیدواریم در راستای تحقق آن تلاش کنیم.



    ©2013 APG.ir