تعداد بازدید: 4978

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 4 آبان 1394-2:6

بیم ها و امیدهای بابلی ها پس از رفتن شهردار

معاون عسگری، شهردار موقت شد

از عصر یک شنبه بابلی های فعال حوزه های اجتماعی و فرهنگی، در گروه های مجازی با گذاشتن پست های مختلف، از یک طرف از رفتن شهردارشان خرسند به نظر می رسند و از طرف دیگر بیم آن دارند که شورای شهرشان نتواند فردی کاربلد، باتجربه  وشایسته را به عنوان شهردار انتخاب کند/عصر یکشنبه در جلسه غیرعلنی، اعضای شورای شهر حجر خداداد -معاون خدمات شهری شهرداری بابل- را به عنوان سرپرست موقت انتخاب کردند.


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، بابک ابهرزاد: سید محمد محمد تاکامی -مدیرکل شهری و شوراهای استانداری مازندران- که یکی از مغضوبان روزهای اخیر استاندار مازندران محسوب می شود، یک شنبه تودیع شد و فرهاد عسگری -شهردار بابل- به جایش نشست.

عسگری که عملکرد چندان درخشانی در بابل نداشت و در ماه های اخیر از سوی سازمان های مردم نهاد محیط زیستی و میراث فرهنگی بابل و برخی بزرگان شهر، مورد انتقاد شدید قرار داشت، حالا روی صندلی کسی نشسته که حداقل از او خوشنام تر بوده است.

بعد از عزیمت فرهادعسگری به ساختمانی که همشهری اش فعلا" مدیریت فائقه آن را بر عهده دارد و این روزها دست به عزل و نصبش خوب شده، انتخاب سرپرست شهرداری بابل پشت درهای بسته انجام شد.

عصر یکشنبه در جلسه غیرعلنی، اعضای شورای شهر حجر خداداد -معاون خدمات شهری شهرداری بابل- را به عنوان سرپرست موقت انتخاب کردند.

از عصر یک شنبه بابلی های فعال حوزه های اجتماعی و فرهنگی، در گروه های مجازی با گذاشتن پست های مختلف، از یک طرف از رفتن شهردارشان خرسند به نظر می رسند و از طرف دیگر بیم آن دارند که شورای شهرشان نتواند فردی کاربلد، باتجربه  وشایسته را به عنوان شهردار انتخاب کند.

 شورای شهر 3 ماه فرصت دارد تا شهردار شهر بابل را انتخاب کند.

 


  • محمدزاده از بابلپاسخ به این دیدگاه 12 10
    چهارشنبه 6 آبان 1394-13:11

    سردار بیژنی شاید یک نظامی خوبی بودهباشد انشاالله در منصب های مرتبط مشغول کار شود چرا اسرار هست شهردار بشه...

    • چهارشنبه 6 آبان 1394-7:24

      نيروي ضعيف نميخواهيم ربيع فلاح ميرود واين تغييرات مجدد تغييرميكنند حضرا ت بايد بروند
      ...

      • شهروند بابلیپاسخ به این دیدگاه 6 0
        سه شنبه 5 آبان 1394-21:44

        بنظر میرسه دکتر فلاح میخواهد بیکاری در داخل فامیلهای خودشو از طریق عسگری حل کنه چون ایشان تجربه کافی در بکار گیری نزدیکان خودش رو در شهرداری بابل کسب کرد وشهرداری بابل را ورشکسته و بی انگیزه نموده ....

        • شهروندبابلیپاسخ به این دیدگاه 28 24
          دوشنبه 4 آبان 1394-22:23

          باسلام،شهردارشدن فقط جوانی وفوق لیسانس داشتن نیست،یقینأبرای شهری مثل بابل که ابر شهر مازندران میباشد،داشتن سابقه مدیریتی. موفق آنهم درسطح بالا وملی بسیارضروری میباشد.
          به اعضاءمحترم شهربابل پیشنهاد میدهم همچنان که خواست عموم شهروندان انتخاب یک مدیرر بابلی وتوانمند د درعرصه شهرداری واجرا میباشد ،ازوجود مدیران ارزشی،ملی وباسابقه ای همچون سرداربیژنی باسابقه مدیرعامل شرکت واحدشهرداری تهران،مدیرعامل سازمان پسماند ،مدیرعامل سازمان پایانه ها،رییس پلیس راهو ر تهران بزرگ،فرمانده انتظامی استان مرکزی و... برای شهردار شدن شهر بزرگ بابل استفاده نمایند.این اتفاق یقینا یکی ازاقدامات موثر وارزشی شورای شهربابل خواهد شد.

          • چهارشنبه 6 آبان 1394-7:12

            با سلام نویسنده عزیز بنده هم با نظر شما انتخاب اقای بیژنی را به فال نیک میگیرم چون کاملا با سوابق مدیریتی ایشان اشنایی کامل دارم وبا توجه شناختی که هم از اعضای شورای شهر دارم انشاالله گزینه شهردار بابل جناب اقای بیژنی هستند

            • سه شنبه 5 آبان 1394-19:43

              جوک سال 2015
              بابل: ابرشهر مازندران

              • چهارشنبه 6 آبان 1394-11:6

                با سلام بنده هم با این نویسنده عزیز موافقم اقای بیژنی از مدیران موفق شهرداری تهران بوده اند وکارنامه درخشانی در مدیریت شهرداری تهران دارند جای تعجب دارد که چرا اعصای شورای شهر ایشان را هنوز انتخاب نکردند

              • سه شنبه 5 آبان 1394-7:53

                سرهنگ بیژنی حتی 1 روز سابقه شهردار بودن را ندارد بابل گوشت قربانی نیست که هر کس بیاید شهردار بودن را در آن تجربه کند. سرهنگ بازنسشته به فکر همون نیروی انتظامی باشد.

                • چهارشنبه 6 آبان 1394-7:13

                  اقای بیژنی از مدیران موفق شهر تهران وکشور بودند

                  • عبدا... رهگذرپاسخ به این دیدگاه 16 14
                    سه شنبه 5 آبان 1394-23:11

                    نویسنده عزیز،حتما مطلعید شهردارموفق تهران. دکترقالیباف حتی یکروزهم سابقه کار در شهرداری رو نداشت چه برسد به اینکه شهرداربوده باشد ،امابا اقدامات بسیار ارزشمند وگسترده ای که در کلانشهرتهران درهمه ابعاد اعم ازعمرانی،محیط زیست،منابع طبیعی،فضای سبز،ترافیک،و هزاران فعالیت دیگر که داشته حتی درجدیدترین اقدام شهرداری یعنی همکاری با وزارت بهداشت وسازمان انرژی اتمی درساخت بیمارستان هسته ای داشته به اذعان قریب به اتفاق شهروندان توانسته است رفاه وآسایش نسبی را برای شهروندان بوجودبیاورد. متاسفانه این دیدگاه شما ناشی از اینست که توانمندی را فقط در یک عده خاص میبینید واین هم تقصیر شما نیست زیرا که اگر تهران را از نزدیک ونه از درون تلویزبون می دیدید یقینا به توسعه وآبادانی شهر تهران که در این چند سال اخیر بوجود آمده است پی می بردید.ضمنا مزید اطلاع اینکه موفقیت شهردارتهران داشتن مدیرانی نظیر بیژنی بوده که توانسته اند فعالیتهای کلانی رادر شهر تهران مدیریت واداره نمایند. والبته اینکه اگر قالیباف بدون سابقه مدیریت شهری توانسته موفقیتهای بسیار بالایی را کسب کند سردار بیژنی با سابقه ۱۲ سال سابقه مدیریت درسازمانهای مختلف شهرداری از تجربه. وتوانمدی بالایی دراین بخش برخوردار است و به یقین موفقتر خواهد بود..بیایید بر ای یک بار هم که شده . بدون حب وبغض وفقط بخاطر توسعه شهرمان،وآسایش شهروندان بسیارارزشمند وخونگرم مان به یک مدیری که سابقه کار در سطح ملی دارد ،درسطح کلان آزموده هست، اقبال نماییم واز وجوداین افراد استفاده شود.

                • دوشنبه 4 آبان 1394-16:21

                  سلام٬ خدمت مازندرانی های عزیز
                  ما که نمی دانیم چرا اینقدر عزل و نصب در استانداری از جانب آقای« فلاح» انجام می گیرد بعد از آمدن آقای رئیس جمهور دولت تدبیر و امید شایدبه خاطر استقبال ضعیفی که از جانب مردم مازندران انجام شد را نمی توانند تحمل کنند ۰وعلت را در مسئولین استانی می دانند خیر آقایان با این رکود و تورم که دولت به اصطلاح امید وتدبیرتان آورد بعداز ۲سال اندی درخور چنین استقبالی بود مردم خوب می فهمند آقایان استانی و کشوری .

                  • دوشنبه 4 آبان 1394-15:57

                    ما بابلی ها که این اتفاق رو به فال نیک می گیریم که شهرداری کم توان که این اواخر توانش به صفر رسیده بود به طمع کرسی مدیرکلی برداشته شد. اما من یک مهندس عضو نظام مهندسی هستم و تاکامی را بیشتر مهندسین استان می شناسند. باید انصاف داشته باشیم. ای کاش از عبارت بهتری برای مقایسه استفاده میکردی فقط نوشتی "حداقل خوشنام تر"! محمدی تاکامی کجا و این کجا؟ استانداری مدیر بسیار لایق خودش رو از دست داد. آقای استاندار به چه قیمتی؟ واقعا دفتر شهری خودت برای تو مهم نبود یا اینکه حفظ آقای ر.م و هدایتش به سمت شهرداری برایت مهمتر بود؟ فرهاد عسگری اونقدر مستاصل بود که حتی اگر رئیس اداره شهرستانی هم بهش پیشنهاد میکردند می رفت. عجله کردی آقا !

                    • دوشنبه 4 آبان 1394-14:45

                      در قانون شهرداری ها عنوانی به نام شهردارموقت نداریم. بلکه سرپرست تا انتخاب شهردار وظایف اورا عهده داراست.

                      • یاحسین کمک کنپاسخ به این دیدگاه 20 23
                        دوشنبه 4 آبان 1394-13:30

                        خدایا تورا به ایام سوگواری سالارشهیدان قسمت می دهیم کمک کن رجب ملایی ریسی شهردار بابل نشود که بزرگترین فاجعه برای بابل است مردم مازندران خواهش می کنم تحقیق کنیدکه این اغادرزمان شهرداربودن خوددربابل چندنفر از برادرزاده ها وخواهرزاده های وفامیلهای درجه یک خود و نماینده فعلی بابل را درشهرداری مشغول به کارکردو......

                        • سه شنبه 5 آبان 1394-22:15

                          دختر اقای مولایی در سازمان عمران شهر بابل مشغول به کار هستند قابل توجه همشهریان که منفی دادند حتما بر اساس شایسته سالاری بوده

                        • دوشنبه 4 آبان 1394-12:16

                          فقط بابلی ها رو بیارید استانداری فقط

                          • دوشنبه 4 آبان 1394-9:37

                            شهرداری بچه بازی نیست. ما که دیگه به هیچکدوم از این اعضا در دور بعدی رای نمی دهیم.

                            • دوشنبه 4 آبان 1394-9:35

                              ظاهرا اقاي مولائي و حاميانش به تكاپو افتادند ايشان را شهردار كنند .ايشان به خاطر ضعف شديد مديريتي بعد از مدتي كوتاه از فرمانداري بابل بر داشتند .از شوراي شهر بابل كه يكي از ضعيف ترين شوراها در سطح كشوراست مي خواهيم اشتباهاقاي استاندار در مورد اقاي مولائي و فرمانداري بابل را تكرار نكنند

                              • دوشنبه 4 آبان 1394-12:6

                                ملایی 2 سال فرماندار بود از مهدوی و افشار هم بیشتر فرماندار بود.

                              • بابلی اصیلپاسخ به این دیدگاه 48 8
                                دوشنبه 4 آبان 1394-8:59

                                با آمدن شهرداری همچون مهندس مولایی (مدیر عامل فعلی سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران) می توان تا حدودی به شهر بابل سر و سامان داد. مولایی سابقه شهردار بودن در 3 شهر را دارد.ایشان 2 بار شهردار نمونه استان و کشور شدند.

                                • دوشنبه 4 آبان 1394-8:57

                                  طرف دیگر بیم آن دارند که شورای شهرشان نتواند فردی کاربلد، باتجربه وشایسته را به عنوان شهردار انتخاب کند.
                                  مطمئنا این شورا شهرداری با ویژگی بالا نمی خواهد. از شهردار قبلی و سرپرست فعلی معلوم است.

                                  • از بابل شهر بهارنارنجپاسخ به این دیدگاه 32 0
                                    دوشنبه 4 آبان 1394-8:12

                                    امیدواریم شورای شهر از این فرصت طلایی برای برگشتن اعتماد از دست رفته مردم به خوبی استفاده کنند و با انتخاب دم دستی شهر رو از چاله به چاه نندازند.
                                    بابل موش آزمایشگاهی نیست که دست شهرداران جوان و بی تجربه داده بشه

                                    • دوشنبه 4 آبان 1394-7:43

                                      شخصیت و مدیریت محمدی تاکامی کجا و این فرهاد عسگری کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا به داد برسه....استاندار برای چی دست به این تغییر زد و یکی از بهترین مدیرانش رو از دست داد؟ربیع فلاح باید به افکار عمومی خصوصا طرفداران دولت پاسخگو باشه

                                      • دوشنبه 4 آبان 1394-7:41

                                        بیچاره محمدی تاکامی...

                                        • دوشنبه 4 آبان 1394-7:13

                                          اي بابلي بيمو...


                                        ©2013 APG.ir