تعداد بازدید: 3908

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 27 مهر 1394-19:59

سعید حجاریان در دیدار فعال سیاسی شرق مازندران:

اصلاح طلبان به اجماع و ائتلاف برسند

تئوریسین اصلاح طلب ها: فعالان اصلاح طلب را به ائتلاف انتخاباتی و اجماع توصیه می کنم، چرا که اتحاد و یکپارچگی و کنار گذاشتن تفرقه، عامل اصلی پیروزی در انتخابات آتی است.


مازندنومه، سرویس سیاسی: در شرق مازندران و اختصاصا" بهشهر، نامزدهای احتمالی اصلاح طلب در انتخابات مجلس آینده، به معرفی و تبیین خود و برنامه های شان مشغولند.

پس از برگزاری چند همایش از سوی دکتر ایوب برزگر نژاد و وحید رحمانی خلیلی، در روزهای گذشته دکتر عبدالرحیم نیکخواه -فعال سیاسی منطقه شرق مازندران- هم با دکتر سعید حجاریان -تئوریسین اصلاحات- ملاقات کرد.

در این دیدار علاوه بر مسائل روز، به طور خاص درباره انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و آرایش سیاسی منطقه شرق مازندران بحث و تبادل نظر شد.

در این دیدار با توجه به توضیحات نیکخواه و ترسیم موقعیت و آرایش سیاسی نیروهای منطقه، حجاریان بر حضور حداکثری آحاد مردم در صحنه انتخابات پیش رو تاکید کرد.

همچنین او فعالان اصلاح طلب را بر ائتلاف انتخاباتی و اجماع توصیه کرد و اتحاد و یکپارچگی و کنار گذاشتن تفرقه را عامل اصلی پیروزی در انتخابات آتی دانست.

گفتنی است در حوزه انتخابیه شرق مازندران چند فعال سیاسی اصلاح طلب به رقابت با هم مشغولند که انتظار می رود در ماه های آینده به اجماع برسند و تنها یک نفر در رقابت انتخاباتی باقی بماند.
                                


  • رحمانی خلیلیپاسخ به این دیدگاه
    چهارشنبه 28 بهمن 1394-15:55

    اصلاح طلب برو بخواب

    • جمعه 1 آبان 1394-10:2

      اصلاح طلبان مازندران نتوانستند در انتخاب استاندار تاثیر گذار باشند .ورود افراد بی صلاحیت به استانداری آیده مازندران را با خطر جدی مواجه کرده است

      • پنجشنبه 30 مهر 1394-15:28

        ما هم دوستدار اجماع هستیم

        • یک همشهریپاسخ به این دیدگاه 1 1
          سه شنبه 28 مهر 1394-14:39

          انشااله به اجماع برسند!


          ©2013 APG.ir