تعداد بازدید: 4820

توصیه به دیگران 6

پنجشنبه 16 مهر 1394-12:57

عضو شورای شهر ساری:

توهینی به روحانیت نکردم/ این انگ‌ها به من نمی‌چسبد

در انتقاد از تجمع غیرقانونی در ساری(4)/علی اکبر زلیکانی: تا قبل از این جریان، من با آقایان صالحی سلام و علیکی نداشتم، البته قطع رابطه از طرف آنها بود/ هیچ توهینی به روحانیت نکردم و این انگ‌ها به من نمی‌چسبد/هیچ‌وقت روحانیت را خرج خودم نمی‌کنم چون خودم روحانی‌زاده‌ام و تا هفتمین جد من در دوره قاجار، مجتهد بود/ تجمع بدون مجوز سناریوی از پیش نوشته شده بود و بر اساس سخن خداوند، نقشه آنها نقش بر آب شد/ مردم قضاوت می‌کنند که حق با چه کسی است؟/در آن مشاجره بین من و صالحی در دفتر معاون فرهنگی شهرداری، حرفی از آیت‌الله طبرسی، نظری و صالحی پیش نیامد/ به عنوان نماینده مردم در پارلمان محلی از جامعه زحمتکش خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: علی‌اکبر زلیکانی درباره موضوع مشاجره خود با عضو دیگر شورای شهر ساری، اظهار کرد: ما در شورا اختلاف نظرهایی داریم و این طبیعی است، اما خودم را موظف به انجام وظیفه‌ای می‌دانم که برای آن قسم یاد کردم.

این عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه در معاونت فرهنگی شهرداری نسبت به شیوه واگذاری بیلبوردها اعتراض کردم که عده‌ای از این موضوع دلخور شدند، افزود: تا قبل از این جریان، من با آقایان صالحی سلام و علیکی نداشتم، البته قطع رابطه از طرف آنها بود.

وی با اشاره به اینکه من هیچ توهینی به روحانیت نکردم و این انگ‌ها به من نمی‌چسبد، گفت: هیچ‌وقت روحانیت را خرج خودم نمی‌کنم چون خودم روحانی‌زاده‌ام و تا هفتمین جد من در دوره قاجار، مجتهد بود.

زلیکانی با بیان اینکه تجمع بدون مجوز آنها هم سناریوی از پیش نوشته شده بود و بر اساس سخن خداوند، نقشه آنها نقش بر آب شد، تصریح کرد: مردم قضاوت می‌کنند که حق با چه کسی است؟ هرچند علما همواره مورد احترام ما هستند.

وی با اشاره به اینکه در آن مشاجره بین من و صالحی در دفتر معاون فرهنگی شهرداری، حرفی از آیت‌الله طبرسی، نظری و صالحی پیش نیامد، ادامه داد: برای اینکه عمل شنیع خود را توجیه کرده و به نوعی بنده را تحت فشار قرار دهند چنین رفتار و گفتاری در پیش گرفتند که البته هیچ کسی از آحاد مردم، حرف آنها را نپذیرفت و گفته‌های من هم بر اساس مستندات است.

* از این عضو شورا قصد شکایت دارم

زلیکانی درباره شکایت عضو شورای شهر ساری از وی، خاطرنشان کرد: بنده هم از این عضو شورا قصد شکایت دارم و موارد را از طریق مراجع ذی‌صلاح قضایی پیگیری می‌کنم، چون فقط به من توهین نشده بلکه حقی از منتخب مردم ضایع شده است. اتهام مخالفت با روحانیت، آن هم بر کسی که از خانواده روحانی است، اهانت کمی نیست.

وی با بیان اینکه از کسانی که به بنده لطف دارند تقاضا می‌کنم پایبند به قانون باشند و انتظار کار غیرقانونی از این افراد ندارم، اظهار کرد: قانون بهترین مسیر رسیدگی به این مسائل است.

زلیکانی درباره اظهارات رئیس شورای شهر ساری مبنی بر صحبت با دو طرف مشاجره برای برگزار نکردن این تجمع غیرقانونی، افزود: تجمع برگزار شد در حالی که بسیاری با این افراد صحبت کردند که به دلیل حضور جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مازندران و همچنین در پیش بودن سفر رئیس‌جمهوری، این تجمع را برگزار نکنند چون به صلاح شهر نیست. این عده منافع شخصی خود را به منفعت مردم ترجیح دادند و مراجع ذی‌صلاح باید این مسئله را پیگیری کنند.

وی گفت: با وجود برنامه‌ریزی برای برگزاری تجمع غیرقانونی از سوی این عده اما خودشان تشریف نیاوردند و مدعی شدند که در جریان امر نیستند و تجمع خودجوش بوده است.

زلیکانی درباره اظهارات جلال صالحی در جمع تجمع‌کنندگان غیرقانونی، مبنی بر اینکه به اراده رئیس پلیس امنیت در این محل حاضر شده است، تصریح کرد: من از این موضوع خبر ندارم و رئیس پلیس امنیت باید در این زمینه توضیح دهد.

*از خبرنگاران عذر می خواهم

وی درباره توهین به خبرنگاران در تجمع اعتراضی غیرقانونی امروز، گفت: به عنوان نماینده مردم در پارلمان محلی از جامعه زحمتکش خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم این گونه اتفاقات که حاوی توهین به خبرنگاران است دیگر رخ ندهد.

زلیکانی با بیان اینکه جامعه خبری ما مظلوم است و با حداقل دستمزد، خدمات گسترده ارائه می‌دهند، خاطرنشان کرد: این توهین‌ها ذره‌ای از ارزش‌های کاری خبرنگاران را کم نمی‌کند و به ضرر کسانی است که موضع اینچنینی اتخاذ می‌کنند. خبرنگاران به بزرگواری خود، این توهین‌کنندگان را ببخشند و با قدرت به کار خود ادامه دهند.

 


  • شنبه 18 مهر 1394-15:43

    ساری، شهری بزک شده

    در تمام دنیا از وظایف اصلی‌ یک شهردار ساخت زیر ساختها و تجهیز شهر در جهت زندگی‌ آرام و در حد استاندارد می‌باشد. استاندارد‌های که در همه جای جهان در حال بروز شدن می‌باشد. شورای شهر به عنوان پارلمان شهری علاوه بر تصویب دورنما و قوانین شهر ناظر بر عملکرد شهر داری و مجموعه شهرداری می‌باشد. در چند ماه گذشته توفان و باران آزمایشات خوبی‌ در جهت سنجش عملکرد مسئولین شهر ساری بود و نمایش بی‌ بدیلی از کیفیت عملکرد شهرسازی ساری را به نمایش گذاشت و عملا به جای شورا نقد و امتحان نمود. با کمی‌ ریز شدن در بحرانهای گذشته علاوه بر اینکه عملکرد پوپولیستی و بدون کارشناسی شهرداری زیر سوال میرود که هیچ ، بلکه مسئولین ما حتا شورا از وقایع گذشته هیچ گونه درس عبرتی نمیگیرند، در کمتر از چند هفته گذشته شاهد طوفان در ساری بودیم، که این مساله حتا زمینه فکری را برا مسئولین بوجود نیاورد که دست به حرس کردن درختان بزندند. سقوط بیلبردها و همزمانی با افشای معاملات پشت پرده شورا بیانگر عدم مسئولیت پذیری و نمایانگر کار غیر کارشناسی در حوزه عمران و زیبایی شهر می‌باشد که خسارت زیادی را به مردم شهر وارد کرده، و در همهٔ مورد هر گونه نقد سازندی با سرکوب، تهدید حتا به شکستن استخوان‌ها منجر میشود.براستی نظارت بر عملکرد و این فجایع در شهر ساری بر عهده چه شخص یا سازمانی می‌باشد. شورای شهر چرا هیچ گونه گزارش عملکرد شفافی را به مردم ارائه نمیدهد؟؟ چرا شهردار خود را پاسخگو نمی‌داند؟؟ و آیا این داستان همچنان ادامه خواهد داشت؟؟؟

    • شنبه 18 مهر 1394-11:4

      من از اين افراد پوپوليست كه عضو شوراي شهر ساري هم هستند و رفتار خلاف شرع و عرف ظاهر سازي دارند احساس خطر مي كنم. افرادي كه بدون تخصص در پستها قرار مي گيرند ادمهاي جاه طلب و ماكياوليست هستند خواه ظاهر اصلاح باشند يا نه. من واقعا متاسفم كه مركز استان استراتژيك مازندران از اينگونه مشكلات رنج مي بره.

      • شنبه 18 مهر 1394-9:41

        دوست عزیز خیلی از این مسایل مونده که جوابگو نیستند..شورای شهری که تو کمیسیون ماده 100 چه کارهایی نمیکنه.؟... که جه بی ادبی به مردم نمیکنه.به حاج اقا چه ارتباطی داره که هر روز تو شهرداری رفت و امد میکنه..مگه ایشون عضو شورای شهر شده؟؟تا وقتی که همشهری های من بی تفاوت باشند غریبه ها تو شهرم ......

        • شنبه 18 مهر 1394-8:47

          اقای ذلیکانی و همه اقایونی که باعث دعوا و درگیری و اشوب در ساری میشوند...شما ها عضو شورا هستید تا مشکلات مردم و ساری را حل کنید و باعث پیشترفت شهر شوید...امیدورام تمام افراد اشوب گر از شورا اخراج شوند.

          • پنجشنبه 16 مهر 1394-19:42

            انصافا دوست ساروی به نکات خوبی اشاره کرده..بعضی ار این دوستان به فکر ساخت و سار خودشون هستند.نگاه به مشکلات شهری نمیکنن..چند روز گذشته 48 ساعت اب شرب مناطقی از ساری قطع بوده/..هیچکس نه اعترضی کرده و هیچ سایتی این اطلاع رسانی؟؟.یکی دنبال اینه پسرش معاون شهرداری بکنه.یه بساز و بفروش مدیر عامل شرکت تعیین میکنه..یکی کشیده محکم میزنه پرده گوش بچه صغیری رو پاره میکنه..نماینده ای که مسول دفترش بهش خیانت میکنه..همه و همه باعث شده تا مردم عزیز با چشمانی باز حداقل در انتخاب نمایندگان و شورا عمل نمایند.چون انتصابات رو نمیتونن دخالتی کنند.فقط بایستی نظاره گر باشن و .....

            • حاج رحمتپاسخ به این دیدگاه 13 2
              پنجشنبه 16 مهر 1394-19:13

              در شهری که بزرگان شهر و کسانی که برای انقلاب زحمت کشیده اند خود را کنا ر میکشند وامور خود را به دست چند جوان نا پخته میدهند. و بدتر ازان ریش سفیدان شورا که خود بازیچه در دست شهردار جوان هستن اوضاع بهتر از این نمیشود. و فردی در جمع مردم تهدید به شکستن دست پا میکند مطمئن هستم تام این تجمع ها در ...برنامه ریزی شده همانند تجمع های قبلی خدا عاقبت این شهر را به خیر کند

              • پنجشنبه 16 مهر 1394-13:42

                3 سالی‌ از آمدن شورای جدید در ساری می‌گذرد که عملا چند نفری از اعضای آن به ساری و بودجه آن به شکل غنیمت نگاه میکنند. و هیچ گونه پاسخگو نمی‌باشند با نگاهی‌ با اخبار فقط چند مورد را اینجا ذکر می‌کنم. کمک هر ساله شهرداری به یک موسسه ...... که مربوط به عضو شورا شهر ... می‌باشد؟؟؟ کمک به ۲ تیم مخالف .... که آنهم مربوط به عضو دیگر شورا می‌باشد؟؟؟ ارائه تراکم به ساختمانی در خیابان فرهنگ که آنهم به عضو دیگر شورا تعلق دارد؟؟؟ ۳ ساله گذشته تقسیم‌بندی و نحوه ‌واگذاری بیلبردها؟؟؟ در اینجاست که امسال زلیکانی نتونستن این ناحقی‌ها را ببیند. براستی چرا شورا در مقابل شهردار اینقدر منفعل شده؟؟؟ هزینه سفر آقایون به کشورهای .... از کجا تامین می‌شه؟؟؟

                • پنجشنبه 16 مهر 1394-13:37

                  اقای ذلیکانی من طرفداری از کسی نمیکنم و شما رو هم نمیشناسم..فقط میدونم امروز شهر من در دستان بچه مدرسه ای هاست.از نماینده مجلس تا نمایندگان شورا و حتی فرمانداری...خدا بخیر کند انشااله...


                  ©2013 APG.ir