تعداد بازدید: 3489

توصیه به دیگران 0

جمعه 24 مهر 1394-22:53

نامه نمایندگان مازندران به وزیر جهاد کشاورزی

دامادی: بحث عزل مدیرکل مطرح نیست/ وزارت جهاد کشاورزی تصمیم‌گیری کند

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی: بحث عزل یا تغییر مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران در نامه ما مطرح نیست، ولی این وزارت خانه باید برای نبود نقش آفرینی درست جهاد مازندران تصمیم‌گیری کند/طوفان و تگرگ به بسیاری از باغات استان مازندران آسیب جدی وارد کرد اما ما تاکنون هیچ اقدامی از سوی وزارت جهاد کشاورزی مشاهده نکردیم.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، صاحب نجفی: محمد دامادی از ارسال نامه نمایندگان مازندرانی به وزیر جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: استان مازندران یکی از استان‌های خاص کشور در حوزه کشاورزی است و نباید با مشکلات عمده‌ای در این حوزه روبرو باشد.

وی با اشاره به وجود مشکلات عمده در حوزه کشاورزی استان مازندران، افزود: جایگاه بالای صنعت کشاورزی در مازندران بر کسی پوشیده نیست و از این همین جهت برنامه‌ریزی کشاورزی در مازندران باید قوی‌تر و توانمندتر انجام شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در حوزه کشاورزی استان شاهد معضلات بسیاری هستم و بارها این مسئله را به مسئولان متذکر شدیم، تصریح کرد: متاسفانه با ارائه تذکرات متعدد هنوز به نقطه مدنظر نرسیدیم.

این مسئول با اشاره به اینکه مشکلات حوزه کشاورزی مازندران تنها مربوط به داخل استان نمی‌شود بلکه به ترازهای بالاتر وزارت خانه‌ای برمی‌گردد، ادامه داد: طوفان و تگرگ به بسیاری از باغات استان مازندران آسیب جدی وارد کرد اما ما تاکنون هیچ اقدامی از سوی وزارت جهاد کشاورزی مشاهده نکردیم.

دامادی با انتقاد از کمک نکردن وزارت جهاد کشاورزی به کشاورزان خسارت‌دیده از طوفان‌های اخیر در استان مازندران، بیان داشت: یک ماه قبل طوفان آمد و کشاورزان و باغداران آسیب دیدند، وزارت جهاد کشاورزی چه کرد؟ چند ماه گذشته که افزایش بالای دمای هوا و باد گرم موجب خسارت به کشاورزان و باغداران شد در آن مقطع وزارت جهاد کشاورزی چه کرد؟

وی با بیان اینکه همیشه نمی‌شود کشاورزان متضرر شوند پس نقش دولت و وزارت جهاد این وسط چیست، اظهار داشت: مدافع اصلی حقوق کشاورزان وزارت جهاد کشاورزی است و این وزارت خانه باید به داد باغداران و کشاورزان استان مازندران برسد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نامه نمایندگان مازندرانی در مجلس شورای اسلامی به وزیر جهاد کشاورزی برای پیگیری حق و حقوق کشاورزان خسارت دیده در طوفان اخیر بود، گفت: بحث عزل یا تغییر مدیرکل جهاد کشاورزی نیست، ولی وزارت خانه باید برای نبود نقش آفرینی درست جهاد کشاورزی استان تصمیم‌گیری کند.

 



    ©2013 APG.ir