تعداد بازدید: 2511

توصیه به دیگران 0

شنبه 18 مهر 1394-1:20

دبیر کمیته تبلیغات ستاد مردمی استقبال از سفر رئیس‌جمهوری خبر داد:

با ابزارهای نوین، مشارکت مردم را به اوج می رسانیم

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(53)/ حسن باغبان: اوج مشارکت مردم در استقبال از رییس جمهوری به استان را با قدرت فرهنگی و تکنولوژی نوین به نمایش می‌گذاریم/ برای حمایت و به پاس قدردانی از فعالیت‌های دولت در طول دو سال گذشته باید همه در محل سخنرانی رئیس جمهوری حاضر شوند.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: دبیر کمیته تبلیغات محیطی استقبال مردمی سفر رییس جمهوری با بیان اینکه در دولت‌های گذشته به مسائل فرهنگی مازندران کمتر توجه شده است، گفت: مسئولان، مشکلات فرهنگی مازندران را به رئیس جمهوری بگویند.

 حسن باغبان با بیان اینکه هدف ما در این کمیته استفاده از ابزار تبلیغات برای تشویق و ترغیب مردم در استقبال از سفررئیس جمهوری به استان است، اظهار کرد: اوج مشارکت مردم در استقبال از هیات دولت به استان را با قدرت فرهنگی و تکنولوژی نوین به نمایش می‌گذاریم.

وی با اظهار اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون مجری طرح‌های تبلیغاتی سفر دولت در ادوار مختلف، به جز دولت احمدی نژاد بوده است، تصریح کرد: مازندران در بخش های عمرانی و زیست محیطی مشکلات فراوانی دارد که امیدواریم به این مشکلات در سفر اشاره شود.

این فعال اصلاح طلب با بیان اینکه در دولت‌های گذشته به مسائل فرهنگی مازندران کمتر توجه شده است، افزود: باید به فرهنگ و هنر مازندران نیز ویژه توجه شود و مسئولان این بخش کاستی ‌ها را به اطلاع دولتمردان برسانند.

وی با اظهار اینکه برای حمایت و به پاس قدردانی از فعالیت‌های دولت در طول دو سال گذشته باید همه مازندرانی‌ها در محل سخنرانی رئیس جمهوری حاضر شوند، گفت: این دولت میراث دار مشکلات دولت گذشته است اما رئیس جمهوری و اعضای کابینه اش توانستند در این مدت اقدامات مطلوبی انجام دهند.

باغبان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، یادآورشد: باید با ساز و کارهای علمی، تورم را مهار کرد.

وی با اشاره به دستاورد دولت در عرصه دیپلماسی خارجی، بیان کرد: در آینده نزدیک مراودات تجاری با سایر کشورها تقویت و اقتصاد داخلی ما شکوفا می شود.

این فعال سیاسی با اشاره به این که دلواپسان از هر فرصت برای انتقاد و تخریب دولت استفاده می کنند، گفت: همه باید با پشتوانه رهبری به دنبال ساختن کشورمان باشیم.

 


  • شنبه 18 مهر 1394-21:19

    دولت احمدی نژاد نیازی به شما نداشت..خوب خودتو تحویل میگیری...

    • شنبه 18 مهر 1394-10:3

      دولت احمدی نژاد جای فرصت طلبان نبود...علی اقا ایندفعه رو سانسور نکن..


      ©2013 APG.ir