تعداد بازدید: 3775

توصیه به دیگران 0

شنبه 18 مهر 1394-9:50

دامادی پس از بازدید از مناطق طوفان زده میاندورود خواستار شد:

مسئولان خسارت‌دیدگان طوفان را دریابند

 نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، شامگاه جمعه با حضور در روستای بادله وضعیت حادثه‌دیدگان این طوفان را پیگیری کرد و تعیین میزان خسارت به روستانشینان شهرستان میاندورود را خواستار شد/ دامادی با مشاهده خسارات به‌بار آمده در این منطقه، تلفنی با استاندار مازندران، معاون عمرانی بنیاد مسکن کشور و رئیس هلال احمر کشور گفتگو کرد.


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، صاحب نجفی: یک روز پس از بروز طوفان و سیل در برخی مناطق مازندران، محمد دامادی با حضور در روستای بادله میاندورود و بازدید از خانه‌های خسارت‌دیده، طی تماس تلفنی با استاندار مازندران و رئیس هلال احمر کشور اقدام عاجل برای خسارت‌دیدگان این حادثه را خواستار شد.

طوفان شدید پنجشنبه‌شب که با تگرگ‌های سنگینی همراه بود، خسارات زیادی به مردم روستاهای کیاپی، بادله، اوسا، مرسم، دارابکلا و اسرم شهرستان میاندورود وارد کرد.

این طوفان به گفته مدیرکل هواشناسی مازندران حدود 90 کیلومتر در ساعت سرعت داشت، سبب قطع درختان، شکستگی سقف و پنجره منازل شهروندان و روستانشینان شهرستان میاندورود شد.

 نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، شامگاه جمعه با حضور در روستای بادله وضعیت حادثه‌دیدگان این طوفان را پیگیری کرده، تعیین میزان خسارت به روستانشینان شهرستان میاندورود را خواستار شد و با روستانشینان خسارت‌دیده، به گفتگو پرداخت.

 دامادی با مشاهده خسارات به‌بار آمده در این منطقه با ربیع فلاح -استاندار مازندران- و ضیائی -رئیس هلال احمر کشور- و هم چنین شاملو -معاون عمرانی بنیاد مسکن کشور- هم تماس گرفت.

در این بازدید مردم روستای بادله با چهره‌های گریان به بیان مشکلات و میزان خرابی خانه‌های خود پرداختند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در حاشیه بازدیدها از منازل خسارت‌دیده، بر برآورد هرچه زودتر میزان خسارت تاکید کرد و گفت: هرچه زودتر ایرانیت و مصالح ساختمانی باید در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه خانه‌های روستانشینان باید مقام‌سازی شود تا در آینده دچار چنین مشکلاتی نشوند، ادامه داد: بنیاد مسکن باید تسهیلاتی در اختیار روستانشینان قرار دهد تا ساختمان منازل مسکونی ترمیم و ایمن‌سازی شوند.

 


  • يکشنبه 19 مهر 1394-8:36

    تکلیف باغات مرکبات که ماحصل زحمات یک سال کشاورز ودرآمدحاصل از فروش محصول خرج زن وبچه کشاورز میباشد در این تگرگ بیش از 70 درصد از محصولات آن نابود شد چیست؟؟/

    • شنبه 18 مهر 1394-15:14

      ضمن تشکر از اقای دامادی .تکلیف ابفای شهری چی میشه؟؟


      ©2013 APG.ir