تعداد بازدید: 3152

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 29 آذر 1385-0:0

روحي:مصوبات دولت را پيگيري كنيد

نماينده ساري در نطق پيش از دستور خود پيگيري مصوبات هيات دولت در سفرهاي استاني را خواستارشد.


ابوالقاسم روحي -نماينده مردم ساري- تاكيد كرد: بر خود فرض مي‌دانم كه سپاسگزار حضور گرم مردم استان و شهرم كنار مسئولان و دولتمردان نظامي باشم كه همواره هدف خود را خدمت به خلق دانستند.

نماينده ساري با اشاره به مصوباتي كه يادآور احداث كارخانه خودروسازي، احداث پالايشگاه، بازسازي نساجي‌هاي مازندران، كارخانه پتروشيمي، پژوهشكده دفاعي شمالي كشور، رفع ممنوعيت از استقرار صنايع در استان، احداث و توسعه شهرك‌هاي صنعتي و ملي سازي پلاژهاي ساحلي مربوط به وزارت‌خانه‌هاي دولتي و رفع محدوديت و ممنوعيت ساحل‌نشينان است خاطرنشان ساخت: اينجانب به نوبه خود در جلسه هيات دولت كه در استانداري مازنداران تشكيل شده بود، مراتب قدرداني خود و مردم استان را به دولت اعلام كرده و تسريع در اجراي مصوبات مذكور را خواستار شدم.


وي تكميل كمربندي‌هاي شمالي و جنوبي شهرستان ساري و انتقال پادگان و زندان اين حوزه انتخابيه به خارج از شهر و بازگشايي و ديگر برنامه‌هاي عمراني را ديگر رهيافت سفر رييس جمهور به مازنداران دانست.

 
نماينده ساري با بيان اينكه وزير مسكن و شهرسازي در شوراي اداري ساري و در جلسه هيات دولت از اتمام پروژه كمربندي شمالي اين حوزه انتخابيه دفاع كرده كه مورد پذيرش هيات دولت نيز قرار گرفته و رييس جمهور نيز قول مساعد در اين زمينه را دادند تاكيد كرد: متاسفانه زمزمه‌هاي شنيده مي‌شود كه هيات دولت بعد از اتمام جلسه و مصوبات نهايي خود كه ظاهراً در تهران نوشته مي‌شود،اتمام كمربندي شمالي را تا پايان برنامه پنج ساله چهارم درنظر گرفته است كه جاي نگراني جدي دارد.


روحي با اشاره به اطلاع يافتن مسئولان دولتي از محروميت‌هاي مازندران در سفرهاي استاني تصريح كرد: از اين پس ديگر مجالي براي فراموشي نيست و مردم بر خواسته‌هاي برحق‌شان مصر هستند.

نماينده‌ي بابل هم در نطق پيش از دستور خود با تقدير و تشكر از سفر استاني رييس‌جمهور و دولت به استان متبوعش خاطرنشان كرد: حضور رييس‌جمهور دين‌مدار، مردم‌باور و عدالت‌جو در مازندران محروم، بارقه‌ي اميد را جهت محروميت‌زدايي از استاني كه كمترين سهم سرمايه‌گذاري اشتغال‌زا و كمترين سهم‌بندي را به خود اختصاص داده، برانگيخت.

اين عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس خاطرنشان كرد: اجرايي شدن مصوبات هيات دولت مرهمي بر نابرخورداري استان خواهد بود. لذا توجه به مشكلات اين استان مي‌تواند منافع ملي و رفاه عمومي را در پي داشته باشد.(isna)


  • جمعه 1 دی 1385-0:0

    لطفا" دررابطه باروستاها واستعداد های بالقوه آنها بنویسید


    ©2013 APG.ir