تعداد بازدید: 2977

توصیه به دیگران 2

شنبه 25 مهر 1394-17:26

استاد دانشگاه فرهنگیان:

اصلاح طلبان نیروی معدودی دارند/سیاست آموزشی ما خنده دار است

عضو شورای مجمع فرهنگیان ایران اسلامی: سیاست آموزشی ما در آموزش و پرورش و آموزش عالی خنده دار است، زیرا چند نفر می نشینند و برای همه تصمیم می گیرند/ اصلاح طلب ها نیروی معدودی دارند و اجازه گسترش نیرو نمی دهند و طرفداران را سربازان پیاده می خواهند/ از نظرات و آرای معلمان فقط در انتخابات استفاده می شود/ بخشنامه کردند که عزل و نصب ها باید با نمایندگان هماهنگ شود


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، مهدی زمانی، روزنامه نگار: اولین نشست استانی مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در بابلسر بر گزار شد.

در این نشست دکتر روح الله صالحی -استاد دانشگاه فرهنگیان- گفت : امروز کسانی که مخالف پیدایش احزاب و یک دست کردن جامعه بودند ، خود در پی تشکیل حزب هستند.

وی با اشاره به این که اهداف اعلام نشده ی همه ی حکومت ها یکسان سازی مردم است و از نظر آن ها مردم آزادند از حکومت دفاع کنند، افزود: کارگزاران حکومت هم همیشه سیاست ها را توجیه می کنند نه نقد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: هر قدر قدرت احزاب کم تر شود، قدرت حکومت بلا منازع می شود.

وی از دیگر سودمندی های احزاب را سازمان دهی نیروهای اجتماعی برای دفاع از حقوق خود یاد کرد و گفت: این حزب است که از انفجار نارضایتی ها و خشونت اجتماعی و هزینه های سنگین آن جلوگیری می کند.

عضو شورای مجمع فرهنگیان ایران اسلامی به نقص عمده جریان های اصلاح طلب نیز اشاره و استدلال کرد: اصلاح طلب ها نیروی معدودی دارند و اجازه گسترش نیرو نمی دهند و طرفداران را سربازان پیاده می خواهند.

این استاد دانشگاه فرهنگیان همچنین گفت: سیاست آموزشی ما در آموزش و پرورش و آموزش عالی خنده دار است، زیرا چند نفر می نشینند و برای همه تصمیم می گیرند.

وی افزود: از نظرات و آرای معلمان فقط در انتخابات استفاده می شود و معلمانی که در مجلس نماینده شدند، بدون پشتوانه حزب فرا گیر نتوانستند کاری بکنند.

صالحی ادامه داد: اگر نخبگان بنشینند، دیگران استراتژیست و برنامه ریز ما می شوند.

هم چنین در این نشست دوستدار -مشاور مدیر کل آموزش و پرورش مازندران- و عضو دیگر این مجمع گفت: احزاب اصلاح طلب انتخابات را به مناطق و شهرستان ها وا گذار کردند و فرهنگیان شهرستان ها می توانند برای تایید نامزدها عمل کنند.

وی از برنامه مجمع فرهنگیان استان برای انتخاب افراد شاخص از شهرستان ها در مجمع فرهنگیان مازندران خبر داد.



    ©2013 APG.ir