تعداد بازدید: 3111

توصیه به دیگران 4

سه شنبه 14 مهر 1394-20:27

مطهری: سفرهای استانی دولت یازدهم حساب شده است

نماینده تهران در مجلس: دولت یازدهم سفرهای استانی خود را حساب شده انجام می دهد/ در دولت آقای روحانی قول های غیرمنطقی و بی جا به مردم داده نمی شود و متناسب با مقدورات دولت به پروژه های استانی رسیدگی می شود/ دامادی را فردی خوش فکر و فعال دیدم.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضا شریعتی: علی مطهری نماینده شاخص دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر است. او فرزند سوم استاد شهید مرتضی مطهری و برادر خانم علی لاریجانی -رییس مجلس شورای اسلامی- است.

این نماینده مجلس درباره سفرهای استانی دولت یازدهم و تفاوت آن با سفرهای دولت قبلی به مازندنومه گفت: احساس من این است دولت یازدهم سفرهای استانی خود را حساب شده انجام می دهد.

مطهری ادامه داد: در دولت آقای روحانی قول های غیرمنطقی وبی جا به مردم داده نمی شود و متناسب با مقدورات دولت به پروژه های استانی رسیدگی می شود.

وی افزود: سفرهای دولت یازدهم جنبه تبلیغاتی کم تری دارند.

مطهری درخصوص رابطه مجلس و دولت کنونی هم می توان گفت: در مجموع رابطه دولت ومجلس کنونی خوب است، هرچند معتقدم اقلیتی سر و صدای زیادی دارند وعلیه دولت صحبت می کنند.

نماینده دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را معتدل می دانند، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های موجود ان شالله تا پایان این دوره مجلس، همکاری با دولت بیش تر خواهد شد.

*دامادی خوش فکر و فعال است

فرزند استاد شهید مرتضی مطهری با بیان اینکه در این دوره از مجلس شاهد حضور چهره های جوان و پربازده بودیم، اظهار کرد: برای مثال آقای دامادی -نماینده مردم ساری و میاندورود- از جمله افرادی است که در مجموع موفق بوده است، چرا که به مسائل شهر و استان خود توجه بسیاری دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به نقش مجلس در پیگیری و اجرایی شدن طرح ها گفت: نماینده جوان شما در ساری و میاندورود در بحث پروژه های اجرایی به موقع از حقوق موکلان خود دفاع کرد و نگاه جامع و لازم به پروژه های منطقه ای داشت که با توجه به اولین دوره حضورش در مجلس، او را فردی خوش فکر و فعال دیدم.

  مطهری با بیان اینکه در بحث کلان هم نمایندگان نقش مهم و بسزایی دارند، تصریح کرد: در سطح کلان هم آقای دامادی به موقع ورود پیدا کرده است، مثلا در ابتدای مجلس نهم موضوع طرح سوال از احمدی نژاد مطرح شد که ایشان از فعالان آن بودند وهمین موضوع باعث برخی فشارها به نماینده ساری و میاندورود شد.

وی با بیان اینکه دامادی بر خلاف برخی نمایندگان در مسائل کلان اظهار نظر کرد، افزود: نماینده ساری و میاندورود صرفا منطقه ای و بخشی فکر نکرد و مصالح کشور را در نظر داشت.



©2013 APG.ir